Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Noen her som kjenner til noen av de forskjellige Battlegroupene, spiller pr idag på Nightfall, og det eneste vi vinner er WSG, rett og slett fordi det ikke er nok av oss til å spille AV eller AB. De fleste runs jeg er med i AV er det 40vs20(Eller mindre), noe som gjør oddsen rimelig håpløs.

 

Jeg spiller forresten Horde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke tenke meg det sverdet er ingame. Ja, så screenshot fra blizzcon.

Equip: Turns the user into the Lich King.

 

Hvordan i helsike skal de implementere noe slikt? 1000000 lich kings? Ny hero class som bare åpnes etter å ha drept Arthas i raid?

Du har jo rett i det, in-game er det neppe med det første, men jeg bare lurer på hva den typen vil bli kalt, trodde artifacts var det høyeste :p

Lenke til kommentar
Kan ikke tenke meg det sverdet er ingame. Ja, så screenshot fra blizzcon.

Equip: Turns the user into the Lich King.

 

Hvordan i helsike skal de implementere noe slikt? 1000000 lich kings? Ny hero class som bare åpnes etter å ha drept Arthas i raid?

Du har jo rett i det, in-game er det neppe med det første, men jeg bare lurer på hva den typen vil bli kalt, trodde artifacts var det høyeste :p

 

 

itemet på blizzcon var jo bare for morro

Lenke til kommentar
Noen her som kjenner til noen av de forskjellige Battlegroupene, spiller pr idag på Nightfall, og det eneste vi vinner er WSG, rett og slett fordi det ikke er nok av oss til å spille AV eller AB. De fleste runs jeg er med i AV er det 40vs20(Eller mindre), noe som gjør oddsen rimelig håpløs.

 

Jeg spiller forresten Horde.

 

 

Misery er helt klart noe for deg. For øyeblikket er det mer ofte at jeg som alliance kommer inn i AV/EOTS med for lite folk, enn hva det er for hordene :)

 

Alliance vinner kanskje 30% av WSG, 50% i EOTS, 40% i AB og 60-70% i AV.

 

StoA varierer, så tenker det er 50-50 der også. Fin arena group er det også, lite queues osv :) Alt i alt en bra server.

 

Jeg spiller dog alliance.

Lenke til kommentar

Hmm, som warlock tar jeg eliter relativt lett. Tanker med felguarden og passer på å ikke overaggro. Har klart alt hittil utenom den arena quest tingen i ZulDrak. Klarte første slangen bra, men andre bossen. Magnatauren var umulig å ikke få aggro på. Tok det tilogmed mildt, bare siphon life og heala petten og fikk aggro fordet.

 

Rart. Er det for at den chainen SKAL gjøres i gruppe?

Lenke til kommentar
Hmm, som warlock tar jeg eliter relativt lett. Tanker med felguarden og passer på å ikke overaggro. Har klart alt hittil utenom den arena quest tingen i ZulDrak. Klarte første slangen bra, men andre bossen. Magnatauren var umulig å ikke få aggro på. Tok det tilogmed mildt, bare siphon life og heala petten og fikk aggro fordet.

 

Rart. Er det for at den chainen SKAL gjøres i gruppe?

 

Jepp, noen chains er laget for å gjøres i gruppe. Er blandt annet en chain i Icecrown hvor du skal helle noe væske oppi en kjele for å "forstyrre" brygget. Du må helle oppi væske flere ganger, og er du ikke rask nok må du starte på nytt. Problemet her er at CD på væsken er mye høyere enn det kreves at du fyller på, så her må man være minst to for å fullføre questen.

 

Ellers kan jeg også solo'e veldig mange elites, jeg har Rejuvenation + Lifebloom rullende mens jeg kaster Wrath så mye jeg kan, hehe :)

Lenke til kommentar
Noen her som kjenner til noen av de forskjellige Battlegroupene, spiller pr idag på Nightfall, og det eneste vi vinner er WSG, rett og slett fordi det ikke er nok av oss til å spille AV eller AB. De fleste runs jeg er med i AV er det 40vs20(Eller mindre), noe som gjør oddsen rimelig håpløs.

 

Jeg spiller forresten Horde.

 

Cyclone er håpløs... alliance taper så det svir i allt utenom Strand og en og annen AV.

Arena er også helt nazi vanskelig i forhold til andre plasser har jeg hørt...

Men for all del, ønsker du utfordringer er cyclone tingen ;)

Lenke til kommentar
Steike hvor mange det er på Stormscale da.. Orgrimmar er så full at jeg har 20 fps utenfor auction house.

Fordi serveren har fått rykte på seg å være den beste PvP-serveren. Derfor har så sinnsykt mange rollet dit.

Om det faktisk er best er en annen ting.

 

Er jo bare artig med mange folk da :) også er jeg i samme battlegroup som mine ally kompiser, så når jeg blir 80 en gang i tiden skal det gankes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...