faldmo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Greia er blandingen av burst og survivability som gjør 70-79 helt vanvittig ubalansert i spesielt paladins favør. Men paladins nekter jo såklart for dette. Og jo faktisk er det planer om litt nerf, f.eks. 50% damage reduction i bubble. Vil ha nesten 0 å si overall, vil fortsatt ha samme damageoutput. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Men du trenger ikke være redd for å slite Jonas, retri palaer har skummel høy burst nå.Som lvl 77 pala i nesten full grønn spiste jeg de fleste klasser, på en HoJ er 80% av livet borte. Blir nok nerf snart^^ Gud, paladin burst er ikke over the edge, hvorfor skal alle whine om for høy burst når det er klasser som kan gjøre mer burst? og nei, det er ingen planer om å nerfe paladin sin damage. Jeg snakker av egen erfaring, jeg vet at gearet mitt sugde, men allikevel eide jeg det meste på min lvl og skal ikke påstå det var skills. det blir litt drøyt å se at jeg kan drepe like lvl folk med bedre gear på 2-3 sekunder. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå om dagen er det vell billigere og kjøpe 60 dagers kort for 199 på elprice en og betale med kort? har hatt pause noen måneder, men nå ville eg spille igjenn Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Men du trenger ikke være redd for å slite Jonas, retri palaer har skummel høy burst nå.Som lvl 77 pala i nesten full grønn spiste jeg de fleste klasser, på en HoJ er 80% av livet borte. Blir nok nerf snart^^ Gud, paladin burst er ikke over the edge, hvorfor skal alle whine om for høy burst når det er klasser som kan gjøre mer burst? og nei, det er ingen planer om å nerfe paladin sin damage. Jeg snakker av egen erfaring, jeg vet at gearet mitt sugde, men allikevel eide jeg det meste på min lvl og skal ikke påstå det var skills. det blir litt drøyt å se at jeg kan drepe like lvl folk med bedre gear på 2-3 sekunder. Så er paladins de som nyter best av 0 resilience, men prøv å burst ned noen med masse resilience som vet hva de driver med. At du har erfaringer fra leveling perioden din har fint lite å si da spillet ikke er balansert for det, er jo såvidt det er noe balansert sånn som det er nå på max level Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Traff 15.4k Attackpower på Kel'Thuzad igår. Deilig. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ut av nyskjerrighet; hvordan? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ut av nyskjerrighet; hvordan? Hadde vel 8-9k med raidbuffs og totems. Kjør på med savage roar (+40%), samt begge trinkets. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er ufattelig deilig å nå en ny milepæle. Så får jeg Red Proto-drake og etter onsdag, siden patchen nesten garantert kommer. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tankspec? Litt lav crit i forhold til AP. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Siden når var 47% crit lite? o.O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tankspec? Litt lav crit i forhold til AP. Jau. Er tank/dps-spec. Kjører for øyeblikket dette buildet. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 15,4k ap og fremdeles ikke imponerende damage Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg skylder på Rebirth, Innervate samt 3x slike mørke sirkler på rad... Satt og irriterte meg over det. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 100% sikkert at patchen kommer på onsdag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jammen dette har jo vært visst lenge, har det ikke? tekstversjon Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 siste som ble nevnt i denne tråden ang patch var at den mest sannsynlig kom denne uken... så jeg bare oppdaterte det med at den kommer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 er patch notes ute og? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Men du trenger ikke være redd for å slite Jonas, retri palaer har skummel høy burst nå.Som lvl 77 pala i nesten full grønn spiste jeg de fleste klasser, på en HoJ er 80% av livet borte. Blir nok nerf snart^^ Gud, paladin burst er ikke over the edge, hvorfor skal alle whine om for høy burst når det er klasser som kan gjøre mer burst? og nei, det er ingen planer om å nerfe paladin sin damage. Jeg snakker av egen erfaring, jeg vet at gearet mitt sugde, men allikevel eide jeg det meste på min lvl og skal ikke påstå det var skills. det blir litt drøyt å se at jeg kan drepe like lvl folk med bedre gear på 2-3 sekunder. Så er paladins de som nyter best av 0 resilience, men prøv å burst ned noen med masse resilience som vet hva de driver med. At du har erfaringer fra leveling perioden din har fint lite å si da spillet ikke er balansert for det, er jo såvidt det er noe balansert sånn som det er nå på max level Har vel lite resilience i pve uansett? Takk for svar. Og.. Er lvl 19 foreløpig, levler med RAF (vennen min må bare få oppgradert før vi kan levle videre). Jeg levler med en Warrior og lurer litt på om jeg skal specce holy rundt lvl 40 eller noe slikt? Leste en tråd for en stund tilbake at en warrior og en prest skulle levle, og da anbefalte folkene at han skulle gå holy? Skal bare gå fort til 70, så kan det hende vi skiller veier, og jeg har fått litt mer erfaring i paladin klassen. EDIT: Og specc til warrioren? EDIT: La til spoiler Endret 20. januar 2009 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 er patch notes ute og? http://www.mmo-champion.com/index.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå