Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ettersom du kan gjøre det som 5 stk, nei :p

Klarer ikke helt se for meg 5stk ta patchwerk 5-man enda, er da mulig?

Paladin med bacon of light på offtanken som spammer på, 2 dps og 2 tanks skulle klare opp mot 10k dps på patch. Mulig? Ja. Men det kan mans i om alt.

EDIT:

Fjernet en quote, misforsto.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar
Ikke bruk frost resistance, er totalt unødvendig og vil bare ødelegge fighten.

Sorry, men dette høres ut som en tåpelig kommentar. Det er en grunn til at det er en achievement for å klare kampen uten resistance.

Du har kanskje en ypperlig guild med ypperlige healere som alle kan fighten utennatt, men ikke alle har slike fordeler. Vi mekka opp utstyr alle i raidet, så banket vi sapphiron med frost-resistance-chest. Det du mister i stats, får du igjen med lengre levetid.

Eneste grunnen til å stacke frost resistance er hvis man ikke har Replenishment. (Men selv uten Replenishment og Frost Resistance er det fullt mulig.) Tok han sist gang uten CoH/WG uten problemer i det hele tatt med kun Frost Resistance Aura som buff. Regner med å få under 100 achviementen neste gang vi får Frost Aura. :)

Lenke til kommentar
Du kan ta skilpaddebåt fra borean tundra:)

Det har jeg ikke sett ennå. Har du coords?

Jeg så ikke noe skilpadder i Howling Fjord heller.

Det går en skilpadde i fra Kaskala(Borean Tundra) til Dragonblight(husker ikke plassen), som igjen går videre til Kamagua(Howling Fjord).

Lenke til kommentar

Når fjerner de all den juledritten ? Det er faenimeg juletrær og julenisser overalt. Jeg spiller ærlig talt ikke WoW for å feire jul, jeg vet jeg lyder litt Scrooge-aktig men spilleopplevelsen og Loren blir litt ødelagt av denne coca-cola tradisjonen ( det var faktisk coca-cola som fant opp den røde julenissen vi har i dag tidlig på 50-tallet), selv outposts og små camper er fyllt med julekrimskrams av ymse slag og heromdagen fant jeg en farm med haugevis av juletrær lang fanivold ute i skauen !

Når fjerner Blizzard svineriet ? 2. Januar ?

post-144689-1230278037.jpg

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Coca-Cola fant opp julenissen? :!:

Sannhet med en liten modifikasjon. Julenissen som vi ser på han kommer fra en Coca Cola-reklame hvor nissen var feit og rød med hvitt skjegg. Derifra vårt syn på nissen stammer fra, men nissen ble ikke funnet opp av Coca Cola ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...