Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Javisst, sikkert BARE death knights i hele verden, på ALLE serverne, og alle er Horde fordi horde er best.

 

Du skjønte det du ja^^

 

Men mente det ikke bokstavelig nei, men dette åpner jo for å rerolle uten å lvle opp helt fra starten igjen, så om du har venner på andre servere er det lett å bli fristet til å rolle dk.

 

Det at horde er best er bare ut ifra min egen erfaring etter å ha testet både horde å ally på flere forskjellige servere.

Lenke til kommentar
Jaja :) Lurer på hvordan instancer ville vært da xD

Med bare DK's :p Nuke herfra til helvete, men mange døde kanskje. Spørs litt på damage fra bloodspecced DK's xD

 

Vi gikk Gundrak HC men 3 dps DK og en resto shammy =) Funka fett det, alle i blood present og nuka løs. Var noen som døde litt og sånn men cleara hele greia =) Alle også i dps gear seff.

Lenke til kommentar
Jaja :) Lurer på hvordan instancer ville vært da xD

Med bare DK's :p Nuke herfra til helvete, men mange døde kanskje. Spørs litt på damage fra bloodspecced DK's xD

 

Vi gikk Gundrak HC men 3 dps DK og en resto shammy =) Funka fett det, alle i blood present og nuka løs. Var noen som døde litt og sånn men cleara hele greia =) Alle også i dps gear seff.

Dk's er litt drøyt gode synes jeg, gadd ikke lvle min, liker en utfordring.

Lenke til kommentar
Siden Horde tross alt er bedre enn alliance.

 

Eh?

Jeg har opllevd mer modenhet på horde-siden enn alliance ;D

da var ikke du innom barrens når du lvlet ;D

Visst var jeg det. Gjorde alt av quest i begynnelsen.

Og jeg ble ganket hele tiden omtrent. Skikkelig modent gjort av alle små kidsa på alliance :)

Mens horde på serveren min holder seg til sine egne områder.

Lenke til kommentar
gah er så grisemye bugs med warlocks nå -.- kan ikke sitte/drikke/ete når jeg har summoning circle oppe å ritual of summoning funker ikke som den skal + de har gitt den en CD. + instance serverne har aldrig lagga så mye som den gjorde i går, ble til at vi droppa hele raidet

Grunnen til at det blei Cd på summon er fordi det egentlig skulle komme summoning stone, men det var noen som hadde exploite med den elns, så derfor endra de det tilbake i siste sekund og skal hotfixe summoning stone snart.

Pet hp har eller skal bli hotfixa nå og.

Vi hadde ingen lagg i naxxramas i går faktisk, tidligere har det vært helt forferdelig, særlig tidligere onsdager.

Lenke til kommentar
Visst var jeg det. Gjorde alt av quest i begynnelsen.

Og jeg ble ganket hele tiden omtrent. Skikkelig modent gjort av alle små kidsa på alliance :)

Mens horde på serveren min holder seg til sine egne områder.

 

hohohoho.. Det er ikke snakk om å være kid for å ganke, det er bare slik spillet er. Jeg ble ganket fra level 20 til 60 mens jeg levlet min gnome warlock.

 

Horde er ikke noe bedre enn alliance når det gjelder modenhet.

Lenke til kommentar
Visst var jeg det. Gjorde alt av quest i begynnelsen.

Og jeg ble ganket hele tiden omtrent. Skikkelig modent gjort av alle små kidsa på alliance :)

Mens horde på serveren min holder seg til sine egne områder.

 

hohohoho.. Det er ikke snakk om å være kid for å ganke, det er bare slik spillet er. Jeg ble ganket fra level 20 til 60 mens jeg levlet min gnome warlock.

 

Horde er ikke noe bedre enn alliance når det gjelder modenhet.

Å ødelegger leveling for low lvls er kid-oppførsel.

Det spørs hvilken server man er på også.

Alle allys på min server oppfører seg som om de var 13 år gamle...-.-"

Lenke til kommentar
Visst var jeg det. Gjorde alt av quest i begynnelsen.

Og jeg ble ganket hele tiden omtrent. Skikkelig modent gjort av alle små kidsa på alliance :)

Mens horde på serveren min holder seg til sine egne områder.

 

hohohoho.. Det er ikke snakk om å være kid for å ganke, det er bare slik spillet er. Jeg ble ganket fra level 20 til 60 mens jeg levlet min gnome warlock.

 

Horde er ikke noe bedre enn alliance når det gjelder modenhet.

Å ødelegger leveling for low lvls er kid-oppførsel.

Det spørs hvilken server man er på også.

Alle allys på min server oppfører seg som om de var 13 år gamle...-.-"

 

og ALLE horde gjør det samme på min server. Alle ganker, hvis du tror at ally er mer childish enn horde er du enten veldig snever i tankegangen din, eller så har du nedsatt hjernekapasitet.

Lenke til kommentar
Visst var jeg det. Gjorde alt av quest i begynnelsen.

Og jeg ble ganket hele tiden omtrent. Skikkelig modent gjort av alle små kidsa på alliance :)

Mens horde på serveren min holder seg til sine egne områder.

 

hohohoho.. Det er ikke snakk om å være kid for å ganke, det er bare slik spillet er. Jeg ble ganket fra level 20 til 60 mens jeg levlet min gnome warlock.

 

Horde er ikke noe bedre enn alliance når det gjelder modenhet.

Å ødelegger leveling for low lvls er kid-oppførsel.

Det spørs hvilken server man er på også.

Alle allys på min server oppfører seg som om de var 13 år gamle...-.-"

 

og ALLE horde gjør det samme på min server. Alle ganker, hvis du tror at ally er mer childish enn horde er du enten veldig snever i tankegangen din, eller så har du nedsatt hjernekapasitet.

Oj oj oj. Du går til angrep ? Minner meg om allys på servern det gett.

Hadde du lest alle poster, hadde du fått med deg at jeg skrev at det er forskjellige på hver server. Og jeg gjentar hva jeg har sagt hele tiden: Allys på serveren MIN er mer childish enn horde. Og det er flere her som har bekreftet dette på andre servere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...