Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Han var blant de første til å farme opp cobalt ore, og solgte det for 300G per stack på AH. Og oren gikk som varmt hvetebrød nesten med det samme det ble lagt på AH.

Denne karen har aldri kjøpt et gram gull fra kinesere. Noen bare orker å gjøre sånt selv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
What's your secret?

Er vel mest hvor mye tid du orker å bruke og hvor mye tålmodighet man har.

Har skaffet litt penger av å fly rundt å mine for så å prospect, men det meste har jeg tjent av å kjøpe billige gems, cutte de, så reselge de på AH. Blir fort penger av det :)

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med å tjene rundt 1500g dagen på litt casual gaming. Dailies i Icecrown (fra Shadow Vault, orker ikke gjøre de ombord på luftskipet) og i Storm Peaks, selge alt trashet som dropper og selge det jeg miner.

Får fortsatt rundt 70g for en stack Cobalt Ore, Saronite går for mindre, Titanium husker jeg aldri, sjelden jeg selger det. Liker å ha det på banken.

Så går eternals for en del også ^^

Lenke til kommentar

Herregud, er det bare meg eller er markedet for så si alt mining synka noen drastisk den siste månenden? Husker litt før jul solgte jeg titanium ores for kansje 35-40g per stykk, NÅ ER DET 8! ååååhråå!

Tjente meg 10k gull på å hore AH, nå er det ingenting som er verdt å kjøpe :cry: .

Lenke til kommentar
Jeg er fornøyd med å tjene rundt 1500g dagen på litt casual gaming. Dailies i Icecrown (fra Shadow Vault, orker ikke gjøre de ombord på luftskipet) og i Storm Peaks, selge alt trashet som dropper og selge det jeg miner.

Får fortsatt rundt 70g for en stack Cobalt Ore, Saronite går for mindre, Titanium husker jeg aldri, sjelden jeg selger det. Liker å ha det på banken.

Så går eternals for en del også ^^

Har ikke lyst å tjene litt på min 80 warrior da :)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...