Alliha Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 seriøs laggin på bloodscalp og... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ordnet seg her nå, etter at de restartet serveren eller noe. Tid for å drepe Thaddius \o/. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Grim Batol hadde ganske lang kø, men jeg merka ikke noe til lag. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Grim Batol hadde ganske lang kø, men jeg merka ikke noe til lag. Halvparten av folka i guilden merka det og, så derfor ble det ikke noe 25 naxx. Vi gikk 10-mann i stedet for å wipe 6 ganger på sapphiron før vi gikk voa. Begynner og bli rimelig lei den guilden nå ... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Voa? o.O http://www.urbandictionary.com/define.php?term=VOA Trøtt =) Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Trur altså den ordboka er dum å bruke i WoW-sammenheng Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Voa? o.Ohttp://www.urbandictionary.com/define.php?term=VOA Trøtt =) Hihi, artig!! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har ett spørsmål om sansylighet. Hvdan regner jeg ut sjansen for at noe dropper gitt at jeg har vært der X ganger? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Har ett spørsmål om sansylighet.Hvdan regner jeg ut sjansen for at noe dropper gitt at jeg har vært der X ganger? Det er X% sjangs for at den dropper uansett hvor mange ganger du er der afaik. Er iallefall slik i andre MMOs jeg har spilt. Endret 5. januar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hm, matte og jeg er ikke gode venner men tror det er slik formelen er: Antall ganger den har dropper * 100 / antall ganger du har vært der = % sjangse for dropp Eksempel. Du har vært der 130 ganger. I løpet av de 130 gangene har den droppet 50 ganger. Da blir det slik: 50*100 = 38,46 130 Tror dette skal stemme men ta det med en klype salt, jeg er ikke så sterk i matte og eneste grunnen til at jeg kan dette er fordi jeg regner belegget på hotellet med denne formelen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hm, matte og jeg er ikke gode venner men tror det er slik formelen er: Antall ganger den har dropper * 100 / antall ganger du har vært der = % sjangse for dropp Eksempel. Du har vært der 130 ganger. I løpet av de 130 gangene har den droppet 50 ganger. Da blir det slik: 50*100 = 38,46 130 Tror dette skal stemme men ta det med en klype salt, jeg er ikke så sterk i matte og eneste grunnen til at jeg kan dette er fordi jeg regner belegget på hotellet med denne formelen. Den formelen gjelder bare for å regne ut prosent av hvor mange ganger den har droppet på de 130 gangene han har vært der. Hvis antall ganger er X, så blir den nok litt annerledes eller hur? Endret 5. januar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja som sagt, mine egenskaper innenfor det mattematiske feltet er dessverre ikke noe god, samt sannsyneligheten for at noe dropper er vel et allerede definert tall i loot tabellen for hva det monsteret skal droppe. Men ettersom det kan droppe flere ting så er det vel en god nok indikasjon å regne ut prosentmessig droprate ut etter et gitt antall forsøk. Snyes selv det er like greit, man får en god indikasjon hvor "rare" et drop er ut etter hvor mange ganger det har droppet. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har flyttet WoW filen tilbake til programfiler, den lå en annen plass før, men nå lander ikke screenshottene mine i "Screenshot" mappen i WoW-mappen. Noen som vet hvor jeg finner disse? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) dottilot Endret 5. januar 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har flyttet WoW filen tilbake til programfiler, den lå en annen plass før, men nå lander ikke screenshottene mine i "Screenshot" mappen i WoW-mappen. Noen som vet hvor jeg finner disse? Tror de ligger der WoW mappen lå før. Om jeg ikke husker feil er folderen hvor screenshots legger seg styrt av registeret (regedit). Kan titte innom det når jeg får min egen maskin fremfor meg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har ett spørsmål om sansylighet.Hvdan regner jeg ut sjansen for at noe dropper gitt at jeg har vært der X ganger? x = 1 - y^z y = sjangsen for at itemet ikke dropper. z = antall kills. --- Eksempel: The Turning Tide har 17% sjangse for å droppe på Kel'Thuzad. Jeg har drept han 7 ganger. Formelen ser da slik ut: x = 1 - 0.83^7 x = 0,729 --- Hvis man dreper Kel'Thuzad 7 ganger, så er det 73% sjangse for at man ser The Turning Tide droppe. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har flyttet WoW filen tilbake til programfiler, den lå en annen plass før, men nå lander ikke screenshottene mine i "Screenshot" mappen i WoW-mappen. Noen som vet hvor jeg finner disse? Tror de ligger der WoW mappen lå før. Om jeg ikke husker feil er folderen hvor screenshots legger seg styrt av registeret (regedit). Kan titte innom det når jeg får min egen maskin fremfor meg. Finner den ikke. Faen, har drept KT akkurat nå for første gang (DIGG FOR FAEN, var faktisk jævlig kjekt) og jeg vil ha disse screenshottene. :\ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Noen andre som lagger sykt akkurat nå? Edit: servern som gikk offline =| Endret 5. januar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Herregud..skulle ta en DK run og time det, også er Thrall død så jeg ikke får gjort Warchief's Blessing.. noen som aner spawntida til Thrall? venta en halvtime nå. /bored Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Jeg er da nr. 3, som druid offtank/DPS. Føler det er litt... feil... *edit* dette er forresten Overall Damage Done for Spiderwing og Plaguewing i Heroic Naxxramas. Endret 5. januar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå