MrUrge Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 går an å grinde frenzyheart for oracles rep. Du må grinde berserkers i og med at de er de eneste som gir rep. Gjorde selv dette for å bli revered med oracles. Har ikke prøvd det, men leste på wowhead at de hadde fiksa det og at det ikke går ann nå lenger. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 MrUrge: Altså at jeg lager en ny account? Hvordan bør jeg specce som Hunter? BM, Marksmanship, eller Survival? Og hvordan gear bør jeg gå etter? Har gått for stamina og Agillity til nå.. Min char: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...rom&n=Gyver Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg er level 31 med shaman, snart 32 og lurer på om jeg skal investere i Viscous Hammer som koster 65g(Stormscale er overpriset, så jeg har mer enn nok penger). Jeg har fra før Arced War Axe, som begynner å bli dårlig. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Nei, jeg skjønner ikke hvorfor folk skal drive å kjøpe gear og våpen på AH bortkasta gull i hauvvevis. Arced War axe er jo ikke dårlig, jeg har en 48 rogue med Defias chest, funker like bra. Desuten kan du snart bruke SM-øksa Endret 10. januar 2009 av Dernel Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Greit nok, da dropper vi det og satser på SM øksa når jeg er rett level. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Eller du kan skaffe Corpsemaker fra RFK Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er ikke den litt vel treg? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Den er nå bedre enn SFK-øksa, og fart på 2h tror jeg ikke har sp mye å si. Er det noen som vet hvor i Maraudon jeg finner Meshlok the Harvester ? Vet han er i den lilla delen, men noen som kan merke det av på kartet? Endret 10. januar 2009 av Dernel Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ikke fokus på gear når man levler, totalt meningsløst. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 bedre våpen gjør jo så ting går fortere. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Impulsiv som jeg er kjøpte jeg World of Warcraft: Battle Chest, har egentlig alldrig spilt spillet før og lurer på om jeg skall heve kjøpet da det ikke har gått mer en 6 dager siden jeg kjøpte det. Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 våpen er eneste jeg holder noenlunde up-to-date når jeg lvler, resten bytter jeg gjerne hver 10ende lvl av greens fra ah. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har et lite frågan om en achivement. Du har en achivement som heter "superior", dvs at alle tingene du har på deg er over item level 187. Blant annet ranged weapons. Men hvordan blir det da med paladins og de som ikke kan bruke ranged weapons? Har ikke kommet så langt at alt er over 187 men funderte litt over dette. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hva ville dere gjort? Du spør feil plass. De fleste her vil nok anbefale deg å fortsette. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Bear: Det gjelder selve "sloten", så en Libram bør fungere. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Tenkte det og men var litt missvisende Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 er jo et par librams over 187, hvilket spec er du da? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå er jeg LEI av at pettet ikke klarer og holde aggroen! Har en gorilla som er level 60 nå, jeg er 64.. Var specca BM, da klarte han og holde aggroen.. Men savna MM, som jeg var før, så prøvde og respecce igjen, til en blanding mellom BS og MM.. (17.39.0) Nå får jeg aggroen etter max 4 sec i combat! Og på melee er jeg ubrukelig! Får ikke så mye dmg heller, som jeg gjør som full BS eller MM. Hva kan jeg gjøre for og få pettet til og holde aggroen!? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 bedre våpen gjør jo så ting går fortere. Mere gold gjør at du får ting fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå