Bear^ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Latterlig enkel er rette ordet, mer eller mindre alle bossene i nexus Hc er tank&spank uten store taktikker nødvendig. Derfor jeg ble rimelig forbannet når jeg gikk fra 27k HP til 20 hp på rundt 5/6 slag. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvilken boss, egentlig? Andre boss kan være så mangt i Nexus... Er det trepinnen, voidwalker eller magen? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har en 78 pally nå, som trenger å trene 2h mace skill. Noen smarte steder å gjøre dette på? Gå til første bossen i Shadow labyrinth. Du trenger kun og drepe noen mobs nede der. Ovenpå går du bare rundt og forbi alle folkene og bak bossen. Der kan du stå i evigheter ^^ Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Hvilken boss, egentlig? Andre boss kan være så mangt i Nexus... Er det trepinnen, voidwalker eller magen? Du skal gå en god omvei dersom ikke voidwraith bossen er nummer to. Edit: Nei, min feil. Tenkte ikke på at det er en ekstra boss i heroic. Endret 16. januar 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvilken boss, egentlig? Andre boss kan være så mangt i Nexus... Er det trepinnen, voidwalker eller magen? Beklager, tenkte ikke at det er mange måter å ta Nexus på Er magen det er snakk om her, vi tar til venstre i Nexus og tar Alliance blokka, magen, Void walkern, steinkjempen for å avslutte med Keristraza. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Må en Orc vente til lvl 40 før man kan lære å ri? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) omg :| Her er jeg i Wailing Caverns, nettopp ferdig og driver og selger ting når jeg BAM! blir logga ut. Prøver å logge inn igjen og får feil passord ... Og der var mailen tatt også. Great. :| Flott, hva gjør jeg nå? Endret 17. januar 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva mener du med at mailen er tatt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) At mailen min også er hacket. Men den fikk jeg tilbake og skifta passord og hemmelig spørsmål etc. Verre med kontoen. Sendte mail til Blizzard og får prøve å ringe i morra elns. Vel, jeg skal i alle fall manne meg opp til å ta den telefonen. Eller legen. En av de. Men jeg kjenner angsten bygge seg opp allerede nå. Hva om charsa mine blir deleta? Hva om gullet mitt forsvinner til Kina eller gearet mitt sier byebye? Er det ikke sånn at man bare kan restore et item per konto elns? Jeg har allerede brukt den sjansen ... Endret 17. januar 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Om du blir hacket, og det finnes bevis så tror jeg du får alt tilbake såvidt det også er en logg som bekrefter gearet du hadde. Endret 17. januar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hmm ... Du har vel rett i det. Da er det vel bare å vente og finne ut hva jeg skal gjøre i dagene fremover. Er ikke forelesninger å gå på heller ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hoi..jeg ble endelig ferdig å levele DK'n gjennom outlands. Nå har jeg stiv nakke og rygg så det holder. Faen for en drittjobb, skulle ønske DK bare kunne starte på 68 Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 At mailen min også er hacket.Men den fikk jeg tilbake og skifta passord og hemmelig spørsmål etc. Verre med kontoen. Sendte mail til Blizzard og får prøve å ringe i morra elns. Vel, jeg skal i alle fall manne meg opp til å ta den telefonen. Eller legen. En av de. Men jeg kjenner angsten bygge seg opp allerede nå. Hva om charsa mine blir deleta? Hva om gullet mitt forsvinner til Kina eller gearet mitt sier byebye? Er det ikke sånn at man bare kan restore et item per konto elns? Jeg har allerede brukt den sjansen ... Vis du får kontoen tilbake, så skal alt bli restora, bare send en ticket til en gm vis du ser at noe mangler. Det er heller ikke sånn et item per konto nå lenger, du kan restore så mange item som du vil. Pass på at du sendte med alt av informasjon i e-mailen din, det kan ta lang tid før de svarer. Samme skjedde med meg i fjor, jeg sendte e-mail, men glemte bilde av ID, så når jeg fikk svar 30 dager seinere, så måtte jeg sende inn et bilde av id, etter jeg gjorde det, tok det 30 nye dager før jeg fikk svar og fikk accounten tilbake. Du burde i hvert fall ta med, cd key på wow, tbc og wotlk vis du har alle. Navnet som kontoen din er registrert med. Adressen din(eller den du hadde når du registrerte kontoen) e-mailen som kontoen var registrert med (greit å ta med selv om det er den du sender fra). Bilde av ID som beviser at du er eieren av kontoen. Ta også med ditt hemmelige svar og spm. Hvem e-mail sendte du til forresten? [email protected]? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vel, CD-keyene kan bli vanskelig, mtp. at eskene står hjemme på rommet mitt - gjemt unna for min mors evige trang til å kaste ting, mens jeg sitter på hybelen. Og ID ... Vel, jeg tok bilde av bankkortet mitt, som er det nærmeste jeg kommer noe ID, mtp. at passet mitt også er hjemme. Sendte mail via en form jeg fant på sidene deres. Fikk svar fra Blizzard Entertainment Europe Customer Support ([email protected]). Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Bilde av bankkort er bra nok trur jeg. Men, fikk du svar fra blizzard allerede? Endret 17. januar 2009 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Neh, automatisk respons. Vi har mottatt din mail bla bla bla. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva er hit cap for Warrior(fury) og retradin? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Bah hvorfor er noen GMer mye kjiipere en andre? Master looter i nax i forigårs ga epic 2hander macen til feil dk =( En som hadde bedre fra før, så spurte vi gm, men de kunne ikke gjøre noe da han =( Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva er hit cap for Warrior(fury) og retradin? 11% for yellow hit cap for fury warr(forutsatt at du har 3/3 precision) Er vel 8 eller 9% for pala, men de skal visstnok ikke være så avhengig av hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå