nagina Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 PuG er PuG, så en med 23k har jeg liten tro på, vil helst ha en tank med litt gear bare for å være på den sikker siden, er DPS i tillegg dårlig så er det mega boring å heale, tru meg. Er ferdig med den delen så jeg er veldig nøye på teams nu for tiden, men det er nu bare meg, *elsk å slacke*. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Man kan ikke transfere karakterer mellom to kontoer som ikke har samme status. Altså må begge være WotLK hvis den ene er det. Det gjelder selv om det bare er en level 10 som skal transferes I såfall er dette endret nylig. Transfera en lvl 60 fra en classic account til en med TBC litt før wotlk-launch, tok ca et kvarter. Endret 26. januar 2009 av Bushmann Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Om 23k er for lite for å tanke en heroic så er det mer problem med resten av innholdet i gruppen fremfor tanken. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Om 23k er for lite for å tanke en heroic så er det mer problem med resten av innholdet i gruppen fremfor tanken. Jepps, dårlige healere f.eks. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sliter med å få heroics som tank med 22k HP og 547 defense. Har havnet i en ond sirkel og får hverken gearet eller noen erfaring fra HC ;p Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sliter med å få heroics som tank med 22k HP og 547 defense. Har havnet i en ond sirkel og får hverken gearet eller noen erfaring fra HC ;p Kom burning Legion alliance så skal jeg ta deg med masse Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sliter med å få heroics som tank med 22k HP og 547 defense. Har havnet i en ond sirkel og får hverken gearet eller noen erfaring fra HC ;p Skjønner frustrasjonen, forsøk deg med noen lette heroics som Uk og Nexus eventuelt forsøk å få med guildien på heroics. Har blitt en irriterende trend at alle plutselig skal vite best om alt i spillet, DPSere som begynner å fortelle tanks hvordan de skal gjøre ting, uten noen form for saklig debatering. Og selvfølgelig, den tradisjonelle "jeg har X antall tank på level 80 med full epics så ja jeg vet best" svaret man får etterpå. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er jo ganske merkelig at det har blitt sånn, de HC'ene jeg har kjørt har gått superlett med PUGs. Folk ser jo bare på HP når de leter etter tanks og har absolutt ingen peiling på ting i spillet. Mye som har forandret seg etter at både TBC og WOTLK kom. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg tenkte at jeg skulle forandre på mailen som var bundet til kontoen min. Etter å ha skrevet inn den nye mailen får jeg beskjed om å svare på en confirmation e-mail på den gamle kontoen. Problemet er at den mailen ikke har vært i bruk på årevis, og eksisterer ikke lenger. Noen forslag til løsning? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Faen at folk ikke kan slutte og oppføre seg så barnslige -.- Her skal jeg inn i Sunken Temple for han fyren inni der, instance server selvsagt full. Javel, jeg spør en 56 pala som er inni der om jeg bare kan joine hans group, "Nei, han får boost" Sa at jeg bare skulle inn og prate med en fyr også ut igjen ... "Naaah i just dont want to help you" Faen til tosk :S Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tanket mine først heroics med nydinnger 535 defense og rundt 20k Hp, var guildrun da men gikk nesten smertefritt ser man bort fra alliance bossen (dette var Nexus) hvor jeg ikke gikk bort fra whirlwind angrepet og endte med å dø. Så Guildruns er tingen å få ordnet i alle fall synes jeg det, PuGs er i fleste tilfeller et smertehelvette å gjennomføre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg tenkte at jeg skulle forandre på mailen som var bundet til kontoen min. Etter å ha skrevet inn den nye mailen får jeg beskjed om å svare på en confirmation e-mail på den gamle kontoen. Problemet er at den mailen ikke har vært i bruk på årevis, og eksisterer ikke lenger. Noen forslag til løsning? Ta kontakt med Customer Support hos Blizzard. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nye spørsmål: Vil jeg trenge mailen når jeg bruker RAF? Og hvor lett er det å transfer chars mellom accounts med samme navn? Koster det noe? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Huff, Deathwing er tamt, spesielt på alliance. Er det ein server der det er ca 50/50 ally/horde? Gjerne om det er ein del fra forumet/norske i ein guild eg kunne ha fått joina Det hadde vert fint, for det frister med transfer no! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 WAAAAGH! Nå har jeg vært plaget med "Additional instances cannot be launched" i hele dag! Har fått gjort en instanse, resten av gruppene har løst opp grunnet for mye "cannot be launched" crap. Håper Virkelig Blizz fikser denne dritten. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja har vært mye instance tull i det siste, så og si hele tiden har man problemer med instanser. Var så plaget av DCer for samtlige gruppemedlemmer i Nexus her om dagen at man ga bare opp. Jeg hadde 4 DCer, healeren 5 og DPSene rundt ca 3 vær. Merksnodig nok hadde ingen av oss disse problemene utenfor instansen. Måtte løse opp en gruppe helt og danne den på nytt en annen gang for å komme oss forbi "additional instances cannot be launched" feilen, en annen gang måtte vi finne ny healer fordi han kom seg ikke inn. Nei mye tull som må fikses nå. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har så langt ikke hatt et eneste instance problem. Helt lagfritt er det også, så det er sikkert server relaterte problemer. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 De instance bugsene har vel mye å gjøre med de "elder" greiene vil jeg tro, masse folk i instancene samtidig Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Her hadde jeg gleda meg til å ta Print Screen når jeg ble 80, men hva skjer. Joda, hele wow låser seg. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Aww /comfort. Det går greit vettu, bare levle enda en og prøve på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå