Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Doodeedoo. Bloodlord nede på første forsøk. Crusader har 1 ppm (proc per minute), helt uavhengig av våpenhastighet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Crusader har 1 PPM, uansett våpenhastighet. Det vil si at den proccer helt tilfeldig én gang hvert minutt. edit: Gratulerer, Psilo Har du merket noe til Dirtface i Abomination, forresten? Han var i Completely Different i oppstartsfasen, og må være den største e-drittungen jeg noensinne har møtt. Endret 13. mars 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Tja-aa, han er visstnok 12 år gammel, så man kan liksom ikke forvente så mye. Har ikke bitt meg merke i ham verken positivt eller negativt, men så spiller jeg mest med locken for tiden.. som ikke er i guildet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vel, legg merke til såpeserie-intrigene han har en tendens til å skape. Completely Different mistet et par gode medlemmer på grunn av ham :/ Owwweee, 90 FR uten å gimpe meg nå. Endelig har presten min blitt brukbar Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Bwhaha! Jeg har gridet i silithus i hele dag for cenarion circle rep. Joda hadde drept 6 lesser windstones og skaffet meg gruppe for å drepe en duke. Den første gikk helt find men da den andre kom gikk det helt skeis:S faen ass, tar jo drittlang tid plusss en lagre brilliant shard. piss Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Der var Shazzrah og golemag nedde ^^ felheart robe og azure mageblade droppet men hadde ikke nok dkp til noen av delene. Gått en uke siden guildet startet å fokusere på MC å har tatt ned 7 bosser til nå Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 For et kick! Første gang hos Nefarian i går, gled dere de som ikke har prøvd det evente! Beste forsøk 65% nye forsøk i dag. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Raganros ned for første gang i guilden BWL try på Søndag.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Gled dere Johnny, der garanterer jeg wipe! Førstbossen er et helvette. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Da må jeg bare få gjort den siste delen av pree BWL questet, så ser jeg frem til wipe ^^ Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Raganros ned for første gang i guilden Gratulerer Husker fortsatt vår første Raggy kill. Den blir nok aldri glemt Endret 14. mars 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 kan nevne at vi fikk vekk alle eggene på razorwhore første dagen i bwl, nesten ingen i guildet har vært der før . Nest best på servern det (hittil) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vi sliter litt med Majordomo vi. Har tatt ham ned 2 ganger, men det er bare noen ganger han ikke vil ned. Vi har 2 tanker på Domo (1 av dem er meg), og en tank på hver av elitene. Healerene blir sheepa. 2 eliter ned, så 2 healere. Det er der vi har problemer. Tror kanskje det er warriorene som har litt problemer med å forstå hvem de skal ta. Majordomo holdes konstant ved midten, så han er ikke noe problem. Er det rett rekkefølge vi tar dem ned i? Vi prøvde også en gang med elite, 4 healers, 3 elites. Funka dårlig det og. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vi sliter litt med Majordomo vi. Har tatt ham ned 2 ganger, men det er bare noen ganger han ikke vil ned.Vi har 2 tanker på Domo (1 av dem er meg), og en tank på hver av elitene. Healerene blir sheepa. 2 eliter ned, så 2 healere. Det er der vi har problemer. Tror kanskje det er warriorene som har litt problemer med å forstå hvem de skal ta. Majordomo holdes konstant ved midten, så han er ikke noe problem. Er det rett rekkefølge vi tar dem ned i? Vi prøvde også en gang med elite, 4 healers, 3 elites. Funka dårlig det og. 5752161[/snapback] Sørg for at alle vet hvilke targets de har på forhånd (lag MT-targets for alle mages og warriors i Raid Assist). For å sørge for at det blir riktig kan raidleader velge targets og en etter en tar "assist" på raidleader. Det er også greit å ha en Main Assist i MT-targets slik at resten av raidet lett kan se hvilke add som skal angripes. Utenom dette så er det ikke noe mer med denne fighten, har dere fått han ned før som du sier, så er det nok mangel på organisering som gjør at det av og til ikke "går". Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vi sliter litt med Majordomo vi. Har tatt ham ned 2 ganger, men det er bare noen ganger han ikke vil ned.Vi har 2 tanker på Domo (1 av dem er meg), og en tank på hver av elitene. Healerene blir sheepa. 2 eliter ned, så 2 healere. Det er der vi har problemer. Tror kanskje det er warriorene som har litt problemer med å forstå hvem de skal ta. Majordomo holdes konstant ved midten, så han er ikke noe problem. Er det rett rekkefølge vi tar dem ned i? Vi prøvde også en gang med elite, 4 healers, 3 elites. Funka dårlig det og. 5752161[/snapback] 2 elites også de to neste elitene tas ned til 10%, så tar dere to healere, så dreper dere de to elitene som er på 10% også har dere bare 2 healere igjen. Så: -2 eliter -2 eliter til 10% -2 healere -Ta ned de på 10% -2 healere Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vil ikke healerne heale? :/ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vil ikke healerne heale? :/ 5753106[/snapback] Tror de bare healer Domo, men det er vel ikke så mye av et problem. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Nei, det er vel ikke det. Skal komme med forslag til guilden. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Innen vi kommer til Majordomo er stort sett halve raidet på autofollow og afk, men er det noe spesielt triks med han da? Vi bare sheeper/offtanker adds og dreper de en for en vi. (Spiller forsåvidt hunter, så gidder gjerne ikke sette meg inni taktikker, alt du trenger er autofollow, autoshot og en assistmacro) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det er vel kanskje bare litt stress for tanks å velge addsa de skal ta når blir unsheepa. Erfaring teller nok litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå