Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
[pirke]Du ruller ansiktet over alle knappene dine og får samme resultat som andre.[/pirke] :p

nei, nei, nei! Å rulle vil antyde at man har mange knapper å bruke, men det er jo helt feil! man har så lite knapper å bruke når man "faceroller" at man ikke ruller, man smasher! :D

Lenke til kommentar
[pirke]Du ruller ansiktet over alle knappene dine og får samme resultat som andre.[/pirke] :p

nei, nei, nei! Å rulle vil antyde at man har mange knapper å bruke, men det er jo helt feil! man har så lite knapper å bruke når man "faceroller" at man ikke ruller, man smasher! :D

Burde heller hete FACESMASH.

Lenke til kommentar

Jaudå! For noen dager siden skulle jeg transferre fra gode (haha) gamle Twsiting Nether til Ravencrest fordi der spiller kompiser + folk som allerede har merga fra TN. Det som da viste seg var jo at kortet mitt var tomt og jeg lot det bare ligge noen dager. Når jeg nå skulle prøve å transferre igjen, viser det seg at Ravencrest ikke er åpen for å transferre til. Noen som har en antakelse av når det kan bli mulighet til å flytte dit igjen?

Kjekt å vite, for når game tiden går ut nå, gidder jeg ikke å fornye før jeg kan dra på ny server.

Endret av Alkaw
Lenke til kommentar

Faceroll kommer av at du keybinder hele tastaturet ditt til en knapp og ruller ansiktet over det.

Det er iallefall slik det oppstod. :)

Lenke til kommentar
Lurer selv litt på hvordan en god del healers vill omstille seg til det, og hvordan dette slår ut i raids.

Tipper at de vil gå ned litt i healing done, og alle oss andre gå ned fra 50-60% overheal til 20-30%

Regner også med at vi får se flere disc priests med denne forandringen :)

Det er jo klart at priest vil ligge veldig lavt i healing done om CoH vil være 6sec, så mye damage som enkelte trash mobs gir i naxx så ender man ofte å spamme CoH.

CoH er heller ikke noe bra før man spammer det, healer jo bare ca 2000-3000 per target, og det er jo mega liten tbh, så nerf på CoH gjør priests meget unwanted for sure.

Lenke til kommentar

PoM er igjen kraftig, og med CoH nerf så tror jeg vi ser flere hybrid specs også.

Tiden vil vise, de fleste av healerene våre prøver å omstille seg allerede nå, og de fleste klarer det helt fint :)

Og jeg kan så godt som garantere at vi fortsatt vil ha 2 priests i raidene våre fremover etter patch. Selv om CoH blir nerfet, så er det fortsatt et bra heal.

Lenke til kommentar

Faceroll -

Originating (presumably) on the World of Warcraft

forums, this is an essentially derogatory concept some people employ

that means that all that a certain class must do in order to achieve

success in the game is to bind every key on their keyboard to one

ability that is perceived to be overpowered, and then continue to roll

their face across the keyboard. The notion is that this one ability is

so amazingly overpowered in relation to those of other classes, all one

has to do is absently spam it as much as possible (and they might as

well do it with their face, because there isn't any other use for the

big stupid thing on top of their shoulders).

Priest: waah waah I'm a little bitch

Warrior: Oh stfu -

1) bind every key on your keyboard to Flash Heal

2) faceroll

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=faceroll

Lenke til kommentar
Lurer selv litt på hvordan en god del healers vill omstille seg til det, og hvordan dette slår ut i raids.

Tipper at de vil gå ned litt i healing done, og alle oss andre gå ned fra 50-60% overheal til 20-30%

Det er jo klart at priest vil ligge veldig lavt i healing done om CoH vil være 6sec, så mye damage som enkelte trash mobs gir i naxx så ender man ofte å spamme CoH.

CoH er heller ikke noe bra før man spammer det, healer jo bare ca 2000-3000 per target, og det er jo mega liten tbh, så nerf på CoH gjør priests meget unwanted for sure.

