Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et lite dilemma her. Jeg har bestemt meg for jewelcrafting eller inscription på min prot warrior, men klarer ikke å bestemme meg hvilken av de. Hva er lettest og skille, og hva gir mest utbytte ?

 

Tenkte litt på det der daily jewelcrafting for å få marks til det der itemet som trengs for å crafte en del tings i JC, som jeg kanskje trenger både til main og warrior. Er det noe sånt på inscription også ?

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Noen horde PvE guilds på Grim Batol som trenger retribution paladins? :p

 

Jeg kunne blitt med i ett, men en officer synes ikke jeg var gammel nok, så han sa nei og stengte application tråden med en gang så jeg ikke engang fikk snakka for meg og bevist at jeg ikke oppfører meg som en drittunge bare fordi jeg ikke er like gammel som han er.

Lenke til kommentar
Noen horde PvE guilds på Grim Batol som trenger retribution paladins? :p

 

Jeg kunne blitt med i ett, men en officer synes ikke jeg var gammel nok, så han sa nei og stengte application tråden med en gang så jeg ikke engang fikk snakka for meg og bevist at jeg ikke oppfører meg som en drittunge bare fordi jeg ikke er like gammel som han er.

høres ut som en guild du godt kunne klart deg uten. :)

Lenke til kommentar
Regler er regler, er det en guild som ikke vil ha med noen under en viss alder så kan ett unntak ødelegge mye for andre som søker.

Det som var så rart med det var at en annen officer sa at det gikk helt fint. Og det sto ingenting om alder i reglene.

 

Det er grunnen til at man skriver sin mentale alder på applications og ikke sin virkelige ;)

Lenke til kommentar
Regler er regler, er det en guild som ikke vil ha med noen under en viss alder så kan ett unntak ødelegge mye for andre som søker.

Det som var så rart med det var at en annen officer sa at det gikk helt fint. Og det sto ingenting om alder i reglene.

 

Det er grunnen til at man skriver sin mentale alder på applications og ikke sin virkelige ;)

Tror jeg blir nødt til det ja.

Lenke til kommentar

OKEI

 

Nå opplevde jeg akkurat noe som var jæævlig sært. Her er jeg, en crapgeara (750 spelldmg) balance druid på lvl 73 som driver å grinder i dragonspire (elns). Skal og sies at jeg ikke har Balance glyphs (jau har shred og healing touch, men dem duger ikke)

 

Isåfall, til vanlig critter jeg rundt 4000 med starfire og max 2800 med wrath. Starter casting mot en bjørn - vanlig kjedelig 1307 wrath hit - caster en til - BAM 4k wrath - BAM 4,2k wrath. Jeg er overraska til tusen og sjekker buffs, bare egne. Eclipse (som kan gi 20% til wrath) er oppe, men til starfire. Hvordan jeg critta så høyt skjønner jeg ikke? :p

 

Armoryen min: http://armory.wow-europe.com/character-she...&n=Morphler

 

my.php?image=omgjp2.jpg

post-75988-1230354277_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bare lurer på en liten ting...Blizzard suspenda meg etter at accounten min ble compromised.Fikk mail om at jeg måtte sende mail tilbake med et sitat om at "PC'n er nå virusfri bla bla" får å få tilbake accounten. Gjorde dette på tirsdag, burde jeg ikke ha fått den tilbake nå? Ja, det er jul men kan det være så vansklig å unbanne da?

Lenke til kommentar
Bare lurer på en liten ting...Blizzard suspenda meg etter at accounten min ble compromised.Fikk mail om at jeg måtte sende mail tilbake med et sitat om at "PC'n er nå virusfri bla bla" får å få tilbake accounten. Gjorde dette på tirsdag, burde jeg ikke ha fått den tilbake nå? Ja, det er jul men kan det være så vansklig å unbanne da?

 

Mange som spiller i ferien, de har nok mye å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...