Slimda Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Meh. Smakssak. Foretrekker Alliance akkurat nå. spilt i flere år på begge sider. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Har bestemt meg for orc shaman, men nå gjenstår det å finne en bra server for horde med en god battleground. Noen tips? Edit: har noen IRL venner som spiller på ravencrest, ally, så vil helst kunne joine Cyclone battegroup for å banke de. Noen gode horde servers innenfor Cyclone BG? Endret 2. januar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har bestemt meg for orc shaman, men nå gjenstår det å finne en bra server for horde med en god battleground. Noen tips? Edit: har noen IRL venner som spiller på ravencrest, ally, så vil helst kunne joine Cyclone battegroup for å banke de. Noen gode horde servers innenfor Cyclone BG? Visst du skal spela i Geekclone ville eg egentlig bare forberedt meg på å bli bankaxD Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Misery-battlegroup er det faktisk ganske bra for tida. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Cyclone som horde er jo pewpew i Battlegrounds, vinner 90% av alle matchene Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ingen som vet om en god horde server da? Lenke til kommentar
Johari Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Spørs hva du mener med god horde server, er du ute etter PVE (raid eller casual) pvp (Arena, BG's, World?) Casual gameplay, rp? eller bare generelt hyggelige folk, guilds? Endret 2. januar 2009 av thoojs Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei alle sammen, hadde vært kos om noen kunne svart meg på et spørsmål. Ok it it goes! Jeg tenkte å starte en healer, men vet ikke kas klasse som passer meg helt, og da kommer spørsmålet kan noen forklare meg hovedforskjellen på druid,priest og paladin healing? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Litt forskjellig egentlig. Jeg vil gjøre BG, men også ha en hyggelig server. Og serveren må helst være i battlegroup med Cyclone, så jeg kan møte IRL venner en gang i blant. Hvis vi dropper Cyclone BG, hvilken PvP server har aktive BGs for en hordie? De fleste her spiller vel på Sylvanas? Endret 2. januar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sylvanasfolket har droppet litt ned i antall, noen flyttet til Frostmane, mens 60% (skal jeg tippe) er fortsatt på sylvanas. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg logget inn på Sylvanas og spurte i chatten, alle ropte at det var en gammel og laggete server.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Var før på sylvanas, dårlig BG iallefall. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er vel Stormscale som går for å være top PvP-server for horde i EU hvertfall. Spiller der selv, er veldig god server. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Takk for svar, prøver meg på Stormscale. Er dette en stabil server? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Den er rimelig stabil ja. Den lagger litt når Wintergrasp starter men bortsett fra det så er det bra. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er vel ca. 10 low lvls her i starter området til Orc/troll Tror jeg kommer til å like meg her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sylvanas var kos, men så slutta alle venna mine, så da stakk jeg til Skullcrusher med andre venner i stedet. Men anyways. Ser på Frostmourne på wowwiki, tooltipen. Hva er det egentlig? Legendary er jo orange, artifact er rød, hva er da Frostmourne? Imbalicious superepixx? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kan ikke tenke meg det sverdet er ingame. Ja, så screenshot fra blizzcon. Equip: Turns the user into the Lich King. Hvordan i helsike skal de implementere noe slikt? 1000000 lich kings? Ny hero class som bare åpnes etter å ha drept Arthas i raid? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hva syns folka om balnazzar? Er det et elendig realm? Syns hver char burde fått 1 gratis transfer halvåret. Enklere å holde sammen med venner. Endret 2. januar 2009 av discostu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå