Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, er det bare meg eller er markedet for så si alt mining synka noen drastisk den siste månenden? Husker litt før jul solgte jeg titanium ores for kansje 35-40g per stykk, NÅ ER DET 8! ååååhråå!

 

 

Tjente meg 10k gull på å hore AH, nå er det ingenting som er verdt å kjøpe :cry: .

 

Er det så rarrt da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Prisene faller veldig mye på AH fordi folk har ingen ide om hvordan man skal bruke AH. Folk bare slenger ting opp på AH for minst mulig pris fordi de vil bare ha ting solgt. Ingen som har tålmodighet nok til å tjene noe på tingene :p

Lenke til kommentar

Kan vell håpe på at prisene for de som har gathering proffesions går litt opp når 3.1 kommer ut. Vist den kommer med noen nye recipes da. Synest de kan utnytte Eternal shadow/ earth litt mer så det er mulig å tjene på disse:) Var jo samme problemet gjennom hele TBC

Lenke til kommentar

Det som er tingen med mining var vel at når folk skjønte at man kunne tjene sykt med penger etter WOTLK-release var det mange som droppet sine gamle professions for å kaste seg på pengebølgen - men jammenmeg var det så mange som gjorde det at det gikk inflasjon i det.

 

Merker det samme med fiskingen nå også. Det er ikke lenge siden det var mulig å tjene sykt mye penger på det, men nå som det er flere som har fått med seg det er det bare undercutting deluxe på AH :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Kan vell håpe på at prisene for de som har gathering proffesions går litt opp når 3.1 kommer ut. Vist den kommer med noen nye recipes da. Synest de kan utnytte Eternal shadow/ earth litt mer så det er mulig å tjene på disse:) Var jo samme problemet gjennom hele TBC

 

Eternal Shadow/Eternal Earth er ikke så ille som det var i TBC. Man får jo ca. 130G per stack fordi jewelcrafters kan lage rings av de og disenchante ^^

Lenke til kommentar

Ja men er svake prisen i forhold til andre eternals;p Men de som miner får jo også sykt med earth/shadow. Ville jo blitt litt for rike vist de kostet like mye som fire og de andre:)

 

At mange har mining er litt kjedelig ja. Kunne godt tenkt å skifta til Skinning siden jeg har både leatherworking og er rogue som kunne trengt crit bonusen i stedenfor Stamina bonusen fra mining. Men gidder bare ikke skille på nytt. Har hatt mining siden Pre- TBC da jeg tjente mye på å farme Arcane Crystal i Silithus hulene:p Det var tider

Lenke til kommentar

Når det kommer til hvordan å skaffe seg gull; så må jeg si at jeg er overasket hvor enkelt og genialt det er å skaffe seg gull via herbing. På en god dag tjener jeg ca 200-300g på en time. Farmer i Storm Peaks, og jeg har utarbeidet min egen rute som jeg flyr over. For tiden selger en stack med Lichbloom for 60-70(!) gull, ganske fantastisk.

 

Samtidig er jo SoH- dailiesene lettjente peng.

Lenke til kommentar

Skaffa meg epic flyer + cwf på et par dager, utelukkende ved å fly fram og tilbake i Jotunheim og herbe. Ja, det var ganske kjedelig, men det vokser mye blommor på den plassen, pluss at det spawner hele tia når man flyr i 60% :)

 

Dette var et par uker etter wotlk launch, så stackene med lichbloom og icethorn gikk for over 100g.

 

Og : 4 dungeongamlinger igjen til Elder.

Lenke til kommentar

Ja er vell enkelt bare du gidder:p Jeg var så heldig å fikk solgt alle gems og drittet jeg hadde i banken før WotLK så stod med mye golds når spillet kom ut.

Så har ikke egentlig giddet å grinde noe som 80. Bare egentlig brukt gold. Når jeg begynner å nærme meg 10K skal jeg heller få summen oppatt:p

Lenke til kommentar

Fin dag i går, dinga for ikkje så lenge siden 80 på magen :)

 

Føst fikk eg Living Mojo Belt, deretter droppa ein ny wand (hadde berre ein dårleg lv 70 green wand fra før) Wand of the San'layn

 

Så fikk eg nok reputation med Kirin Tor slik at eg fikk meg Flameheart Spell Scalpel

 

Og på siste run i The Nexus HC, så fikk eg nok emblems til å kjøpe meg Ward of the Violet Citadel

og trur du ikkje Gloves of Glistering Runes droppa på siste boss? Jo! :)

 

Deilig! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...