Licht Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hvordan er paladins etter patch og lvl 80?Funker det å gå dps som pala i hc og i arena med de? (har aldri prøvd i lvl 70 eller 80, så lurer vel bare.) Retribution er fint og overpowered for øyeblikket, så det går nok greit. Og omsider var Rivendare villig til å skille lag med hestefaenskapet sitt. \o/ Aldri mer Stratholme igjen. Endret 19. januar 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvordan er paladins etter patch og lvl 80?Funker det å gå dps som pala i hc og i arena med de? (har aldri prøvd i lvl 70 eller 80, så lurer vel bare.) Paladins er blitt en grei og god klasse nå, ikke OP som mange påstår men helt grei når de utstyrer seg korrekt. Har en pala i guilden som er godt gearet DPS som funker utmerket, utklasserer en av magene våre men det er mer grunnet magens dårlige gear enn noe annet. Paladins er endelig blitt morsome å spille igjen, spiller tank for tiden og dette går så det suser uten problemer. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har bestemt meg for å endelig bytte fra en normal-server, til pvp. Problemet er bare at jeg ikke er helt sikker på hvilken jeg skal velge. Er level 49 for øyeblikket, og spiller på Alliance. Ser helst at det er noen norsker, selv om det ikke er nødvendig at det er stappfullt. Vil selvsagt unngå mye nedetider, kø og lignende. Det står mellom Daggerspine, Balnazzar og Haomarush. Noen som har en formening og gjerne vil hjelpe meg? Syns frostwhisper er en server du burde vurdere. Vi har ingen kø, så og si instant BG, omtrent 50/50 horde og alliance, helt decent PvE og vil personlig si at vi er i en av de bedre battlegroupsa. Nummer 2 eller 3 på lista. World PvPen på servern har dødd en del i det siste men det skjer da enda i en viss grad. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Frostwhisper høres bra ut den og ja, er med i min vurderingsliste. Bortsett fra at World PvP er noe jeg egentlig ser litt fram til, selv om det er en stund til jeg egentlig kan delta. Hørtes uansett bra ut. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 wtf? laga nettopp ein ny draenei pala, første som dropper er ein bag... og nå fant eg enda ein. ein bag pr. level :S Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 aldri fått bag's så tidlig Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) finns det horde på tarran Mill ? føler at det er så tomt.. spiller selv ally. Endret 19. januar 2009 av hproslan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hvordan er paladins etter patch og lvl 80?Funker det å gå dps som pala i hc og i arena med de? (har aldri prøvd i lvl 70 eller 80, så lurer vel bare.) Paladins er blitt en grei og god klasse nå, ikke OP som mange påstår men helt grei når de utstyrer seg korrekt. Har en pala i guilden som er godt gearet DPS som funker utmerket, utklasserer en av magene våre men det er mer grunnet magens dårlige gear enn noe annet. Paladins er endelig blitt morsome å spille igjen, spiller tank for tiden og dette går så det suser uten problemer. Retribution er fint og overpowered for øyeblikket, så det går nok greit. Og omsider var Rivendare villig til å skille lag med hestefaenskapet sitt. \o/ Aldri mer Stratholme igjen. Takk. EDIT: Man får jo solgt ting man lager på kazzak :O (low lvl) Endret 19. januar 2009 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
saimon Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Solgte Linen cloth for 13400g i sta^^ Men du trenger ikke være redd for å slite Jonas, retri palaer har skummel høy burst nå. Som lvl 77 pala i nesten full grønn spiste jeg de fleste klasser, på en HoJ er 80% av livet borte. Blir nok nerf snart^^ Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 13,4k gull i linen cloth!? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Takk. EDIT: Man får jo solgt ting man lager på kazzak :O (low lvl) Og på Grim kjøper man Endret 20. januar 2009 av Dernel Lenke til kommentar
saimon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 13,4k gull i linen cloth!? Var vel egentlig jeg som kjøpte linen da oO og matsemann som solgte:P Men fikk en del av penga da:) Var for å overføre penger fra Alliance til Horde via Neutral AH. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 På N-ah må du passe deg for autobuyHaxx Ser flere som ikke skal overføre penger men ting til 1g mister dem til kinesere med buyoutaddons. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 På N-ah må du passe deg for autobuyHaxx Ser flere som ikke skal overføre penger men ting til 1g mister dem til kinesere med buyoutaddons. Om kinesere hadde tatt buyout hadde jeg bare blitt glad ^^ La ut Linen cloth for 1k g. Hadde vært nice å faktisk få solgt de til andre enn meg selv=P Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=35140.0 Patch denne uka ser det ut til. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Litt interesang Nexus HC run nå nettopp, var kommet til denne kisen og alt gikk smurt. Merket jeg dalte litt i HP men tenkte ikke noe over det, stor koloss, så ikke healeren men tenkte ikke noe over det. Da han var kommet lavt og gikk inn i frenzy dalte det vel fort så ble en lay on hands, kort tid etterpå, med 15k hp igjenne, falt han om. Etter at kampen var over spurte healern om jeg kunne ressurecte han. Hadde vistnok ikke kommet seg unna en av de spikene som han spawner og døde når han hadde 200k hp igjen. Ingen som hadde lagt merke til at healeren plutselig forsvant. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Men du trenger ikke være redd for å slite Jonas, retri palaer har skummel høy burst nå.Som lvl 77 pala i nesten full grønn spiste jeg de fleste klasser, på en HoJ er 80% av livet borte. Blir nok nerf snart^^ Gud, paladin burst er ikke over the edge, hvorfor skal alle whine om for høy burst når det er klasser som kan gjøre mer burst? og nei, det er ingen planer om å nerfe paladin sin damage. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Greia er blandingen av burst og survivability som gjør 70-79 helt vanvittig ubalansert i spesielt paladins favør. Men paladins nekter jo såklart for dette. Og jo faktisk er det planer om litt nerf, f.eks. 50% damage reduction i bubble. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jaja, kan si så mye som at med healer warlock er ikke retpala akkurat det som burster oss mest og da går jeg med wlock(!) Mangel på interupts og mortal strike gjør at pala burst alene sjelden byr på store problemer. Blir derimot aldri lei av mages som 2 shotter locken med 700 resi og 20k hp og de har ice block, blink, ørten slows og snares osv, oppsummering: mer burst, mer survival, mer/bedre CC enn ret pala. Er det en klasse som bør nerfes mye på dmg output er det arcane mage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå