Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Mark of blood er magic, og derfor dispellable ;)

 

Joda, men lykke til å finne ut hvem eller hva som har på seg mark of blood når det er masse alliance i ett trangt rom og alle spammer spells og jeg har kastet death and decay så fpsen dropper :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mark of blood er magic, og derfor dispellable ;)

 

Joda, men lykke til å finne ut hvem eller hva som har på seg mark of blood når det er masse alliance i ett trangt rom og alle spammer spells og jeg har kastet death and decay så fpsen dropper :D

 

Decursive er en relativt mye brukt addon for dispelling. Lyser opp på et merke når den spilleren får en debuff som du kan dispelle og om han er in-range osv, og ja raid/party pets ligger der også.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Bare linker inn posten min i warrior-forumet, siden ikke alle dere leser der og dette er jo litt mer generelt om dps'ing :)

 

 

 

lastet ned recount i går og lot target dummies i barracks i stormwind få kjenne min vrede

 

Jeg åpnet med battleshout som selfbuff! resultat følger;

 

1. Dps'et mot en lvl 80 target dummie, kun i battle-stance. Da brukte jeg en blanding av rend, MS, slam, overpower og execute, og fyrte vel i gang bladestorm 1 gang. Jeg holdt oppe denne rotasjonen i 3 min (så lenge BS varte). Resultatet var 1550 dps.

 

2. Dps'et mot en lvl 80 target dummie, kun i zerker-stance. Da brukte jeg MS, slam, ww og execute. Holdt på med dette i 3 min også. Resultatet ble omtrent 1100 dps, altså betydelig lavere enn i ren battle-stance. Det skal sies at jeg ikke var innom battlestance for å fyre på rend...noe som sannsynligvis har litt å si.

 

3. Dps'et mot den heroic target dummien som står der. Utelukkende i battlestanse. Resultat var ca 1100dps. Da hadde jeg hit på ca 195 elelr der omkring. Fyrte på weaponchain slik at jeg hadde 220 i hit, men med omtrent nøyaktig samme resultat. Altså betydelig lavere enn med battle-stance mot vanlig lvl 80 mob.

 

Pala-kamaraten min med 8 deler epics fikk en jevn dps på rundt 1800. Dette klarte han også å holde mot heroic target dummie. Han har 245 i hit.

 

Selv har jeg bare epic hjelm (lvl 80) og stort sett blått BS gear og annet WOTLK blått, samt noen lvl 70 pvp epics. Jeg er full arms specced.

 

Hva synmtes dere om resultatet? Noen kommentar til at pala hadde samme dps på heroic og vanlig lvl 80 mob, kontra mine 400 mindre dps mot heroic? Kan det ha med at en pala's skade er mye magi? kontra min rene melee skade?

 

Merket meg også hvor burst dmg avhengig jeg er som arms-kriger. En av gangene så var jeg litt uheldig med at execute ikke ville poppe og utrolig nok heller ikke svord-spec proc poppet (på 3 min). Da var dps'en min på 1200...Altså..en arms kriger er ikke akkurat jevn og fin dps hehe.

 

EDIT: utførte også en test på autoattack. Og riktignok..som poengtert av en her tidligere. denne "hvite" dps'en ble omtrent det samme som står på dps på char sheet :) rundt 360 dps i mitt tilfelle.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
hvor kan jeg få tak i wintergrasp dailies når vi ikke kontrollerer den?

 

Inne i keepet :) Rett forann siste gate har du 2, og et rom lenger sør har du et til.

 

Althou, spam raid chat med at noen skal share de, hehe :D

Man får vel tak i dailies ved flight path når ens faction ikke kontrollerer Wintergrasp.

 

hehe, var jeg som var litt kjapp der gitt :p Men trodde hvertfall det var åpenbart hvor man fikk daileys når vi ikke kontrollorer, de er jo der man popper ut av portalen, hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Hva tror dere om powerlevling? Funker det?

Hvilken side er billigst, og mest seriøs?

 

Som han over sa, men ellerså tror vi ikke noe bra om powerlevling. Du kan bli bannet, enten av powerlevling, eller fordi de botter på den.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke wotlk ennå, så jeg tenker på å prøve en 10 dagers trial først. Men hva om jeg levler en char over lvl 70, hva vil da skje når trial er over? Har hørt at hvis man lager en DK så får man ikke spilt på den før man kjøper wotlk etter trial. Kunne det skjedd det samme på charen over lvl 70 da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...