Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Å ødelegger leveling for low lvls er kid-oppførsel.

Det spørs hvilken server man er på også.

Alle allys på min server oppfører seg som om de var 13 år gamle...-.-"

Har du møtt alle?

Du skjønner hva jeg mener og skal frem til :p

Ikek gjør det vanskeligere enn det det er :p

Jeg skjønner at du kommer med påstander om den andre siden. Ja, det finnes drittunger på Alliance. Ja, det finnes drittunger på Horde. Ja, det finnes drittunder i WoW.

Ferdig med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bah ... Man får visst ikke gaina weapon skill på å slå på den banisha demonen i SMV lenger.

Kjedelige greier.

Nei, det er ganske lenge siden ble "fiksa". Den nye, hippe mob'en er første boss i Shadow Labs, han banisha demonkaren. Har fått opp 6 skills på han mens jeg har glodd TV og drivi med huslige sysler :)

Tar litt tid med autoattack, men du kan jo drive med noe helt annet samtidig.

Edit : Med mindre det var han det var snakk om, og at det ble forandret i patchen som kom i går.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Jeg har drept humanoidsa som banisher han mange ganger i håp om at han vil slå på meg, men han er fortsatt banisha. Om jeg husker rett så må man ha et quest item for å unbanishe han. Om man får skill av å slå på han vet jeg ikke, men jeg vet det fungerer på 1. boss i Auch: Shadow Lab.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Det kan da ikke være så lenge siden Azaloth (han i SMV) ble fiksa, jeg traina weapon skill der for et par uker siden :p

Men, men. Kan alltids gå Shadow Labs og, jeg ...

Samme her. For 1 uke siden funka det på han.

Ellers kan man jo bugge Artruis the Heartless i Sholazaar Basin (som har quest for å skifte faction Oracles -> Frenzyheart).

Lenke til kommentar
Det kan da ikke være så lenge siden Azaloth (han i SMV) ble fiksa, jeg traina weapon skill der for et par uker siden :p

Men, men. Kan alltids gå Shadow Labs og, jeg ...

Samme her. For 1 uke siden funka det på han.

Ellers kan man jo bugge Artruis the Heartless i Sholazaar Basin (som har quest for å skifte faction Oracles -> Frenzyheart).

*host* trur jeg mente på de folka i Blasted Lands oppi her når jeg tenker meg om.. *plystre* :whistle: Men jeg har aldri dasket på han i SMV, så jeg aner ikke åssen han er/var.

Som cruzader sier så er det genialt i Violet Hold også, før du setter i gang eventen. Men der kan du ikke afk'e mens du levler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...