faldmo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 _1_ som døde i naxx igår, so close to Undying. gratz med Bloodsail, kul tittel men for mye rep som må farmes opp igjen _etter_ du er ferdig : P Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 1 som døde på kel'thuzad til oss :< Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 bare ett lite spørsmål! Trengen man 8 stykker for å ta de 2 siste bossene i MC? (at vi skal kunne ta ragnaros for av achievement) Vi clearet MC 5 man frem til Majordomo, og tok han og ragnaros med 6. Men som det nevnes tidligere må alle flames douses og det er 1 times cooldown på quinternal essence som du trenger for å gjøre det. Vi brukte to dager på det for vi hadde bare to essence. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hm.. Skjønner ikke helt.. Daggerten min Flameheart Spell Scalpel som man får kjøpt hos Kirin Tor folka eller no vil ikke ha den runde flammesaken (Flametongue Weapon) som beveger seg rundt daggerten.. Prøvde med et annet våpen og der gjorde den det. Rart. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som har peiling på vanlig sell price på en Gut Ripper? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trenger 7 aqual quintessence, men ikke i neste patch. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hva er egentlig feil når man blir konstant disconnected med kun 1 character, alle andre character funker helt fett. cache, wtf filer er slettet og all addons slettet og lastet på nytt, men likevel bare den "main" character som disconnecter. Nå er det ikke jeg som sliter med dette men en kompis av meg, har selv hatt problemet i par timer men den forsvant etter hvert? Duden har har slitt en stund nå uten at noe har hjulpet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har prøvd å si det til han men har spiller uten addons atm, og fortsatt kun det ene karakter som DCer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Location på charactern? For mye å loade fører ofte til DC. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 omg. skjer? terokkar, som tidligare i dag var recomneded, er nå locked... likt med resten av realm'så eg har char's på.. Pos. in queue: 234 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 blizzard hare fiksa litt på q i det siste klage på mye lagg i WG = mer q Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som kan fortelle meg hvorfor General-chatten ikke "funker"? Eneste som står er sånn infor greier om add-ons. Hvis jeg skriver noe, så kommer den ikke opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Noen som kan fortelle meg hvorfor General-chatten ikke "funker"? Eneste som står er sånn infor greier om add-ons. Hvis jeg skriver noe, så kommer den ikke opp. Har du "General chat" aktivert på chat-channel "settings"? Endret 4. januar 2009 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som kan fortelle meg hvorfor General-chatten ikke "funker"? Eneste som står er sånn infor greier om add-ons. Hvis jeg skriver noe, så kommer den ikke opp. Slå av Cartographer eller en noen andre addons. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som opplever lag på sine servere? Draenor gikk nettop ned etter et par timer der alle opplevde relativt høy MS. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som opplever lag på sine servere? Draenor gikk nettop ned etter et par timer der alle opplevde relativt høy MS. Jeg spiller på Karazhan, har vært litt lag i de siste timene. DCet tidligere, lå på 2500 ms i en liten periode i stad. Vet dog ikke om det er pga server eller om nettet er ustabilt, er ikke på mitt eget nett nå. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 wipa sønder på gluth og thaddius nå pga 50000 ms lag.. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Stormscale hadde 2.5k MS for en stund siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå