Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vel funke siden det er EU gamecard, men vet ingenting sikkert.

Hvilket specc er beste leveling specc for rogues nå til dags? har den fisten fra Utgarde keep og lurer på om det er som før, at combat er best?

Virker som om dpsen er både og som mutilate, holder meg på 750-850 i UK. (eneste jeg har kjørt i wotlk)

Armorylink

Edit: glemte at det fantes egen rogue tråd, beklager.

men kan liksågodt ha den her istede for å spørre på to plasser.

Endret av golemm
Lenke til kommentar

Alt fungerer å levle i, det kommer mest ann på spillestil, hva man liker og hvordan man liker å gjøre det.

Men som combat kan du gjerne ta litt flere fiender samtidig. Som assassination dreper du 1 og 1 fiende litt fortere. Som Subtley dreper du også best 1 og 1 fiende.

Personlig liker jeg Subtley og Combat best, combat mest fordi jeg liker å se hvor mange mobs jeg kan samle og drepe samtidig (Har spilt mage-syndrom). Sub fordi man får fine tall og man kan til tider brenne ned mobs uhorvelig fort :)

Men som mutilate gjør du vel best skade i instancer, som ofte kommer godt med (mye fin loot å hente her + eget rykte). Mutilate er også en helt fin spec å levle med.

Lenke til kommentar

Spørsmål; Er det LW som gir 5% crit? Driver å levler en kriger og har kun levla mining ettersom BS tar så forbanna lang tid. Men den vil kun raides med og alt fra BS (så og si) er jo BoE. Da vil jo 5% crit være ypperlig for en fury warrior? Eller funker ikke dette? Hvis jo, hvor høyt må jeg ha LW'inga?

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Er det noen av dere som får en stor feilmelding med "Unable to validate game version blablabla" etter ny patch?

Får det når jeg skal logge inn. Står link til en blizzard-side og, men den er "down for maintenance."

Min realm er heller ikke på lista over realms som er nede frem til 11 idag.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...