Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Treg = bra. Gjelder dette våpen med 4 sec attack speed? Har mulighet til å få http://thottbot.com/i6327 Absolutt. Brukte den + Pendulum of Doom på shamanen min da jeg levlet den opp, det er latterlig mye burst når WF proccer. The pacifier går for nærmere 1k gull på serveren min, det sier vel gjerne noe om hvor bra den er. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er det ihvertfall ikke. Hybrid klasser er minst 3 ganger mer varriert. elemental sham - spamme lightning bolt resto sham - spamme chain healing enhance sham - spamme rotation macro ja forandring er bra greier du!! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hehe, du har ikke spilt shaman i det siste du? Spiller du sånn som det der nå så går det ihvertfall ikke særlig bra Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) var nok litt på kanten ja, utenom med enhance desverre spiller enhance atm og med unntak av holde meg i bevegelse etter hvordan fighten krever det og holde totems nede så er det spamme macro til du sovner. forøvrig prioritets rekkefølgen jeg bruker under, kort sagt så tar jeg macro når jeg har global cd over, den kjører nedover listen til den finner første som stemmer med sine "krav" og bruker. dette funker forøvrig heller labert i 5man, men i raid skviste det ut litt ekstra dps og alt hjelper. 1 - windfury mainhand (om mangler) 2 - windfury offhand (om mangler) 3 - lightning bolt (om 5stacks) 4 - stormstrike 5 - earth shock (om flame shock debuff på target) 6 - flame shock 7 - lava lash 8 - windfury totem (om ledig tid i rotation + >1min på totem) 9 - strenght totem (om ledig tid i rotation + >1min på totem) 10 - lightning shield (om charges >2) 11 - flametongue totem (om ledig tid i rotation + >30sec på totem) 12 - mana spring totem (om ledig tid i rotation + >30sec på totem) Endret 11. januar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er det ihvertfall ikke. Hybrid klasser er minst 3 ganger mer varriert. elemental sham - spamme lightning bolt resto sham - spamme chain healing enhance sham - spamme rotation macro ja forandring er bra greier du!! Jeg må si at du spiller shaman veldig dårlig ... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er det ihvertfall ikke. Hybrid klasser er minst 3 ganger mer varriert. elemental sham - spamme lightning bolt resto sham - spamme chain healing enhance sham - spamme rotation macro ja forandring er bra greier du!! Da får jeg ta en slik en som du gjorde. Alle hunterspeccs: Skyt skyt skyt skyt skyt skyt skyt skyt skyt skyt. Feign death. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Da får jeg ta en slik en som du gjorde. Alle hunterspeccs: Skyt skyt skyt skyt skyt skyt skyt skyt skyt skyt. Feign death. neineinei, macro macro macro macro macro! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Alt jeg gjør som feral druid er: Pounce. Savage Roar. Rake. Mangle. Shred. Shred. Shred. Trinket. Rip. Rake. Mangle. Shred.. ... ... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 GAWD, jeg holder på med 3 drakes up Sartharion 10man nå. Vi hadde nettopp et try der vi hadde alle dragene døde, og så dengte sarthaion oss. GAAAAWD så annoying. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 liker de virvelvindene i lavaen der, første turen vi hadde der skulle tanken bort og se hva de gjorde så vips landet han på dragen halve raidet ikke vært der før og ikke tatt tacs på vt, så folket var splitta mellom fortvilelse og latter når første veggen kom. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hohoho hadde RNG på min side denne uken. Ble revered med Oracles sist lørdag, og i dag var det dags for å klekke mitt første egg. Endret 11. januar 2009 av flakken Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er så mad flaks det! Want to baiiii Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Enkelte har bare mer flaks enn de har lov til Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er det ihvertfall ikke. Hybrid klasser er minst 3 ganger mer varriert. elemental sham - spamme lightning bolt resto sham - spamme chain healing enhance sham - spamme rotation macro ja forandring er bra greier du!! Du gjør sikkert god dps. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hvordan blir jeg bedre mot elemental mobs? Som shaman har jeg vanskeligheter for å gjøre skade på elementals. Endret 11. januar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bruk totems + slå de med våpenet Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bruk totems + slå de med våpenet Det er nettopp dette som er tregt. Windfury proccer sjeldent, og spells funker ikke. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Alle shocksa bortsett fra en skal jo funke Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vel, ja. Frost Shock fungerer, men den gjør så lite skade at den er lite effektiv. En vanlig mob klarer jeg å drepe ganske kjapt uten å miste merkverdig mye liv, mens en elemental bruker jeg mye lengre tid på pluss at jeg mister mye liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå