Dernel Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Grim Batol er full av norske spillere ja, men det er så stappa fullt der :S Lenke til kommentar
Rujahu Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvis det er norske spillere du er ute etter, så er Balnazzar serveren. Pugga naxx 10man i går, 9/10 var norske. I heroics er ofte 5/5 norske. Personlig foretrekker jeg WoW på engelsk Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Horde på Kazzak? Er to her som har rerollet og RAFer oss oppover. Så boosting i instancer gir sinnsykt med XP. Vi ser derfor etter noen til å booste oss. Eventuelt låne bort accounten så vi booster oss selv. Får overført 14k gold i morra, så betaler bra. Bumper denne. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det som frister mest er vel en casual raiding guild, helst med norske folk og guilden må være på alliance siden Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Veeeldig mange norske på Grim Batol. Tror Sink sin guild er ganske norsk, iallefall nordisk. Men de ligger endel over vanlige casual guilds! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Grim Batol har nok allies fra før imo. ^^ Egentlig nok spillere generelt, men et par mindre allies, og eventuelt et par mer hordes hadde ikke gjort meg noe. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det verste med å bli hacka, er å logge på å finne ut at flere tusen gull og utstyr for flere tusen gull er borte.Sammen med 20-slot bags, quest items, grått stuff etc etc. Det kan du vel få igjen, lag en gm ticket. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det som frister mest er vel en casual raiding guild, helst med norske folk og guilden må være på alliance siden Vi finnes på Daggerspine! The Council heter vi, trenger flere folks å vi kan starte 25 man, alt 10 man er cleared. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Veeeldig mange norske på Grim Batol. Tror Sink sin guild er ganske norsk, iallefall nordisk. Men de ligger endel over vanlige casual guilds! Aurora Borealis består for det meste av norske, også en og annen svenske/danske. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvis det er norske spillere du er ute etter, så er Balnazzar serveren.Pugga naxx 10man i går, 9/10 var norske. I heroics er ofte 5/5 norske. Personlig foretrekker jeg WoW på engelsk Hva heter charen din? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvis det er norske spillere du er ute etter, så er Balnazzar serveren.Pugga naxx 10man i går, 9/10 var norske. I heroics er ofte 5/5 norske. Personlig foretrekker jeg WoW på engelsk Hva heter charen din? Hva heter dere begge? Er endel norske på balna ja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ah, deilig dag. Mangler nå bare 3 achievements for Red Protodrake. Gotta Go! Zombiefest! og Lockdown! Lockdown satser jeg på å fikse imorra (ikke hatt særlig flaks, mangler en) samt Zombiefest. Gotta Go! Må jeg nesten vente med til patchen kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Deilig dag kan man godt si. Logget på i dag med 9500G og med litt ryddig i banken og reselling/prospecting/gem cutting så var man plutselig på 13500G. Sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Skal jeg se om jeg finner brukernavn+passordet ditt.. er litt fattig for tiden. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 ingen dårlig helg, startet fredag morgen med 10k gold, nå har jeg 56k, not bad Lenke til kommentar
eXa Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 shit... hva har du gjort for å tjene penger da? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva heter dere begge? Er endel norske på balna ja Buskmann, Horde Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hater alle aspekter ved wotlk og 3.0! Ikke noe moro, ikke noe utfordring – alt er for lett, ikke noe nytt raid content, gear og loot er alt for lite variert. For mye burst og pvp er helt ødelagt. Man kan ta med ei gruppe med heroic gear og drepe en city-boss i "rushtiden" på 3 minutter. Det var konge når 3.0 nettopp hadde komt, alle var 70 og vi gjennomførte city raids tuna for level 80 midt på natta, stille og infiltrerende med ekstremt bra gjennomførelse og koordinasjon. Tanks som blir skada hardt, hit rating problemer/resists, mana-problemer, mye trykk fra PvP-ere som må takles. Kampene varte gjerne i rundt en halvtime og det var jo litt graps, men det var UTFORDRENDE og dritgøy. Jeg har sagt opp kontoen, vi får se om jeg prøver igjen når Ulduar kommer. Om det blir noe a la Naxx eller Uldaman, fuck it. Savner også tiden lenge før 3.0 kom, når jeg lagde SSC/TK-pugs hver eneste reset (og BT/MH i 3.0). Det var tider. Screw ca$hual! Endret 19. januar 2009 av JensViking Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 I morges ble jeg crittet for +16k av ingvar the plunderer. Døde instant hehe.. Jeg har som arms dps kriger 17.6HP...det var sykt hehe..tror aldri jeg har opplevd å bli så omtrent one shotted på maks level etc...dette var til og med før han gjorde seg om til undead. Resten av gruppen holdt på å le seg ihjel hehe... Må si jeg savner welfare epics med res på level 70:)Hadde jeg hatt pvp gear hadde jeg ikke død hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå