Emfren Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Lurer på å starte igjen, men har noen venner som spiller på en server som er "Full" er det ingen måte jeg kan få transferet en charr over dit? Eller må jeg bare starte DK for å slippe å levle så mye? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Vi fikk overført en char til Kazzak i går, og den veksler mellom full/locked. Så jeg ville prøvd og så se hvor langt du kommer. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Om du får overført eller ikke avhenger av antall folk som er online per nu, med andre ord prøv igjen på natta! Works like a charm. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tipper det blir klaging fremover på at mining er blitt for casual Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Mining er allerede kjedelig nok fra før av, å korte ned på kjedsomheten gagner både minere, engineers og de som krever metall for å utføre sine oppgaver. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Funker gamincards fra utlandet, foreksempel play.com som er i England? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Skal vel funke siden det er EU gamecard, men vet ingenting sikkert. Hvilket specc er beste leveling specc for rogues nå til dags? har den fisten fra Utgarde keep og lurer på om det er som før, at combat er best? Virker som om dpsen er både og som mutilate, holder meg på 750-850 i UK. (eneste jeg har kjørt i wotlk) Armorylink Edit: glemte at det fantes egen rogue tråd, beklager. men kan liksågodt ha den her istede for å spørre på to plasser. Endret 20. januar 2009 av golemm Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Alt fungerer å levle i, det kommer mest ann på spillestil, hva man liker og hvordan man liker å gjøre det. Men som combat kan du gjerne ta litt flere fiender samtidig. Som assassination dreper du 1 og 1 fiende litt fortere. Som Subtley dreper du også best 1 og 1 fiende. Personlig liker jeg Subtley og Combat best, combat mest fordi jeg liker å se hvor mange mobs jeg kan samle og drepe samtidig (Har spilt mage-syndrom). Sub fordi man får fine tall og man kan til tider brenne ned mobs uhorvelig fort Men som mutilate gjør du vel best skade i instancer, som ofte kommer godt med (mye fin loot å hente her + eget rykte). Mutilate er også en helt fin spec å levle med. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nokon som har lyst å spille ein lvl 42 shaman opp til 70 for meg? (A) Er lei etter å ha levla magen opp til 80 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har lenge planlagt å starte shammy selv Kan godt prøve det. Men eh, mener du inne på accounten? Tar du den risken? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Heh, ja Har ikkje noko verdiar inne på den, og har mail, SA og CD Key, så er ingen risk Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg kan godt prøve litt om du vil, pm meg isåfall Lenke til kommentar
RemiAndreN Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hei. Lurte på om det var riktig at prisen på epic flying mount blir halvvert i morgendagens patch? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Står ingenting om dette i patch-notes, ut ifra det jeg kan se.. Lenke til kommentar
RemiAndreN Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 damn, han nørden som sa det til meg !! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Tilbake til grindinga med andre ord Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Spørsmål; Er det LW som gir 5% crit? Driver å levler en kriger og har kun levla mining ettersom BS tar så forbanna lang tid. Men den vil kun raides med og alt fra BS (så og si) er jo BoE. Da vil jo 5% crit være ypperlig for en fury warrior? Eller funker ikke dette? Hvis jo, hvor høyt må jeg ha LW'inga? Endret 21. januar 2009 av bandreas Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er det [Master of Anatomy] du mener? I så fall kommer den fra skinning, ikke leather working. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Er det noen av dere som får en stor feilmelding med "Unable to validate game version blablabla" etter ny patch? Får det når jeg skal logge inn. Står link til en blizzard-side og, men den er "down for maintenance." Min realm er heller ikke på lista over realms som er nede frem til 11 idag. Endret 21. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå