Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hah ja enig der:p Begynner å bli ganske lei nå, og heroics tar jeg aldri lengre. Er selvfølgelig alltid noe å gjøre men gidder ikke grinde så mye:)

 

Uansett om jeg bare tar pug raids så blir det lite å gjøre på de siste dagene før reset. Er jo så lett å cleare alt nå for tiden.

 

Det jeg synest er litt dumt nå er vansklighetsgraden på heroics er så lett. Hugser i TBC da det enda kunne vere vanskeligt å ta noen av heroicene.. Men får vell håpe på at det kommer en del nye heroics i senere patcher:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel takket være at PuGs i dag ser ut til å bestå for det meste av kjøpte chars er heroic blitt en pinefull ting å gjøre. I alle fall på Bronzebeard er det ufattelig vanskelig om ikke umulig å finne en PuG gruppe som fungerer, det er langt mellom dem.

 

Gårsdagens Daily var Halls of Stone, en mer eller mindre rimelig enkel instance med åpne områder og slik sett lette boss encounters. Var ikke fult så lett når vi hadde en mage som klarte 1450 Dps i følge DPS meter (ikke så aller værst) men så kommer jeg, tanken, med 1020 Dps. Etterfulgt av warlocken med 700 Dps og hunteren med 600 Dps. Syntes at bossene tok så innmari lang tid å få ned, og når vi kom til der man skal passe på Bronzebeard klarte vi ikke å rydde unna mobs fort nok så vi endte opp med en hel bøling av dverger og et par jernkjemper.

 

Tror det er noe de har lagt til for å bevist forsøke å gjøre spillet vanskeligere, "Bad PuGs: You now have a chanse of 95% to find a bad PuG. This will make heroics a bigger challenge to do."

Lenke til kommentar

Hah ja det er alltid like gøy! Har heldigvis ikke opplevd så mange slike grupper. Hadde det i naxx 10 engang. Tok evigheter å få ned Anub og jeg var den eneste som låg over 2k DPS. Resten låg fra 900 - 1100><. Anger plugga etter første wingen:p

 

Heldigvis har jeg mange som jeg kjenner irl som gjør heroics sammen hver dag. Går fort og slipper alle de random folka.

Lenke til kommentar
And that's why I never do pugs. Ikke det at jeg egentlig trenger noe fra heroics uansett, men pugs generelt ender opp med folk under 1.8k dps som ikke veit noen ting. Brr, treige ekle pugs, får marereitt bare av tanken på det :<

Sartharion pug 25 mann nettop og Healing Plate chesten droppa og jeg var eneste healer pala :dribble: Elsker pugs :tease:

Lenke til kommentar

Noen av de sykeste wow-opplevelsene kommer fra hanglete pugs av den typen som aldri burde eksistert. Men igjen.. noen priceless øyeblikk blir det innimellom.

 

Eks.: "Husker du førtitredje gang vi cleara Naxx med guildet?" -Nei.

Eks.: "Husker du vi pugga Magister's HC med 4 warriors og en full palahealer?" -OMG! Ja.. *manisk latter*

 

:!:

Lenke til kommentar

Er 2 ninjalooters som driver å veksler mellom servere nå. Er vertfall på Sylvanas der jeg er:p

 

De lager pug groups så når lootsa dropper og de trenger noe så kicker de alle fra raidet og tar alt. Så reiser de fra serveren:p Skifter namn og kommer tilbake etter de sikkert har gjort det samme på en annen server.

 

Har ikke blitt med å opplevd det enda, men en del i guilden min som har. Kan ikke vere kjekt:/ Så gjør litt research på raid leader neste gang du reiser i pugs:p

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål angående chartransfer. Jeg skal flytte en 70+ til en annen konto på samme server. Må den nye kontoen oppgraderes med TBC og WOTLK, eller holder det kun med vanlig WoW? Skal ikke spille på den i Outland eller WOTLK, såpass skjønner jeg, men siden charen er 60+ så må jeg kanskje ha full oppgradering for å i det hele tatt kunne flytte den til den nye kontoen?

Lenke til kommentar

Kan vel kun gjøre dette en gang i mnd, så sjansen er liten for at så mange på forumet her blir rammet av dette :p Men det er alltid greit å armory sjekke RL's for å se hva de har gjort av ting før osv. Er plenty med retards der ute.

 

San_Lopez: Har du noen som helst TBC og/eller WotLK items/gear o.l. på den aktuelle character'n trenger den aktuelle kontoen en oppgradering eller to tror jeg.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Ble nektet å tanke Nexus Hc i en PuG fordi jeg hadde "bare" 544 defense og "bare" 23 300 Hp. Var vistnok ikke uncritable samt at jeg hadde for lite Hp, som var i følge dem satt til "minimum" 24 000 for tanks.

 

Lurte på hvor de tok dette fra men fikk ikke noe svar før jeg ble sparket.

Lenke til kommentar
Ble nektet å tanke Nexus Hc i en PuG fordi jeg hadde "bare" 544 defense og "bare" 23 300 Hp. Var vistnok ikke uncritable samt at jeg hadde for lite Hp, som var i følge dem satt til "minimum" 24 000 for tanks.

 

Lurte på hvor de tok dette fra men fikk ikke noe svar før jeg ble sparket.

 

Vel, wannabe-1337 folk finnes jeg overalt i WoW, så er ikke spesielt overrasket over den historien. Tipper du fant en gruppe relativt kjapt etterpå?

Lenke til kommentar
Ja var vel HP dem pekte på, er på en måte enig med dem. (er selv healer så) Har heldigvis sluttet med heroics nå, slipper å regequit'e fra nubb partys med dårlige tanks og dårlige DPSere.

Heh, hvis du ikke klarer å holde en tank med under 24k hp er du jo dårlig eller bare slapp. Var med vår ene tank i heroics før han var def capped og når han lå rundt 20-21k hp. Gikk lett som en lek på alle bosser. Så om du sier noen er for dårlige bare fordi de ikke har 24k hp, så blir det jo rett og slett for dumt.

Lenke til kommentar

Mja, hvorfor ta en med 23k når man sansynligvis finner en med 26k +++ bare noen minutter unna? ikke at jeg sier at 23k er for lite, for vi gjorde da vitterlig heroics med t6 gear og kanke huske at tonken vår hadde 23k UB og Uncrittable.

 

samme for meg på magen, fått litt avslag her og der på heroics/raids. har 1400spellpower, 31%crit og 260hit som er mer en nok for å dra sin vekt i heroics

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...