Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
FY FAEN jeg er lei Badlands etter å ha farmet meg gjennom iron og mithril-levlene til mining og fra ~200-275 herbalism, samt 60 Elemental Earth.

 

Var aldri innom badlands når jeg levla mining. Sprang rundt i tanaris å koste meg :)

Lenke til kommentar

Account og Oppgradering..

 

Jeg har kjøpt og installert TBC og WOTLK..

 

Jeg har lyst å kjøpe meg en ny account..Trenger jeg da å kjøpe TBC og WOTLK pånytt for denne nye accounten? Ksn jeg ikke bare kjøpe en account for 100 kr nå,og oppgradere gradvis når jeg kommer så langt?

 

(Jeg skjønner at når jeg når er lvl 60 trenger jeg TBC og når jeg er lvl 70 trenger jeg WOTLK)..

 

 

Mvh

 

Eparco

Lenke til kommentar

Jeg starter med WoW igjen i morra, men er veldig usikker på valg av klasse.

 

Har fra før en gnome warlock, men denne skal ikke spilles på siden jeg nå skal rolle horde.

Mitt valg ligger da mellom paladin eller shaman, etter mine kriterier.

 

Jeg har en Blood elf female paladin fra før, og denne likte jeg å spille med men shaman har også det jeg leter etter; healer og/eller ikke-healer. (priest er ikke et alternativ)

 

Hvordan ligger det ann med de to klassene for tiden?

 

Må også legges til at shaman frister veldig.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Jeg starter med WoW igjen i morra, men er veldig usikker på valg av klasse.

 

Har fra før en gnome warlock, men denne skal ikke spilles på siden jeg nå skal rolle horde.

Mitt valg ligger da mellom paladin eller shaman, etter mine kriterier.

 

Jeg har en Blood elf female paladin fra før, og denne likte jeg å spille med men shaman har også det jeg leter etter; healer og/eller ikke-healer. (priest er ikke et alternativ)

 

Hvordan ligger det ann med de to klassene for tiden?

 

Må også legges til at shaman frister veldig.

Du kan jo legge til druide da, de er også "healer/ikke healer".

 

Hvordan det ligger til med en klasse er vanskelig å si, men prøv deg frem. Alle liker deg uansett hvilken klasse du er, så lenge du er hyggelig.

Lenke til kommentar
Glemte druid i farten, men de er heller ikke noe alternativ. Liker dem rett og slett ikke.

Det er jo litt synd, jeg syns de er utrolig fleksible. Resto en dag, DPS/Tank en annen...

 

Men, Shaman vs Paladin. Du får prøve deg frem, fordi begge klasser er godt likt, spesiellt som healer.

Lenke til kommentar

Installerte TBC klienten fra WoW-europe.com pga. jeg først ikke trodde jeg hadde råd til WotLK, men så fant jeg ut at jeg hadde råd men tenkte jeg kunne installere klienten ved å bruke cdene.

 

Men nå patcher den fra 3.0.1 til 3.0.2 og 3.0.3 er nåværende patch. Vil jeg kunne bruke denne klienten til WotLK, eller må jeg fortsatt installere ved å bruke cder?

Lenke til kommentar
Installerte TBC klienten fra WoW-europe.com pga. jeg først ikke trodde jeg hadde råd til WotLK, men så fant jeg ut at jeg hadde råd men tenkte jeg kunne installere klienten ved å bruke cdene.

 

Men nå patcher den fra 3.0.1 til 3.0.2 og 3.0.3 er nåværende patch. Vil jeg kunne bruke denne klienten til WotLK, eller må jeg fortsatt installere ved å bruke cder?

Du må fortsatt installere det, enten du bruker CD/DVD som følger med, eller den som kan lastes ned på wow-europe sine sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...