Bjonski Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg er level 27 orc shaman, men synes jeg bommer alt for mye på mobs samme level og mobs som er 1 level høyere enn meg. 1. Hva er det som forårsaker dette? 2. Noe jeg kan gjøre med det? Se armory i signatur. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du har 5% miss mot mobs på samme level, mer om de er høyere (du vil bomme fælt om de er 3+ levler høyere). Du kan motvirke dette med sats som heter "hit", men disse begynner først å komme på utstyr rundt level 40 og oppover. Og da veldig lite. Det jeg regner med at du også ser er parry og dodge, som får angrepet ditt til å bomme. Det er relativt lite du kan gjøre med dette før du får en stat som heter Expertise, som reduserer parry og dodge med gitte numre. Igjen, dette kommer tidligst på... noenog60-70-gear, så ikke bekymre deg for mye ennå. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ett par http://www.wowhead.com/?item=20820 kunne hjelpe? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du har 5% miss mot mobs på samme level Det er vel 4%? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 he base chance to miss with maximum weapon skill against an opponent of equal level is 5% for two handed and 24% for dual wield wowwiki Nei. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som vet om noen annen vei å skaffe rep med The Oracles folka enn å bare gjøre de 3 dailyene ? Så vidt meg bekjent finnes det ingen flere måter å få seg rep med The Oracle. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er det ikke flere dailies for The oracles? Mener det er en achivement for dette og der er det mener jeg 8 eller noe slikt dailies. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er tre random hver dag. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 he base chance to miss with maximum weapon skill against an opponent of equal level is 5% for two handed and 24% for dual wield wowwiki Nei. Meh, 4% på spells. Visste ikke at det var forskjell. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 går an å grinde frenzyheart for oracles rep. Du må grinde berserkers i og med at de er de eneste som gir rep. Gjorde selv dette for å bli revered med oracles. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Herregud så kjedelig hunter er! Er level 64, og GIDDER rett og slett ikke levle noe mer.. Er så dritt lei av og bli drept av level 58 DK's.. Og jeg GIDDER ikke rerolle.. Tar såå lang tid og levle opp igjen.. Så tror jeg skal slutte med wow igjen.. FAEN Endret 9. januar 2009 av S.Larsen Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "Twilight Vanquisher Cosha" - sup? Kul fight når alle gjør det de skal, såååå da er wow game over for nuh : D Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Herregud så kjedelig hunter er!Er level 64, og GIDDER rett og slett ikke levle noe mer.. Er så dritt lei av og bli drept av level 48 DK's.. Og jeg GIDDER ikke rerolle.. Tar såå lang tid og levle opp igjen.. Så tror jeg skal slutte med wow igjen.. FAEN wow! har du sitt lvl 48 dk's?!?! show me the screenshots!! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hos oss er det ALLTID resto druid i toppen, han ligger ofte foran hele gjengen med 8-12% er helt sykt O_o Priest selv og ligger på rundt 44-48% CoH healing, men tar ikke forbi druiden om jeg så spammer det..... Druid vil vel også falle ned i healing meter i neste patch, > "Wild Growth now has a 6 second cooldown." Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "Twilight Vanquisher Cosha" - sup? Kul fight når alle gjør det de skal, såååå da er wow game over for nuh : D Grats Gøyal fight ja, må fokusere på det du skal gjøre, og ikke noe annet Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Herregud så kjedelig hunter er!Er level 64, og GIDDER rett og slett ikke levle noe mer.. Er så dritt lei av og bli drept av level 48 DK's.. Og jeg GIDDER ikke rerolle.. Tar såå lang tid og levle opp igjen.. Så tror jeg skal slutte med wow igjen.. FAEN Trodde ikke DK's fantes på den levelen der. Start en DK du også, du er jo over 55, og siden du starter på 55 som DK så tar det jo ikke så alt for lang tid å dra igjen huntern din. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Herregud så kjedelig hunter er!Er level 64, og GIDDER rett og slett ikke levle noe mer.. Er så dritt lei av og bli drept av level 48 DK's.. Og jeg GIDDER ikke rerolle.. Tar såå lang tid og levle opp igjen.. Så tror jeg skal slutte med wow igjen.. FAEN 48 DKs finnes ikke. Hvis du taper mot en level 48 i level 64 er det ikke klassen som suger det er du som suger. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Tror han mente 48 som i antall og ikke level. Endret 8. januar 2009 av Hamaestra Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Eller kanskje 5 er like ved 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå