Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo ganske merkelig at det har blitt sånn, de HC'ene jeg har kjørt har gått superlett med PUGs. Folk ser jo bare på HP når de leter etter tanks og har absolutt ingen peiling på ting i spillet. Mye som har forandret seg etter at både TBC og WOTLK kom.

 

Helt enig...det virker som det er voldsomt mange uvitende og dårligere spillere i wow for tiden. Hvordan i huleste folk har kommet seg til lv80 er vel kun pga Blizzard har gjort alt super enkelt om du bare har tid nok til å spille.

 

Jeg savner gode gammle dager jeg i både wow og andre mmorpg spill, wow har både revolusjonert og ødelagt mmo sjangeren.... :(

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Level 80 er da minste problem, ikke noe verre enn 60 eller 70.

 

Kan vel også legge til, så lett som det er å få gear nå så forventer "noen" at folk har god gear.

Skulle faktisk ønske at det var revered for å komme inn på heroics, savner det av og til.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Level 80 er da minste problem, ikke noe verre enn 60 eller 70.

 

Kan vel også legge til, så lett som det er å få gear nå så forventer "noen" at folk har god gear.

Skulle faktisk ønske at det var revered for å komme inn på heroics, savner det av og til.

 

Som jeg skulle skrevet det selv....om en tar en liten tur til Dalaran så ser det ut som en klone by. Alle løper rundt med epics fra topp til tå og alle ser helt like ut. Er pokker meg ikke noe moro lenger å jobbe for å få noe heftig gear for det er for lett og alle andre har det også.

Lenke til kommentar

Jeg står fast mellom to valg: Gnome warrior eller Gnome rogue. (female vs male?)

 

Warrior frister pga. variasjonen i våpen og spec(tank, dps etc) mens rogue frister pga. stilen med å være en snikmorder.

 

Vet det blir et "longshot", siden klassene er totalt forskjellige. Men hvilken vil ha god overlevelsesmuligheter(solo) og generelt sett være en ettertraktet klasse som er moro å spille? Blir å spille en del PvP også.

 

Trenger noe å holde på med ved siden av Death Knight.

Lenke til kommentar

Epics er fortsatt kun "epics". Ikke noen nevneverdig forskjell på crafted, heroics, 10mans og 25mans. Helt 100% latterlig.

 

Et annet eksempel er shoulder enchants fra sons of hodir. Det er en så liten upgrade fra aldor/scryer at det ikke er verdt å jage seg til exalted. Det er en "epic" enchant...

Lenke til kommentar

Forskjellene på epic nå og epic i vanilla er latterlige ja. Hadde du fult dungeon set 1 i vanilla var du godt geara. Hadde du fult MC gear var det sykt og når du fikk T2-T2.5 fikk du jo evig respekt på servern din. T3 var det jo nesten ingen som hadde engang. Nå er jo Tierne en vits og alle har dem fordi de dropper fra 545843895 forskjellige plasser (ok da de fleste dropper 1 plass men jeg hater vault og alt det raidet er) og kravene til gear i groups er blitt latterlige fordi alle som har raida litt har "sykt" gear.

Lenke til kommentar

post-100859-1233013497_thumb.jpg

Hvordan i alle dager er dette mulig? Ja han hadde arcane power, men arcane blast buffen gir ikke bonus til arcane blast selv?

 

Jeg har riktignok bare 400 resi, men det der er fortsatt latterlig. At han hitta 7500 på barrage (ikke crit) rett etter skjønner jeg pga arcane blast buffen, men hvordan arcane blast i seg selv nesten one-shotta meg skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Her er en kjapp oppsummering av søndagen/gårsdagen:

 

Kl 0000: Kommer inn i serverens andre beste guild etter å ha avgitt en glimrende app

 

Kl 0300: dinger 80, respeccer fra Resto til Balance

 

Kl 0700: første heroic ferdig, ligger på stabile 2k dps på bosser

 

Kl 0700 - 1630: Masse heroics, får endel achivements

 

Kl 1630: Får spørsmål om å raide OS, mangler visstnok noen folk.

 

kl 1630-1800: Travelt med å finne pots og lignende

 

1800: Sartharion, 20 stk tilsammen, mangler 5. Går for 3 drakes oppe, men whiper 5-6 ganger.

 

2000: Nok er nok, 2 drager drepes og sartharion 1d one shottes. Ser på dps'n min gjennom figthen, ganske så bra for bare å ha vært 80 ei kort stund, men blekner i forhold til alle andre som gjør rundt eller over 4k dps. En dk er helt oppe i 5,3k xD Får phat lewt selv om jeg ikke hadde forventet det.

 

2030: Drar til Naxx og oneshotter instructor, raid ferdig.

 

0000: får ikke sove, spiller utover natta

 

0700: påtide med skole, går opp for å ta meg en dusj etter å ha nærda som aldri før. Søstra mi er i dusjen -.- Skal bare legge meg litt nedpå sofaen mens hu gjør seg ferdig.

 

1240: Våkner opp, innser at det er alt for lyst til at det er morra fortsatt. Banner endel.

 

 

 

Dette er ikke første gang jeg har missa skolen pga WoW så jeg tror vi stopper det her. Må vel gi beskjed til guilden, har jo kjøpt masse gems, pots og preppa skikkelig nå, til ingen nytte xD

 

På ca 1 dag gikk jeg opp 4k i mana, 4% i crit og 250 mer SP :O

 

Morphler@darksorrow på armory

 

Takk for meg :p

Lenke til kommentar

Er ikke noe problem og spille wow og gå skole samtidig, du ma bare lære å styre deg litt.

Å ja veit at det kan være sinnsykt vanskelig til tider.

Men merk deg dette, du forlater kankje nu, men du er tilbake om maks 1 mnd :p

Har vert igjennom dette selv, å det går bare ikke ann å slutte. kan godt kutte ned på spille tiden men ikke på selve spillet.

Wow er bare for konge :w00t:

 

Her er en kjapp oppsummering av søndagen/gårsdagen:

 

Kl 0000: Kommer inn i serverens andre beste guild etter å ha avgitt en glimrende app

 

Kl 0300: dinger 80, respeccer fra Resto til Balance

 

Kl 0700: første heroic ferdig, ligger på stabile 2k dps på bosser

 

Kl 0700 - 1630: Masse heroics, får endel achivements

 

Kl 1630: Får spørsmål om å raide OS, mangler visstnok noen folk.

 

kl 1630-1800: Travelt med å finne pots og lignende

 

1800: Sartharion, 20 stk tilsammen, mangler 5. Går for 3 drakes oppe, men whiper 5-6 ganger.

 

2000: Nok er nok, 2 drager drepes og sartharion 1d one shottes. Ser på dps'n min gjennom figthen, ganske så bra for bare å ha vært 80 ei kort stund, men blekner i forhold til alle andre som gjør rundt eller over 4k dps. En dk er helt oppe i 5,3k xD Får phat lewt selv om jeg ikke hadde forventet det.

 

2030: Drar til Naxx og oneshotter instructor, raid ferdig.

 

0000: får ikke sove, spiller utover natta

 

0700: påtide med skole, går opp for å ta meg en dusj etter å ha nærda som aldri før. Søstra mi er i dusjen -.- Skal bare legge meg litt nedpå sofaen mens hu gjør seg ferdig.

 

1240: Våkner opp, innser at det er alt for lyst til at det er morra fortsatt. Banner endel.

 

 

 

Dette er ikke første gang jeg har missa skolen pga WoW så jeg tror vi stopper det her. Må vel gi beskjed til guilden, har jo kjøpt masse gems, pots og preppa skikkelig nå, til ingen nytte xD

 

På ca 1 dag gikk jeg opp 4k i mana, 4% i crit og 250 mer SP :O

 

Morphler@darksorrow på armory

 

Takk for meg :p

Endret av cLoNsouL
Lenke til kommentar
*snip*

Hvordan i alle dager er dette mulig? Ja han hadde arcane power, men arcane blast buffen gir ikke bonus til arcane blast selv?

 

Jeg har riktignok bare 400 resi, men det der er fortsatt latterlig. At han hitta 7500 på barrage (ikke crit) rett etter skjønner jeg pga arcane blast buffen, men hvordan arcane blast i seg selv nesten one-shotta meg skjønner jeg ikke.

 

Arcane blast stacker seg selv på en måte. Hver gang du caster arcane blast stacker du arcane dmg med 15% for hver stack (maks 3, 45% eller 60% med glyph). Det er slik at debuffen ikke går bort av arcane blast av seg selv, men f.eks. arcane barrage fjerner den, så da må du stacke på nytt om du skjønner. Derfor har han 3 stacks på deg og spammer den går han OOM og du tar fryktelig mye dmg.

 

post-61676-1233018672.jpg

 

Som du ser står det 45% mer arcane dmg, men jeg har glyphed og får 60%. Så jeg kan stå å spamme arcane blast uten at debuffen går bort.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Virker som folk har glemt hvordan det var før TBC. Det glorifiseres latterlig mye.

Har dere glemt 10- man UBRS, der halvparten av DPSerne gjorde ~100 DPS, mens den andre halvparten aggoret whelps?

Eller tanks i Berserker?

Rogues med Sub-dagger spec?

Druid dps?

MC med 35 AFK's?

 

Det er så lett å tro at alt var bedre før. Tenk hva du tenker når bestemora di sier det så forstår du at det laaangt ifra er sannheten.

 

Disclaimer: Noe var bedre før, det er ikke til å stikke under en stol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...