Lurvefranzen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hva faen? De to siste gangene jeg har nærmet meg en herb har den bare forsvunnet rett før jeg fikk plukke den. Rart. har du prøvd deodorant? kan være du lukter ille som pesten. Heldigvis for deg er det snart Valentine event tingen Ah, humor av ypperste klasse! Har nok ikke det, nei. Knusktørt i know Sikkert bare en bug, eller kanskje noen ninjaer plantene dine Skjedde kun to ganger, så det må ha vært en bug. Fikk bare en "Eh. Hva faen." følelse da blomsten bare forsvant i løse luften rett før jeg skulle plukke den. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) ei botanisk luremus Endret 14. januar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er nok ingen bug, så vidt jeg vet så er det felles herbs/nodes for alle tids-sonene Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvor var det? Kan være mulig det er snakk om noen som plukket den mens de har vært phaset bort. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Respecet Feral i går. Og skal være tank tror jeg. Har skaffet litt tanking gear og har nå 28k hp i bear og 38% dodge. Dette funker vell til tanking av heroics? og offtank i naxx 10man? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Burde gå fint. Har selv en 35-40k i tankgear, samt rundt 40% dodge, og jeg er halvveis ferdig med utstyret mitt fra heroic raids. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 de fleste drar jo rett i heroics når de dinger 80, de fleste heroics tar du uten problem med en 20k tank. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ok. Regner med jeg får over 30k når jeg får ringen fra DTK og trinketen fra AN Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen her som veit hvor viktig Exp er for rogue? ligger nå på 6 eller noe har ikke prioritert det liksom, detter er min char burde jeg gå for exp? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Taschmann Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen som har fått med seg om de fikk patch på andre siden av atlanteren i går? Jeg vil ha nye sigils. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Snakker vi patch i dag? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Ingen patch i dag. Source: http://blue.mmo-champion.com/1/14318705229...-patch-308.html Endret 14. januar 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Faen, hva er det som tar så lang tid? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvor var det? Kan være mulig det er snakk om noen som plukket den mens de har vært phaset bort. Var i Storm Peaks. Og ja, det kan nok stemme. Var bare veldig rart at det skjedde to ganger på rad rett før jeg skulle plukke de. Ah, da har jeg fri fra skolen resten av dagen. Ute er det kaldt, og det virker som om det skyer over. Blomsterplukking, dailies og heroics på dagtid, raids på kveldstid. Uffameg. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Faen, hva er det som tar så lang tid? husk at 3.0.8 er ikke ferdig enda, så forvente at den skal komme ut er jo litt tidlig. når de er ferdige med testing/tweaking og den forsvinner fra ptr kan vi legge på en uke og vi har release. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Blizzard bruker jo så latterlig lang tid på noe de forandrer senere uansett. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) jeg oppretta en Undead Female Warrior i går, har tenkt å stoppe på level 19 for pvp. Noen tips til gear og spec? Skal ikke være noen "uber" twink, men en helt grei BG character med greit gear. Denne skal senere levles videre til 80, men levler for tiden en shaman. Edit: Kunne jo posta dette under warrior tråden, men men. Endret 14. januar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) de fleste drar jo rett i heroics når de dinger 80, de fleste heroics tar du uten problem med en 20k tank. Så du mener at jeg kan starte HC? Trodde man burde ha 535 defense. I såfall, frister det å starte gitt. Mangler selvfølgelig enchants her og der, så det burde være mulig å øke def. noe. Hvilke HC anbefales det i såfall å starte med? Upsidedown, Horde, Khadgar for armory. Endret 14. januar 2009 av Kransen Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 de fleste drar jo rett i heroics når de dinger 80, de fleste heroics tar du uten problem med en 20k tank. Så du mener at jeg kan starte HC? Trodde man burde ha 535 defense. I såfall, frister det å starte gitt. Mangler selvfølgelig enchants her og der, så det burde være mulig å øke def. noe. Hvilke HC anbefales det i såfall å starte med? Upsidedown, Horde, Khadgar for armory. Start UK du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå