Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Eg er litt lei magen min no, er lvl 80, men har lyst på ein healer.

Korleis healer er det dere ville ha anbefalt? :)

For øyeblikket så er det jo priest og druid som eier gata, men de vil nok forsvinne fra gaten til neste stor patch, pga AOE heal vil bli nerfed.

Likevel tror jeg druid vil ha samme status som før, men priest... framtiden ser mørkt ut for å være ærlig :s

Tror slik vil healer listen vil være prioritert neste patch, paladins og shammys på delt 1 plass kan man si, men selvsagt så er alle viktige pga buffs og sine fordeler.

1. Shaman

1. Paladin

3. Druid

4. Priest

Ok :) Har ein gammel lvl 41 shaman, ench som eg kan levle opp :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er PVP-situasjonen på serverne dere spiller på? Nettopp begynt med wow igjen etter lang pause og nådde 80 på Stormscale for noen dager siden. Har spilt ca 10 bgs i dag og tapt alle :thumbdown: Horde ble grundig eid i mange av dem. Og dette er vel en av de battlegroupene hvor horde skal være best? Husker det var sånn før jeg la wow på hylla i hvert fall. Er det slik der dere spiller også eller?

Lenke til kommentar

På Bronzebeard er det ufattelig nesten tilnærmet umulig å spille PvP, ratioen alliance / Horde er 71% Alliance og 29% Horde. Meget irriterende faktisk.

Misliker alliance spillerne på serveren min, de har en oppførsel som ikke ligner grisen. Tipper det er dessverre småunger på en powertrip skapet av anonymitet som de ikke har hadt godt av.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

warriortank:

+ good singletarget-threat

+ best til å tanke bosser

- ofte avhengig av CC

Paladintank:

+ God singletarget-threat, fantastisk aoe-threat

+ funker best som off-tank

+ lette å bruke

kommer jeg på i farten

selv spiller jeg palatank og har aldri vært speccet noe annet. det er så skamfett ;)

Lenke til kommentar
Misliker alliance spillerne på serveren min, de har en oppførsel som ikke ligner grisen. Tipper det er dessverre småunger på en powertrip skapet av anonymitet som de ikke har hadt godt av.

Hahaha, fordi de dreper en stakkarslige protpala?

Lenke til kommentar
Hvordan er PVP-situasjonen på serverne dere spiller på? Nettopp begynt med wow igjen etter lang pause og nådde 80 på Stormscale for noen dager siden. Har spilt ca 10 bgs i dag og tapt alle :thumbdown: Horde ble grundig eid i mange av dem. Og dette er vel en av de battlegroupene hvor horde skal være best? Husker det var sånn før jeg la wow på hylla i hvert fall. Er det slik der dere spiller også eller?

Jeg kan huske en gang at vi tapte en Battleground på Stormscale, tror ikke det var mer enn den ene gangen. Bli med premadene så vinner du nesten alltid.

Lenke til kommentar

post-87384-1232382731_thumb.jpg

Hahaha, så sinnsykt eid. :rofl: :rofl:

Sånn seriøst, så er det bare vi som rerollet horde på en ny server. Overførte en ally fra gamleserveren vår med alle pengene, tradet over neutral AH. :p

ENDRET: Men digg med en laaang scroll med 1k gold.^^

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Isj, nå har jeg ikke noe som helst lyst til å spille i det hele tatt. Er ikke fristende å plukke opp 74 magen igjen. Litt rart, har jo vært veldig spennende en stund - nå er det full stopp. :confused:

Tja.. Maybe this is the end. I så fall er det konto på G.

Sukk.

Du er ikke aleine. Jeg slutta på priesten min (lvl 72). Frister ikke å spille wow i det heletatt.

Kom tilbake på kazzak, horde og lvl 1. Får se om jeg blir lvl 80. :)

Lenke til kommentar
Jeg kan huske en gang at vi tapte en Battleground på Stormscale, tror ikke det var mer enn den ene gangen. Bli med premadene så vinner du nesten alltid.

Ja det går an, og det er vel eneste måten en kan finne litt teamwork i bgs. Eneste problemet er at jeg må gjøre mange pugs før jeg slipper til i en pre, siden jeg dinget 80 for noen dager siden.

Spiller du guildpres eller er det mye av den andre sorten også? :p

Lenke til kommentar
post-87384-1232382731_thumb.jpg

Hahaha, så sinnsykt eid. :rofl: :rofl:

Sånn seriøst, så er det bare vi som rerollet horde på en ny server. Overførte en ally fra gamleserveren vår med alle pengene, tradet over neutral AH. :p

ENDRET: Men digg med en laaang scroll med 1k gold.^^

haha. bynte litt og lure. før jeg så spoiler :new_woot:

Lenke til kommentar
Tauren Warrior ser jo litt mer "badass" ut da. men jeg vet ikke helt hva jeg skal rolle.

Trenger tips etc.

Hvilken slags karakter vil du ha?

Warriors: God tank samt ypperlig DPS med rett utstyr/spec.

Paladins: God tank samt ypperlig melee-DPS og Healing med rett utstyr/spec.

Death Knights: God tank samt ypperlig DPS i samme spec. Enda bedre DPS i DPS-orientert spec og utstyr.

Druids: God tank samt ypperlig melee-DPS i samme gear/spec. Også ypperlig healer, caster og melee-DPS i rett gear/spec.

Druids er den absolutt mest alsidige. Minusen er at du ser ut som en bjørn. Fra level 10 til level 80. Uansett epics.

Lenke til kommentar

Hahaha, fordi de dreper en stakkarslige protpala?

"småunger på powertrip" med en gang de er bedre enn deg i PVP? tsk, tsk. Ikke legg så mye i dette spillet, da.

Nei, spiller veldig skjeldent BG grunnet den enormt store forskjellen mellom horde og alliance. Faktisk ikke spillet BG siden level 70 fordi det alltid er flere alliance spillere enn horde spillere, så holder meg til PvE nå.

Med det utsagnet, basert på min server, menet jeg alliance spillere som merksnodig synes det er korrekt med en /spit på meg bare fordi jeg er horde. /rasp og /fart er og ofte brukt av dem. Så som sagt, småunger på powertrip fordi de ikke tåler å være anonym.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hvordan er paladins etter patch og lvl 80?

Funker det å gå dps som pala i hc og i arena med de? (har aldri prøvd i lvl 70 eller 80, så lurer vel bare.)

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å endelig bytte fra en normal-server, til pvp. Problemet er bare at jeg ikke er helt sikker på hvilken jeg skal velge. Er level 49 for øyeblikket, og spiller på Alliance. Ser helst at det er noen norsker, selv om det ikke er nødvendig at det er stappfullt. Vil selvsagt unngå mye nedetider, kø og lignende. Det står mellom Daggerspine, Balnazzar og Haomarush. Noen som har en formening og gjerne vil hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...