Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Bah hvorfor er noen GMer mye kjiipere en andre? Master looter i nax i forigårs ga epic 2hander macen til feil dk =( En som hadde bedre fra før, så spurte vi gm, men de kunne ikke gjøre noe da han =(

Da ville jeg lagd en ny ticket, de skal hjelpe folk når de gir loot til feil person så lenge det ikke har gått mer enn 3 dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var pug, men det var han som fikk den som laget ticket (en jeg kjenner irl) og han fikk bare beskjed om han kunne sende en mail med screenshot fra rollinga og sånn til en eller annet blizzard adresse, så skulle de se på saken, men at de mest sansynelig ikke kunne gjøre noe med saken. Og vi spurte jo 15 min etter at det hade skjedd så hadde jo ikke noe screenshot og sånn =(

Lenke til kommentar
Var pug, men det var han som fikk den som laget ticket (en jeg kjenner irl) og han fikk bare beskjed om han kunne sende en mail med screenshot fra rollinga og sånn til en eller annet blizzard adresse, så skulle de se på saken, men at de mest sansynelig ikke kunne gjøre noe med saken. Og vi spurte jo 15 min etter at det hade skjedd så hadde jo ikke noe screenshot og sånn =(

Prøv å lag en ny en da

Lenke til kommentar
Så mye styr for en naxx øks, mail og ps osv.

Sørg heller for å ha en god masrerlooter som har et dobbelsjekksystem.

Alle kan gjøre feil, har selv gitt ut masse loot feil, samme har stort sett alle masterlooters i gamle guildet jeg var i over de 2+ åra vi raida.

Lenke til kommentar

Jeg hater pug så jævlig hardt. Droppa akkurat et par shoulders til meg, Jeg rolla 98 og var temlig sikker på at jeg fikk de. Men så kom det en jævel å rolle 99 ... Fy faen

Edit: Var 10 man naxx

Endret av Steammachine
Lenke til kommentar
Jeg hater pug så jævlig hardt. Droppa akkurat et par shoulders til meg, Jeg rolla 98 og var temlig sikker på at jeg fikk de. Men så kom det en jævel å rolle 99 ... Fy faen

Edit: Var 10 man naxx

Du hater pug når du hadde uflaks? Javel.

Hva er det som er så rart med det? der må vi rolle og i guild er det DPK (hevrfall i den guilden jeg har søkt, og satser på å komme inn i). Så faktisk kanskje jeg hadde fått de skuldrene og ikke den andre fyren som var det.

Endret av Steammachine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...