Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Forsåvidt, men jeg så nevnt noe system med å ta elites til 10% og drepe de senere, vi bare slakter en etter en.

Tror vi har en tank (midlertidig MA) som løper rundt og plukker ut mobs som skal drepes i rekkefølge (tar over for den tanken som har moben).

Mener vi dreper alle healers først og deretter elites.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:confused:

Innen vi kommer til Majordomo er stort sett halve raidet på autofollow og afk, men er det noe spesielt triks med han da?

Vi bare sheeper/offtanker adds og dreper de en for en vi.

(Spiller forsåvidt hunter, så gidder gjerne ikke sette meg inni taktikker, alt du trenger er autofollow, autoshot og en assistmacro)

5753658[/snapback]

Jeg gir bare en link.. Ikke se på meg. :ermm:

http://www.desire-eu.com/files/videos/domo.avi

Lenke til kommentar
Har ikke peiling. Syns det var litt pussig med både navnet og fokus på powerlevling.

5755281[/snapback]

har lurt litt på om det var deg etter å ha møtt og drept en fyr i AV fra dette guildet, men med et navn smo ikke stemmer med dine. Så dette guildet har ingen ting med deg å gjøre?

Lenke til kommentar
:confused:

Innen vi kommer til Majordomo er stort sett halve raidet på autofollow og afk, men er det noe spesielt triks med han da?

Vi bare sheeper/offtanker adds og dreper de en for en vi.

(Spiller forsåvidt hunter, så gidder gjerne ikke sette meg inni taktikker, alt du trenger er autofollow, autoshot og en assistmacro)

5753658[/snapback]

Slik vi gjorde det: Sheep healers, og drep 3 av elitene (det er 4 tror jeg). Så tar du en og unsheeper en av healerene og dreper den, så neste healer, helt til du kun har den siste eliten igjen som skal drepes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg og en kompis skal drive med litt world-pvp på ganske lav lvl. :p Bare derfor jeg lurte. Men er ikke rogue bra på lav lvl?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:!: Det ble det vist litt feil.

Men tror jeg lager meg en rouge, har spilt rogue så mye før egentlig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...