dymoletratag Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det er en midlertidig "bug" som blir fikset når "Warlock Summoning Stone" kommer. Lev med det i et par dager. HALLELUJAH! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jævla synd de nerfet den achievementen : < gz anyways Med tanke på at vi verken har Shaman eller skikkelig warlock tilgjengelig med slow på cast-time og bloodlust, så kommer vi ikke særlig langt. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Så snart jeg kommer hjem, stikker jeg og et par guildies og banker gørra ut av Anub'arak, slik vi får dragen vår. Mmm, gleder meg som en unge på juleaften. Har ikke fått ned patchen enda så jeg lurer da på hva dere mener? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Så snart jeg kommer hjem, stikker jeg og et par guildies og banker gørra ut av Anub'arak, slik vi får dragen vår. Mmm, gleder meg som en unge på juleaften. Jævla synd de nerfet den achievementen : < gz anyways Klarte den der i går kveld med 17 sec igjen på timer Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Grats. Den står det faktisk litt respekt av. Gear, javel, men er en del timing som skal sitte og. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er ikke dette det mest awesome ever? oh shiiiii- Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bah, gief. Trenger bare noen recipies som er random fra outlands dailies :/ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bah, gief. Trenger bare noen recipies som er random fra outlands dailies :/ Mounten, se mounten? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Uh. I følge hva jeg har hørt, treffer Kitty-swipe for 1.5-2k skade. critter for mer. HÆ!? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 aner ikke hva tallene er, men hørt fra flere hold at kittyswipe faktisk ender opp som nr1 aoe ability i spillet nå... >_< Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 aner ikke hva tallene er, men hørt fra flere hold at kittyswipe faktisk ender opp som nr1 aoe ability i spillet nå... >_< Høres ut som noe som kunne vært i "Hello Kitty Online" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) My swipe with SR running was hitting 1900ish on lv80 target dummy and critting 4,2kish. I saw mine crit for 3800 without SR up last night. el oh el Høres kos ut. *edit* dette er fra druid-forumet på Wowhead. Endret 21. januar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hmm lukter jeg aoe levling med druiden min? hmmmm Lenke til kommentar
decophly Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvordan ligger det an med DK på hvilken som helst server, så lenge man har en 55+ karakter på accounten? Funker det? Vurderer å begynne igjen når dette blir aktivert. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 My swipe with SR running was hitting 1900ish on lv80 target dummy and critting 4,2kish. I saw mine crit for 3800 without SR up last night. el oh el Høres kos ut. *edit* dette er fra druid-forumet på Wowhead. Gjorde ferdig heroic achievements idag, min gjør 5 - 5,5k med sunder. Plutselig #1 på aoe dps, gleder meg til trash i naxx. Tiger's fury og ooc er plutselig en massiv dps boost. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvordan ligger det an med DK på hvilken som helst server, så lenge man har en 55+ karakter på accounten? Funker det? Vurderer å begynne igjen når dette blir aktivert. Det skal være implantert, men for guds skyld ikke start en DK. Mest OP latterlige klassen ever som er spilt av 90% retards Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kort spm: hvor lang tid tar Naxx og OS i normal mode? (veldig ca, og jeg vet det avhenger veldig på groupen) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Naxx: 3-6 timer. OS tar 30-45 min vanligvis med pugs, da vi dreper alle dragene. Om man skal ha drager i live tar det som regel noen forsøk ekstra. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ah, deilig! Kom på at broren min hadde noen levels å gi bort pga. RAF, så magen min gikk fra 52 -> 60 (så å si 61) og druiden min gikk fra 35 -> 56. Da blir det endelig litt fart på levlingen igjen får jeg håpe, selv om Outlands suger bigtime! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå