Slimda Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Å ødelegger leveling for low lvls er kid-oppførsel.Det spørs hvilken server man er på også. Alle allys på min server oppfører seg som om de var 13 år gamle...-.-" Har du møtt alle? Du skjønner hva jeg mener og skal frem til Ikek gjør det vanskeligere enn det det er Jeg skjønner at du kommer med påstander om den andre siden. Ja, det finnes drittunger på Alliance. Ja, det finnes drittunger på Horde. Ja, det finnes drittunder i WoW. Ferdig med det. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Plutselig er man drittunge fordi man griefer litt lowlevels? Hmpfh. PvE->> Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er jo ingenting som og CCe low leveles i STV som Rogue. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Bah ... Man får visst ikke gaina weapon skill på å slå på den banisha demonen i SMV lenger. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Gøy å ganke low lvl's til lav HP mens de driver med mobs også la moben ta den siste biten Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Gøy å ganke low lvl's til lav HP mens de driver med mobs også la moben ta den siste biten Ja herregud, det må jo være kjempemorsomt... Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen fornuftig/effektiv måte å traine weapon skill på nå? Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Bah ... Man får visst ikke gaina weapon skill på å slå på den banisha demonen i SMV lenger.Kjedelige greier. Nei, det er ganske lenge siden ble "fiksa". Den nye, hippe mob'en er første boss i Shadow Labs, han banisha demonkaren. Har fått opp 6 skills på han mens jeg har glodd TV og drivi med huslige sysler Tar litt tid med autoattack, men du kan jo drive med noe helt annet samtidig. Edit : Med mindre det var han det var snakk om, og at det ble forandret i patchen som kom i går. Endret 22. januar 2009 av Purplehaze Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Så han er banisha og ikke slår tilbake? Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Så han er banisha og ikke slår tilbake? Mhm. Fire grupper med mobs som holder han banisha, bare å ikke drepe dem så er han snill som et lam. Pluss at det er inni en instance, så du blir ikke plaga av noen heller (ref. gankeposter oppi her hehe) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg har drept humanoidsa som banisher han mange ganger i håp om at han vil slå på meg, men han er fortsatt banisha. Om jeg husker rett så må man ha et quest item for å unbanishe han. Om man får skill av å slå på han vet jeg ikke, men jeg vet det fungerer på 1. boss i Auch: Shadow Lab. Endret 22. januar 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Tror jeg skal stikke dit da, må ha opp sword skill fra 300 til 400 og axe skill fra 0 til 400 tror jeg =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det kan da ikke være så lenge siden Azaloth (han i SMV) ble fiksa, jeg traina weapon skill der for et par uker siden Men, men. Kan alltids gå Shadow Labs og, jeg ... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 når jeg lvlet fist forige uke dro jeg inn i VH på trashet før du starter selve eventen, uendelig av mobs subbende du kan slakte ned så bare gå til siden trenger du drikke etc. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det kan da ikke være så lenge siden Azaloth (han i SMV) ble fiksa, jeg traina weapon skill der for et par uker siden Men, men. Kan alltids gå Shadow Labs og, jeg ... Samme her. For 1 uke siden funka det på han. Ellers kan man jo bugge Artruis the Heartless i Sholazaar Basin (som har quest for å skifte faction Oracles -> Frenzyheart). Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det kan da ikke være så lenge siden Azaloth (han i SMV) ble fiksa, jeg traina weapon skill der for et par uker siden Men, men. Kan alltids gå Shadow Labs og, jeg ... Samme her. For 1 uke siden funka det på han. Ellers kan man jo bugge Artruis the Heartless i Sholazaar Basin (som har quest for å skifte faction Oracles -> Frenzyheart). *host* trur jeg mente på de folka i Blasted Lands oppi her når jeg tenker meg om.. *plystre* Men jeg har aldri dasket på han i SMV, så jeg aner ikke åssen han er/var. Som cruzader sier så er det genialt i Violet Hold også, før du setter i gang eventen. Men der kan du ikke afk'e mens du levler. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Så er det han i hula rett vest for wyrmrest temple. Han er en questmob så funker best om natta. Vet ikke om han er fiksa. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Finnes det noe addons som kunne poppe opp stor tekst eller noe når trinket proccer? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det vil jeg ha oxo, og gjerne en som måler hvor ofte/ hvor mange ganger trinketen har procca... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 jeg trenger en som flasher tekst hver gang jeg får "SLAM!" buffen... lastet ned en på curse men fikk den ikke til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå