Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Dere kan jo innstallere addons som f.eks. Parrot, den har notifications når shit proccer. Dessuten kan du legge til egne triggers. Jeg copy-paster fra posten min på G-forumet:

 

Type /Parrot

 

Go to Triggers, and make a new one.

 

Select Primary conditions, select self buff gain. In the new field, enter "Sword and Board". The rest is up to you, but i reccomend to make it sticky at least. If you want to copy my settings you can use this:

 

config.png

 

If you make it sticky (gives it a little "Pow!" so it's a bit easier to see) I reccomend using either pow or pow 2 as animation style. Go to Scroll areas > notifications > animations > sticky to change this.

 

scroll.png

 

And this is how it will look like:

 

sabup.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. lvling wep skill.

 

Fant noen fine dragon egg nord i Shololar Bazin.

 

Som mage er det greit med noen mobs som ikke slår tilbake ;) + at de har finfin HP.

 

Det er også veldig få mobs som aggroer rundt deg, iallefall på lvl 80. Bare angry german kidz (se hordies) som ganker :p

Lenke til kommentar
Dere kan jo innstallere addons som f.eks. Parrot, den har notifications når shit proccer. Dessuten kan du legge til egne triggers.

 

Joda, sikkert en glimrende måte å gjøre det på, iallefall om du bruker parrot fra før. Jeg syntes dog at det ble usannsynlig tungvint bare for at jeg skal få en beskjed om at "Slam!" buffen er aktiv. Om jeg må gjøre det på denne måten så får jeg heller gjøre det, men foreløpig ser jeg etter en enklere løsning.

Jeg er overhodet ikke interressert i noe annet av hva parrot tilbyr (såvidt jeg vet) :)

Lenke til kommentar
Skjer med gjerrige drittunger da? ordet "ninja" er alt for r*vkj*rt for tiden, blir jo flama for den minste ting..

Haha, huff. Var i gruppe med noen for en stund tilbake, der jeg spurte om jeg kunne neede på noen items for offspeccs, ettersom ingen andre trengte det. Helt til slutt droppa det egentlige itemet jeg var ute etter, og da fikk jeg så klart en slik kommentar. "WTF, u need on everything??? Ninja!"

Lenke til kommentar

Et lite frågan.

 

Min server, bronzebeard, er i overkant fylt av alliance spillere (vistnok 79% alliance spillere) noe som gjør det ufattelig irriterende når man skal gjøre ting som grupper fordi man aldri nesten finner folk.

 

Så jeg tenker å migrere til en annen server, begynne med magen min som er 51. Men hvilken PvE server burde jeg migrere til? Jeg er ute etter en server med litt mer balanse mellom Horde og Alliance ettersom jeg muligens kanskje blir å gå litt PvP nå og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...