Christoffer99 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Bah hvorfor er noen GMer mye kjiipere en andre? Master looter i nax i forigårs ga epic 2hander macen til feil dk =( En som hadde bedre fra før, så spurte vi gm, men de kunne ikke gjøre noe da han =( Da ville jeg lagd en ny ticket, de skal hjelpe folk når de gir loot til feil person så lenge det ikke har gått mer enn 3 dager. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Men både den som skulle ha hatt looten og den som faktisk fikk looten (+ muligens kanskje raidleader) må lage ticket. Hvis det er pug eller lignende er ikke sikkert han som fikk looten bryr seg med å lage... Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Var pug, men det var han som fikk den som laget ticket (en jeg kjenner irl) og han fikk bare beskjed om han kunne sende en mail med screenshot fra rollinga og sånn til en eller annet blizzard adresse, så skulle de se på saken, men at de mest sansynelig ikke kunne gjøre noe med saken. Og vi spurte jo 15 min etter at det hade skjedd så hadde jo ikke noe screenshot og sånn =( Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Så mye styr for en naxx øks, mail og ps osv. Sørg heller for å ha en god masrerlooter som har et dobbelsjekksystem. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Var pug, men det var han som fikk den som laget ticket (en jeg kjenner irl) og han fikk bare beskjed om han kunne sende en mail med screenshot fra rollinga og sånn til en eller annet blizzard adresse, så skulle de se på saken, men at de mest sansynelig ikke kunne gjøre noe med saken. Og vi spurte jo 15 min etter at det hade skjedd så hadde jo ikke noe screenshot og sånn =( Prøv å lag en ny en da Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Så mye styr for en naxx øks, mail og ps osv.Sørg heller for å ha en god masrerlooter som har et dobbelsjekksystem. Alle kan gjøre feil, har selv gitt ut masse loot feil, samme har stort sett alle masterlooters i gamle guildet jeg var i over de 2+ åra vi raida. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Gidder ikke lage noe mer styr ut av det får sikkert noe tilsvarende snart, men er synd at han må selge den til vendor lxm =) Ikke kan han DE og han trenger den ikke. Bortkasta lilla Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vår masterlooter har gjort feil flere ganger. Og alle gangene har GMs fikset det. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jeg hater pug så jævlig hardt. Droppa akkurat et par shoulders til meg, Jeg rolla 98 og var temlig sikker på at jeg fikk de. Men så kom det en jævel å rolle 99 ... Fy faen Edit: Var 10 man naxx Endret 17. januar 2009 av Steammachine Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva har det med pug å gjøre? Guilden min roller også i 10-mann. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg hater pug så jævlig hardt. Droppa akkurat et par shoulders til meg, Jeg rolla 98 og var temlig sikker på at jeg fikk de. Men så kom det en jævel å rolle 99 ... Fy faen Edit: Var 10 man naxx Du hater pug når du hadde uflaks? Javel. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ja fyfan, tenk at i en roll mellom 1 og 100 så eksisterer 99 over 98. Rare saka. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jeg hater pug så jævlig hardt. Droppa akkurat et par shoulders til meg, Jeg rolla 98 og var temlig sikker på at jeg fikk de. Men så kom det en jævel å rolle 99 ... Fy faen Edit: Var 10 man naxx Du hater pug når du hadde uflaks? Javel. Hva er det som er så rart med det? der må vi rolle og i guild er det DPK (hevrfall i den guilden jeg har søkt, og satser på å komme inn i). Så faktisk kanskje jeg hadde fått de skuldrene og ikke den andre fyren som var det. Endret 18. januar 2009 av Steammachine Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er ikke rart at man blir irritert over å tape høye rolls. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 dkp i 10man er bare tullete, iogmed at det ofte er 2-4 raidgroups oppe å går hver uke. Vant drage fra sarth(10)+3 med en 100-roll, 3 andre guildies med rolls over 90 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 tenkte meg ikke helt de bruker DKP i 10 man, Men hverfall. Det er vanvittig irriterende å tenke på. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Vist en guild bruker roll i en instance er det i alle fall vanlig at de ser situasjonen ann også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 dkp i 10man er bare tullete, iogmed at det ofte er 2-4 raidgroups oppe å går hver uke. Vant drage fra sarth(10)+3 med en 100-roll, 3 andre guildies med rolls over 90 Grats, mon! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Gud jeg hater humans, måten dem rekker opp hånda, + øyne til female human, argh!"# failure! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hehehe, synes måten humans springer på ligner en unge som har gjort i buksene. Den brede gangen og tilnærmet "nedsunkete" stilen hjelper dem heller ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå