Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi betalte med mastercard (vis det har noe å si).

Først kjøpte vi oppgradering av kontoen, så kjøpte vi 1mnd på den RAF kontoen, sånn at jeg kunne få 1mnd playtime, men det også ville ta tid, så da cancela jeg den betalinga, men oppgraderingen er fortsatt der.

 

Men må vel bare vente til den blir oppgradert da.

Btw er lvl 20 på den nå, og han får fortsatt xp av quest og mobs.

er det når den er 20 det skal stoppe, eller rett før han dinger 21, vis det er trial snakker jeg om nå.

 

 

Edit: han er 21 nå, så da funker det vel.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Skal starte en ny char.. Hva bør jeg levle med? Warrior, eller rouge?

 

Det er jo en smakssak. Vil du dps'e ? pvp'e ? tank'e ? osv :) Warrior har mye mer variasjon en hva en rogue har, men en rogue er også en class man visstnok ikke går fort lei av, vet om flere som har hatt rogue som main siden vanilla :) men det går seffølgeligt begge veier, er alt i alt, en smakssak.

Lenke til kommentar
Skal starte en ny char.. Hva bør jeg levle med? Warrior, eller rouge?

 

Det er jo en smakssak. Vil du dps'e ? pvp'e ? tank'e ? osv :) Warrior har mye mer variasjon en hva en rogue har, men en rogue er også en class man visstnok ikke går fort lei av, vet om flere som har hatt rogue som main siden vanilla :) men det går seffølgeligt begge veier, er alt i alt, en smakssak.

Vil ha en class som er morsom og spille, og som jeg ikke går fort lei.. :)

Tror jeg går for rouge.. Er dette ett dumt valg?

Lenke til kommentar

sitter her å lurer på en ting.

 

Har hørt at folk i guildet snakker om hva dps dem har. Dvs dem leser av det som står om man holder musen over skaden man deler ut på char-sheet'et. Hva sier egentlig den dps'en man leser av? Er det teoretisk maks dps man kan dele ut? hva ligegr til grunn for den beregningen? Kan den direkte sammenlignes med andre klasser? Dvs den som har høyest dps (fra å lese av på char sheet) uansett klasse, vil gi mest skade? Gitt optimal rotasjon av skills..

 

Eller er denne dps'en kun ut fra "white" dmg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...