Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Horde på Kazzak?

Er to her som har rerollet og RAFer oss oppover. Så boosting i instancer gir sinnsykt med XP. Vi ser derfor etter noen til å booste oss. Eventuelt låne bort accounten så vi booster oss selv.

Får overført 14k gold i morra, så betaler bra. ;)

Bumper denne. :whistle:

Lenke til kommentar
Hvis det er norske spillere du er ute etter, så er Balnazzar serveren.

Pugga naxx 10man i går, 9/10 var norske. I heroics er ofte 5/5 norske.

Personlig foretrekker jeg WoW på engelsk :p

Hva heter charen din?

Hva heter dere begge? :p

Er endel norske på balna ja

Lenke til kommentar

Ah, deilig dag. Mangler nå bare 3 achievements for Red Protodrake. Gotta Go! Zombiefest! og Lockdown! Lockdown satser jeg på å fikse imorra (ikke hatt særlig flaks, mangler en) samt Zombiefest. Gotta Go! Må jeg nesten vente med til patchen kommer. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Deilig dag kan man godt si. Logget på i dag med 9500G og med litt ryddig i banken og reselling/prospecting/gem cutting så var man plutselig på 13500G. Sånn kan det gå.

Lenke til kommentar

Hater alle aspekter ved wotlk og 3.0!

Ikke noe moro, ikke noe utfordring – alt er for lett, ikke noe nytt raid content, gear og loot er alt for lite variert. For mye burst og pvp er helt ødelagt. Man kan ta med ei gruppe med heroic gear og drepe en city-boss i "rushtiden" på 3 minutter. Det var konge når 3.0 nettopp hadde komt, alle var 70 og vi gjennomførte city raids tuna for level 80 midt på natta, stille og infiltrerende med ekstremt bra gjennomførelse og koordinasjon. Tanks som blir skada hardt, hit rating problemer/resists, mana-problemer, mye trykk fra PvP-ere som må takles. Kampene varte gjerne i rundt en halvtime og det var jo litt graps, men det var UTFORDRENDE og dritgøy.

Jeg har sagt opp kontoen, vi får se om jeg prøver igjen når Ulduar kommer. Om det blir noe a la Naxx eller Uldaman, fuck it.

Savner også tiden lenge før 3.0 kom, når jeg lagde SSC/TK-pugs hver eneste reset (og BT/MH i 3.0). Det var tider.

Screw ca$hual!

Endret av JensViking
Lenke til kommentar

I morges ble jeg crittet for +16k av ingvar the plunderer. Døde instant hehe.. Jeg har som arms dps kriger 17.6HP...det var sykt hehe..tror aldri jeg har opplevd å bli så omtrent one shotted på maks level etc...dette var til og med før han gjorde seg om til undead. Resten av gruppen holdt på å le seg ihjel hehe... Må si jeg savner welfare epics med res på level 70:)Hadde jeg hatt pvp gear hadde jeg ikke død hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...