Kromkakejern Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvem er den beste norske guilden idag ? Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Aurora Borealis (?) tipper jeg. Er i hvert fall den jeg hører mest om. Men hvorfor begrense seg til en norsk guild? :x Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har Axemen lagt ned? Axemen er, såvidt jeg vet, fortsatt aktive, selv om jeg tror de er mindre hardcore enn tidligere. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har Axemen lagt ned? Axemen er, såvidt jeg vet, fortsatt aktive, selv om jeg tror de er mindre hardcore enn tidligere. The Progress So, been busy leveling and raiding easy mode. We are at full strength now and do not consider appliacations. However, feel free to apply, since we store all applications. We’ve cleared Naxxramas, Sartharion with one dragon alive and Malygos. So we’ll be farming gear for the upcoming patch. Dem holder på enda, men har ikke hørt mye til dem i det siste. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Norske guilder er jo bare trasi, minner meg bare om starten av et spill, as a noob. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 "Hay we R gonna be the biggest bloodelf only norwegian guilds! Join for fun guild and we will raid lol" *guild oppløst innen 2 uker* Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Samt at mange norske guilder har veldig "fasinerende" navn. Her om dagen støttet jeg på "Hordes of Norway" og fikk en stor trang til en liten /facepalm. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Vel, det at en guild er norsk gjør den ikke automatisk dårlig. Hadde to svenske guilder som transferet til min server like før jeg dro, og de hadde allerede gjort Sarth 3d. (Og ja, synes man kan sammenligne svensker med nordmenn ) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 imo, større prestasjon om man gjør det med 25 svensker! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 synest det er litt vanskelig og måle hvem som er best for tiden siden alt som er av content farmes jo av selv casual guilds. btw noen som har testa hvordan flytte en char med bind on account item på den funker? om du får ta med itemet eller får error Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bra naxx i dag. Fått 6 epics Lenke til kommentar
cLoNsouL Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Samt at mange norske guilder har veldig "fasinerende" navn. Her om dagen støttet jeg på "Hordes of Norway" og fikk en stor trang til en liten /facepalm. Enig Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Er da ingenting galt i Norske guilder, den 2nd beste guilden på serveren ( Memento Mori ) som også var i verdenstoppen back in the days, er jo full svensk guild. Er mange svenske guilder på Frostmane ( eller som var der ) som alle har tatt Sarth med 3 drakes. Så norske guilder kan da også funke fint. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 ingenting galt i norske guilder, men navnene som innbærer noe med Norge eller Norske er /facepalm Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Navn som har formelen "x of x" er /facepalm for min del, Hordes of Norway, Raiders of sweden, heros of azeroth etc etc. Har sett alle disse variantene og i min mening er dette blitt en cliché innenfor navnegivning av guilder. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Og der var Kel'thuzad endelig nede. På tide! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kel'thuzad er jo veldig lett, skuffenede lett. Synes det er mye verre å få folk til å fungere på Thaddius, eller 4HM. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Første guild run uten noen pugs. Kel og Sapph tok to forsøk hver. Alt annet ble oneshotted. Men ja, Sapph var nesten vanskeligere enn Kel. *krysse fingre for vanskeligere content i Ulduar* Endret 24. januar 2009 av Kiruk Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 vanskligere content hadde gjort seg ja, alt daue første uken var skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå