Entity extraction Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Added a new recipe for Ethereal Oil to grand master alchemy trainers tatt fra: patchnotes Hva er ethereal oil? Endret 7. januar 2009 av b@rgen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 "Eteriske oljer" er sånn som brukes i massasje som lukter godt, hvertfall. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 "Eteriske oljer" er sånn som brukes i massasje som lukter godt, hvertfall. Blir bra å "lukte godt" når man raider da Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har allerede Old Spices fra Cooking dailies da Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hmm har et problem med en macro, skal ha sånn at den automatisk aktiverer trinkete mine når jeg kaster lightninbolt, men får sånn irriterende error lyd når trinketen er på cooldown. Har fått fjernet error beskjeden på skjermen med en script komando, men hvordan får jeg vekk den lyden? (damdam lyd lxm =) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Når kommer 3.0.8? trodde den skulle komme i dag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Blir nok neste uke eller uka etter der. Blizz slipper den ikke løs før den er klar i alle fall. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg vil ha shaman updates! Eller kom de idag? De sa de skulle slenge dem ut så fort det kom noen for for patch. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg vil ha shaman updates! Eller kom de idag? De sa de skulle slenge dem ut så fort det kom noen for for patch. Les litt i tråden før du poster. Patch Notes Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 6 sekund cd på circle of healing. yey... Trodde virkelig ikke det skulle bli så mye skal jeg være ærlig. Talentet er jo småubrukelig nå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tull og tøys. Circle of Healing er fortsatt en ypperlig spell å bruke, men det er ikke lenger en spell du spammer, noe den aldri hadde ment å være. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tja, det som først falt meg inn var VoA (som man pug'er) der det alltid er folks som tar unødvendig masse skade. CoH var jo ypperlig til det. CoH hvert 6 sekund blir ikke det samme gitt. Ja det er en noe ubetydelig endring for 5-mans heroics, jeg tenker mer på raids. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Lurer selv litt på hvordan en god del healers vill omstille seg til det, og hvordan dette slår ut i raids. Tipper at de vil gå ned litt i healing done, og alle oss andre gå ned fra 50-60% overheal til 20-30% Regner også med at vi får se flere disc priests med denne forandringen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Problemet med pugraids er at det er nettopp ubrukelige folk som står i stone sprays (VoA). Gud som de irriterer meg. Pleier å la være å heale de. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Men ettersom det vil forekomme pug's og det er raidencounters (+ noen heroics) med mye gruppeskade vil det være sykt kjekt å ha CoH. 6 sekunder syns jeg som sagt var i meste laget. Mye som skjer på 6 sekunder og da syns jeg CoH mister litt av effekten ettersom det er en "refleks spell". Da kan man heller time/caste PoH. Tipper at svært få priests går disc pga dette. Men det blir litt anderledes ja.. Endret 7. januar 2009 av bandreas Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 6 sekund cd på circle of healing. yey... Trodde virkelig ikke det skulle bli så mye skal jeg være ærlig. Talentet er jo småubrukelig nå Nei. Nå er det faktisk ett poeng å bruke andre talents. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heh, priests demonsterer fordi de ikke kan facerolle keyboardet sitt lengre. Hvor har vi sett dette før? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nei, sier bare at 6 sekund var litt i det meste laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva er faceroll? Faceroll er at man kan spille en class like bra som andre classes bare med å smashe tryne i keyboardet gjentatte ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå