Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er veldig vanlig med lagg for tiden ja. Synest de virkelig burde fikse dette nå :thumbdown: Men trur det var snakk om at de trengte en server shutdown for å gjøre noe med dette, sidend et var ett stort problem. Så blir sikkert ikke fikset før Ulduar patchen.

Lenke til kommentar
Endelig fikk jeg min første tier 7 item =) Chesten fra 10 mann droppa til meg i går =D

Gratulerer;)! Håper på å få gjort gluth, thaddius, og reste av bossene i Naxx 25 idag. Håper på dagger fra KT :!: Jeg driver bare med pug da, men går overraskende bra. Jeg clearer alle instancene utenom Malygos hver uke med Pug group heroic og normal.

Lenke til kommentar
Et lite frågan.

Min server, bronzebeard, er i overkant fylt av alliance spillere (vistnok 79% alliance spillere) noe som gjør det ufattelig irriterende når man skal gjøre ting som grupper fordi man aldri nesten finner folk.

Så jeg tenker å migrere til en annen server, begynne med magen min som er 51. Men hvilken PvE server burde jeg migrere til? Jeg er ute etter en server med litt mer balanse mellom Horde og Alliance ettersom jeg muligens kanskje blir å gå litt PvP nå og da.

Jeg ville anbefalt Aszune, men jeg vet ikke hvilken type community du ser etter. Muligens litt sært.

Lenke til kommentar
Endelig fikk jeg min første tier 7 item =) Chesten fra 10 mann droppa til meg i går =D

Gratulerer;)! Håper på å få gjort gluth, thaddius, og reste av bossene i Naxx 25 idag. Håper på dagger fra KT :!: Jeg driver bare med pug da, men går overraskende bra. Jeg clearer alle instancene utenom Malygos hver uke med Pug group heroic og normal.

Pug går jo overalt nå så, ganske normalt.

Lenke til kommentar

Møtte en level 60 undead death knight(jeg er level 62), jeg angrep han og fikk han et godt stykke ned før han plutselig hadde full hp(pot og blood spec kanskje). Jeg hadde rundt 2k hp igjen, men klarte fortsatt å drepe han.

Samme sted er det også en level 63 elite, som jeg angrep, men så kom denne undead DKen tilbake og hoppa på meg og eliten. Det hele ender med at jeg mister all hp når eliten har rundt 5% hp igjen(quest elite). Undead dreper deretter eliten, jeg spawnet som ghoul og drepte han.

Fikk lootet eliten akkurat i tide før ghoul ble borte(30 sek maksimum, 1 sek igjen når jeg lootet).

Luksus.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Hørte noen nå fortelle at de så en paladin i wintergrasp i går (server: Laughing skull) med 92 000 HP, er dette faktisk mulig? Eller er det en glitch i spillet?

Nei, har selv hatt 90k+ i starten av en WG pga tenacity buffen. Dethender man starter med 20 stacks noe som mildt sagt gjør vondt for motstanderne.

Det ser litt bugget ut med tanke på at man noen ganger starter med 20 for så å plutselig falle ned på 2-3 stacks.

Lenke til kommentar

Har et problem med at WoW ikke reagerer når jeg ikke trykker "klikk + ctrl", "klikk+shift" på navn til folk som snakker. Jeg kan heller ikke høyreklikke på navn og velge "invite" eller "whisper". Noen som vet hvordan det fikses?

Jeg lurer også på om det går an å kombinere dominos med buttonfacade?

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...