Følgte nøye med på Recount gjennom Naxx 25 man igår.

På topp med 20ish% healing done var ein priest som brukte 70% CoH>>

Nedenfor var ein priest som brukte CoH litt mindre men fremdeles på 55%

3 plass Druid.

4 plass Shammy(glemte sjekke kva top heals her var

5-6 plass var meg(priest) og ein til priest. Eg er Disc og han var Holy som prøver å avvenne seg med CoH. Begge me 2 hadde vel flash heal som nummer 1. og Pom som nummer 2. Han hadde CoH på 3. og eg låg med greater heal på 3.(har ikkje tatt penance enda.

Så CoH er ein mykje brukt spell hos mange. Men er virkelig ikkje måten ein bør spela på, og det blir ganske klart når du ser på tala kvifor den fekk Cooldown.

Er og veldig irriterende for oss som caster når dei instant healer overalt i raidet, då flash heals ofte blir rein overhealing. Så glede meg litt til å sjå den bli mindre brukt.

Lenke til kommentar

Gah.

Får ikke logga på WoW, spilte litt i morges, men nå står det at jeg ikke kan spille mer før jeg betaler.

Noe som har gått automatisk i alle år, frem til nå.

Og jeg kommer selvfølgelig ikke inn på nettbanken for å sjekke ...

Står også at den gikk ut den sjette og at sist gang jeg var inne var i går.

Tåpelige greier ...

Lenke til kommentar

Følgte nøye med på Recount gjennom Naxx 25 man igår.

På topp med 20ish% healing done var ein priest som brukte 70% CoH>>

Nedenfor var ein priest som brukte CoH litt mindre men fremdeles på 55%

3 plass Druid.

4 plass Shammy(glemte sjekke kva top heals her var

5-6 plass var meg(priest) og ein til priest. Eg er Disc og han var Holy som prøver å avvenne seg med CoH. Begge me 2 hadde vel flash heal som nummer 1. og Pom som nummer 2. Han hadde CoH på 3. og eg låg med greater heal på 3.(har ikkje tatt penance enda.

Så CoH er ein mykje brukt spell hos mange. Men er virkelig ikkje måten ein bør spela på, og det blir ganske klart når du ser på tala kvifor den fekk Cooldown.

Er og veldig irriterende for oss som caster når dei instant healer overalt i raidet, då flash heals ofte blir rein overhealing. Så glede meg litt til å sjå den bli mindre brukt.

Jupp, sliter du med mye overheal når du bruker CoH? har selv merkelig nok alltid minst overheal selvom jeg ligger langt foran andre i healing meter.

Her en dag prøvde jeg å bruke CoH minst mulig på "sapphiron", endte med:

55% Prayer of Mending

15% CoH

13% Renew (ca 1850 renew ticks)

Nei, nå er det bare å begynne med GH & PoM spams, flash heal er det lite vits å bruke når det er alltid en eller paladin som spamhealer raidet. ender bare at man overhealer til skys, paladin er king of overheal, av 16k total heal var 12k overheal :p

Kanskje på tide å få opp haste rating så ting kommer fortere ut ^^

Shamans vil nok være king of the hill med sine chain heals nå.

Lenke til kommentar
Hos oss er det ALLTID resto druid i toppen, han ligger ofte foran hele gjengen med 8-12% er helt sykt O_o

Priest selv og ligger på rundt 44-48% CoH healing, men tar ikke forbi druiden om jeg så spammer det.....

Det er veldig ofte tilfellet, ihvertfall i 10mans. Grunnen til det (tatt i betraktning at du snakker om effective healing done, altså healing minus overheals) er at HoTs ikke telles som overheals og kan derfor ticke jevn og trutt. :)

I 25man er ofte visa en annen, hvor shammies under nesten hvert eneste encounter og under trash kan spamme Chain Heal så mye de vil.

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...