Alliha Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva e dette for noe drit? Boostet en fyr i WC tidligere i dag, og jeg logget også ut derfra og, inne i instancen. Problemet er at nå kommer jeg meg ikke inn igjen! Denne erroren kommer: "No instance servers are available" jeg kan logge inn på de andre characterene mine som jeg ikke har logget ut i fra en instance! Har forsøkt konstant å prøve å logge inn i kanskje en halv time nå! Ingenting skjer. Forsøkt og skrudd WoW og pcen av og på noen ganger også. rett og slett for mangen folk som er i instances på samma tida.. hadde samme problem ein gong i rfc. men etter ei lita stund var det ledig, og eg kom meg innpå Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det betyr det det står - at serverene er fulle, og du kommer ikke inn i instancen før det er plass. Snakket med en GM ang. dette problemet i går natt faktisk, og han sa at de var klar over problemet. Lenke til kommentar
fizzled Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Her er kill videoen av Sartharion med tre drager fra i går, om noen skulle være interresert healer PoV http://bluesaint.net/sartharion-twilight.avi Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Tips. Skru av lyden før dere starter videoen. Edit: Den stopper etter 2-3sec. Endret 13. januar 2009 av Kiruk Lenke til kommentar
fizzled Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tips. Skru av lyden før dere starter videoen. Edit: Den stopper etter 2-3sec. kan ta litt tid å buffere, eventuelt høyre klikk linken og lagre som Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei! Solgte før sommeren accounten min. Hadde da erfaring med raiding opp til MH og BT. Nå ser det ut til at jeg kommer til å begynne igjen, jeg får sikkert en warrior/druid av en kompis. Må sikkert levle de siste 15-20 levlene selv. Tror dere at jeg på den tiden vil få innsikt i classen min slik at jeg kan gjøre en god jobb i raid sammenheng? Er mye endret siden BC? (Dere må selvfølgelig ta med i beregningen at jeg ikke er en hjernedød 10-åring) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva faen? De to siste gangene jeg har nærmet meg en herb har den bare forsvunnet rett før jeg fikk plukke den. Rart. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva faen? De to siste gangene jeg har nærmet meg en herb har den bare forsvunnet rett før jeg fikk plukke den. Rart. har du prøvd deodorant? kan være du lukter ille som pesten. Heldigvis for deg er det snart Valentine event tingen Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei! Solgte før sommeren accounten min. Hadde da erfaring med raiding opp til MH og BT. Nå ser det ut til at jeg kommer til å begynne igjen, jeg får sikkert en warrior/druid av en kompis. Må sikkert levle de siste 15-20 levlene selv. Tror dere at jeg på den tiden vil få innsikt i classen min slik at jeg kan gjøre en god jobb i raid sammenheng? Er mye endret siden BC? (Dere må selvfølgelig ta med i beregningen at jeg ikke er en hjernedød 10-åring) Ja, har du noen hjerneceller og leser litt theorycraft og slikt er det np med hvilken som helst klasse vil jeg påstå, sleit selv litt når jeg skulle spille pala en uke. Men vil påstå at det er en av de klassene du trenger litt tid med og ti, femten levler er den tiden vil jeg tippe Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva faen? De to siste gangene jeg har nærmet meg en herb har den bare forsvunnet rett før jeg fikk plukke den. Rart. har du prøvd deodorant? kan være du lukter ille som pesten. Heldigvis for deg er det snart Valentine event tingen Ah, humor av ypperste klasse! Har nok ikke det, nei. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva faen? De to siste gangene jeg har nærmet meg en herb har den bare forsvunnet rett før jeg fikk plukke den. Rart. har du prøvd deodorant? kan være du lukter ille som pesten. Heldigvis for deg er det snart Valentine event tingen Ah, humor av ypperste klasse! Har nok ikke det, nei. Knusktørt i know Sikkert bare en bug, eller kanskje noen ninjaer plantene dine Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva faen? De to siste gangene jeg har nærmet meg en herb har den bare forsvunnet rett før jeg fikk plukke den. Rart. I Northrend? Mulig det var noe phasing på gang. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Woho, undying for 2. gang i kveld, første gang siden seint i november vi har hatt et raid uten shitty deaths på thaddidus ol. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jaja, så var det maintenance igjen da... kjedelige greier, spesielt når det ikke skjer noe spennende. Jeg var midt i den eventen i UC med Proudmore og Wrynn, så jeg håper ikke den blir superbugget når jeg logger på igjen i morgen :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Endelig For The Alliance! og bamsemount. Rakk det med god margin før server shutdown, selv om vi begynte 3 og mange var redd for at vi ikke skulle rekke det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Bare et sjapt lite sprm som det sikkert finnes svar på et sted, men jeg er for trøtt til å lete. Finnes det noen andre måter å ta bilde i WoW? Jeg har Print Screen-tasten på samme tasten som HOME og da bytter det bare til et annet POV. What to do? Endret 14. januar 2009 av Stine Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bare et sjapt lite sprm som det sikkert finnes svar på et sted, men jeg er for trøtt til å lete. Finnes det noen andre måter å ta bilde i WoW? Jeg har Print Screen-tasten på samme tasten som HOME og da bytter det bare til et annet POV. What to do? Bytte på key-bindings? Er for trøtt til å fine ut noe bedre Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Woho, undying for 2. gang i kveld, første gang siden seint i november vi har hatt et raid uten shitty deaths på thaddidus ol. Vi fikk en bugg..... Gluth skulle ha dratt alle ned til 5%, men drepte 2 av våres spillere. Så der røk den tittelen >_< Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bare et sjapt lite sprm som det sikkert finnes svar på et sted, men jeg er for trøtt til å lete. Finnes det noen andre måter å ta bilde i WoW? Jeg har Print Screen-tasten på samme tasten som HOME og da bytter det bare til et annet POV. What to do? Trykk inn "Fn"-tasten + Home? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Horde på Kazzak her? Skal kanskje rerolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå