Rockna Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvar stor blir patch og være tror dere? Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg snakker av egen erfaring, jeg vet at gearet mitt sugde, men allikevel eide jeg det meste på min lvl og skal ikke påstå det var skills.det blir litt drøyt å se at jeg kan drepe like lvl folk med bedre gear på 2-3 sekunder. WoW + Skills Høyrer egentlig ikkje til i same setning. Hvar stor blir patch og være tror dere? 180 MB Endret 20. januar 2009 av E7ite Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 WoW + Skills Høyrer egentlig ikkje til i same setning. Hva mener du? er vel folk med skills selv om størsteparten er noobs...? Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 WoW + Skills Høyrer egentlig ikkje til i same setning. Hva mener du? er vel folk med skills selv om størsteparten er noobs...? Det eg meiner er at det har ikkje så mykje og sei lenger. Alt er avhengig av class + evt Combo for arena. Class balance i wow er utført i forhold til PvE prestasjonar, og gjer at PvP lider atm. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Siden når var 47% crit lite? o.O Når det er ~4 mindre enn andre med likt gear, noe som forklares med at han ikke har master shapeshifter som er 4% crit i catform. EDIT: druids fungerer litt anderledes enn andre melee, det er en del større tall selv om DPS er balansert. Ferocius bite på tett opp mot 20k er ikke sjeldent, ei er 50% crit, 10-14k AP etc. Endret 20. januar 2009 av Superslask Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) 15.4k ap var endel over det jeg bruker ha som enhance gitt usikker hva jeg har med alle raidbuffs men alene med procs/trinks er jeg vell rundt 6k. men synest dpsn virket merkelig lav der, med høyeste 3406dps. går utfra recount står på overall ikke den fighten. Endret 20. januar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvor mye armor ca har en raidboss 25man? Skal regne ut teoretisk dps med forskjellige specs med RAWR og da er det greit å vite sånn ca =) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 15.4k ap var endel over det jeg bruker ha som enhance gitt usikker hva jeg har med alle raidbuffs men alene med procs/trinks er jeg vell rundt 6k. men synest dpsn virket merkelig lav der, med bare en over 3.5k Jau, vi slet med DPS den kvelden, grunnet folk som var ufokusert og andre "morsomme" grunnet. Fem forsøk på Sapphiron hvor tanken døde de første 10 sekundene, samt Thaddius-kill 10 sekunder etter enrage. Han som vanligvis er raidleader (var ikke det denne gangen) sa, når vi var ferdig, "Finally it's over...", så det var litt... laber stemning. Guildet har også folk som ikke er "100%" tilstede. Pytt pytt. Det går fremover Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 You can now buy Forest Emerald, Sky Sapphire, Twilight Opal, Monarch Topaz, Autumn's Glow, Scarlet Ruby for 10 x Emblem of Heroism each. *nerdrage* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 You can now buy Forest Emerald, Sky Sapphire, Twilight Opal, Monarch Topaz, Autumn's Glow, Scarlet Ruby for 10 x Emblem of Heroism each. *nerdrage* Hurra, heter det der. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Casual friendly heter det. Har ikke spilt wow på 6 uker nå. Gidder ikke spille når jeg ikke har tid til og være annet en casual. Endret 20. januar 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ypperlig for meg, for da slipper jeg å levle meg en miner for å fylle opp med gems ol. til jewelcrafteren min. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg stoppet å spille WOW når wotlk kom ut, det var bedre før, nå er hele spillet bare rot mener nå jeg. vet det er mange som er imot meg, men vet også at jeg ikke er den eneste som syns det.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ikke alle som kan bli fornøyde. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 You can now buy Forest Emerald, Sky Sapphire, Twilight Opal, Monarch Topaz, Autumn's Glow, Scarlet Ruby for 10 x Emblem of Heroism each. *nerdrage* Gjør ikke meg noe, 10 emblem of heroism spart for min del ettersom jeg har X antall av de nevnte gemmene i banken etter X antall runder med saronite og titanium mining i Icecrown. Samt gemmene alene hjelper deg veldig lite, finn heller en jewelcrafter som kan gjøre jobben for deg, det er heller problemet, i alle fall for min del. Leter fremdeles etter en jewelcrafter som kan lage meg en +16 parry rating gem av min Scarlet Ruby Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 synd du ikke er på samme server da... kan plukke ut den recipen i morra om jeg vil. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Problemet er vel at folk ikke gidder å betale for å få gems cutta, og da gidder heller ikke jewelcrafters å kjøpe recipies de ikke trenger selv, spessielt når man kan crafte epic stuff å selge som bruker av samme tokens Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Sleipt og ikke betale for tjenester som Gems, enchants, blacksmithing osv. Normal folkeskikk og betale en slant eller to mener nå jeg. Kan ikke klage på at det er unødvendige utgifter heller, da man stort sett bare bruker gems på lvl 80, og da er ikke 1-5g mye. Endret 20. januar 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har som standard at jeg tipser 10G om noen gjør jobben for meg med enchanting eller lager gems for meg. Mining er en såpass stødig inntekt samt dailies og heroics. 10G er en dråpe i havet. Skulle da bare mangle at folk får en slant når de utfører en oppgave for meg selv om det er mitt materiale de bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå