Trashyman Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Enig med han over. Hva er det egentlig som var så utrolig mye bedre med Vanilla WoW? Ingenting. Klasser var forferdelig ubalanserte, specs som ikke ga noen mening, FORFERDELIG itemization osv. Den eneste grunnen til at dere symter er at nå har plutselig andre fått tilgang til like gode items som dere selv, så dere ikke kan stå i Ironforge eller Orgrimmar og måle tissefanter med hverandre. WoW idag er et helt annet spill en Vanilla WoW. Ja, det begynner faktisk å ligne på et gjennomført spill. EDIT: Eller, det er en ting som var gøyere i Vanilla. World PvP. Død over battlegrounds og arena. Endret 27. januar 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det kalles selektiv hukommelse; du plukker kun ut de positive tingene du hygget deg over, og utelater de sidene som ikke var like gode. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Som druid husker jeg enkelte nesten forferdelige aspekter ved vanilla wow. Farme AD rep som resto uten å exploite i Scholomance? Innervate krevde 41 points i restoration, for ikke å snakke om en betydelig dårligere hurricane som også krevde 41 i balance. Hva enn var i slutten av feral treet er det vel ingen som husker, men jeg tror det bare ble en passiv del av catform tilslutt. Og skill var såvisst ikke et krav for å få gear da heller. Folk er i gjennomsnitt bedre nå enn de var før. Men joda jeg husker min første Ragnaros kill, det er ikke mye som kan måle seg med det i dette spillet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg var Feral-druide i vanilla WoW. Jeg tanket UBRS og fikk skryt fordi jeg var så flink. Skrytet kom fra en warrior-tank som hadde tier 2, så jeg ble ganske overrasket. Men tanking som feraldruid i vanilla var forferdelig. Vi hadde jo bare Maul og Swipe, tror jeg... Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Husker jeg oneshotta nesten alle clothies med min rogue i vanilla, good times good times. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Husker min arch nemesis som rogue i '05. Var en Tauren Warrior i rødt gear. Og jeg som human rogue prøvde å banke han hver eneste gang jeg møtte han i Crossroads. Sammen med de 100 andre spillerne. Det var gøy med world PvP når spillet var nytt. Nå er det bare i veien Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 husker den uendelige fighten i SS å tarren mill. før det hadde kommet noe pvp system eller noe BGs overhodet. samme hvem tid på døgnet du gikk dit var det alltid raids vs raid der XD good'ol time Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Husker jeg oneshotta nesten alle clothies med min rogue i vanilla, good times good times. Hva har forandret seg? =D Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Husker jeg spilte WoW i et veldig tidlig stadie, tror det bare var noen uker etter release. Spilte holy paladin solo fra lvl 1 - 50 Det var mildt sagt vanskelig.. self bless, auto slå, auto slå, heal, auto slå, auto slå. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 sånn var det med paladin uansett^^ spillte ret paladin fra release av WoW. eneste jeg gjorde var å auto slå opp til lvl 60. palas hadde ingen spesielle angrep på den tiden. bortsett fra seals å judges Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Virker som folk har glemt hvordan det var før TBC. Det glorifiseres latterlig mye.Har dere glemt 10- man UBRS, der halvparten av DPSerne gjorde ~100 DPS, mens den andre halvparten aggoret whelps? Eller tanks i Berserker? Rogues med Sub-dagger spec? Druid dps? MC med 35 AFK's? Det er så lett å tro at alt var bedre før. Tenk hva du tenker når bestemora di sier det så forstår du at det laaangt ifra er sannheten. Disclaimer: Noe var bedre før, det er ikke til å stikke under en stol. Ting blir aldri så bra som det var før, og det har det sansynligvis aldri vært heller=) Et bra ordtak =) Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 sånn var det med paladin uansett^^ spillte ret paladin fra release av WoW. eneste jeg gjorde var å auto slå opp til lvl 60. palas hadde ingen spesielle angrep på den tiden. bortsett fra seals å judges Jeg ble brukt som offhealer i ZG med retri spec, og retri gear. Fikk ikkje slå på bossene engang... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvor kom det ifra? Og: 1) 10man UBRS var gøy, og man målte ikke dps på den tiden. 2) Fikk skjeldent whelp-aggro i runnene mine 3) Har aldri hatt en tank i zerker 4) Tror ikke jeg så en Sub rogue heller, ikke at det hadde gjort noe. 5) Druids gjorde ok skade som katt, bare de fikk gear. Hadde en kamerat som var druid dps, funka som fy. 6) Når jeg gjorde MC var alle geare på å cleare og vi hadde ikke folk som var afk i mer enn 5 min. Dette var også avtalt på forhånd. Vanlig wow var det beste, tbc ble for "gay" med alt flashy flashy items og uten stemning, wotlk er for lett akkurat nå. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Enda har du spilt tbc i 2 år og kommer sikkert til å spille wotlk i 2 år også, før neste exp kommer og alle sitter å klager over hvor dårlig den er også =) Wow's onde sirkel =) Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 I "dataår" er alle her dinosaurer. Og veit du om en eneste gamling som ikke maser om at alt var bedre før? Husker det første FIFA spillet.. hadde det dritmorro! Har ikke hatt det så morro med noen av etterfølgerene. Men det trenger ikke bety at FIFA08 ikke er et bedre spill. Det betyr bare at jeg satt mere pris på det spillet på det tidspunktet. Mye har forandret seg siden da, ikke minst jeg. Jupp, WoW har forandret seg, men det har alle som spiller det også. Den eneste måten du kunne fått tilbake den følelsen igjen er med tidsmaskiner og whatnot. Det hadde ikke vært det samme å spilt på en Vanilla server nå, som det var å spille Vanilla WoW. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har også noe å si at når du prøvde det første FIFA-spillet hadde du antageligvis aldri prøvd noe lignende, så forskjellen fra ingenting->FIFA og FIFA->FIFA08/09 er ganske stor. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Samme med wow. Da man spilte vanolla hadde man aldri spilt noe annet wow. Mens nå har vi vanilla og samenligne mot... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 UBRS var forresten 15man. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Var både 10 og 15. Husker også class runs til Strat og Scholo, altså 8 stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå