Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvor mye kommer jeg til å gå opp i rank på onsdag eller når det skjer? (Har aldri vært mer enn rank1 eller 2. :p)

post-22560-1142164196_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Oki. :) Men jeg kan ikke bli mer enn rank 3 på onsdag uansett, ikke sant? Så hvis jeg spiller veldig mye nå, og blir rank 3 på onsdag, går det fortere da å blir rank 4? Eller har det ikke noe å si om jeg har mye mer honor enn jeg trenger til rank 3 eller om jeg akkkurat har nok til rank 3?

Ble litt forvirrende det her. :hmm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Standard Dreadmist er, foreløpig, råttent gear til både warlocks og shadowpriester. Robe of winter night, Robe of everlasting night, det er sakene sine, det.

jada men min venn er etter Set Bonus

Men, nå blir jo Dreadmist-sakene en del av warlock-questene for å få Deathmist, så da burde kanskje warlocks ha første pri. Før Deathmist ble kjent syns jeg egentlig Dreadmist var fritt frem.. hvis man først har lyst til å gimpe seg, værsågod.

5740224[/snapback]

Ja, men nå var det jo snakk om to personer som faktiske ville ha roben, og da synes jeg begge har like stor rett. Forøvrig synest jeg all tier 0 settene er gimp.

5740237[/snapback]

Ja enig. Warlocks bør a firste pri,

Det er akkurat som om en shammy skulle needa på en Beaststalker Item for den Itemen han hadde sugde mer.

Deadmist er faktisk fortsat det eneste pre MC gearet som er gearet for warlocks.

5740332[/snapback]

ja akkurat, det var akkurat det jeg, han og guild leadern diskuterte om etter dette skjedde, at han kom til å bruke den i MC og Priesten som var et guildmember skulle/bør gå Holy

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Hehe, setbonusene til Dreadmist er også helt på trynet. Med 5 biter får du +14dmg til skade mot demons, med 6 får du +21 til shadow, og med 8 får du 2% crit til shadowspells.

Plukk opp Crimson felt hat fra UD Strat, og du får +30 dmg på én bit.

Dreadmist i biter er crap for både shadowpriest og lock, set bonus er crap for både shadowpriest og lock. Oppgradert til Deathmist begynner ting å ligne på noe, men det er forbeholdt locks.

Lenke til kommentar
Ja enig. Warlocks bør a firste pri,

Det er akkurat som om en shammy skulle needa på en Beaststalker Item for den Itemen han hadde sugde mer.

Beaststalker er faktisk helt fantastisk til både enhancement-shaman og hunter, siden hunter krever dobbelt så mye agi for 1% crit som shaman. For en shaman gir boots, cap, tunic og pants 4% crit, i tillegg til godt med sta, int og spi.

Lenke til kommentar
Hehe, setbonusene til Dreadmist er også helt på trynet. Med 5 biter får du +14dmg til skade mot demons, med 6 får du +21 til shadow, og med 8 får du 2% crit til shadowspells.

Plukk opp Crimson felt hat fra UD Strat, og du får +30 dmg på én bit.

Dreadmist i biter er crap for både shadowpriest og lock, set bonus er crap for både shadowpriest og lock. Oppgradert til Deathmist begynner ting å ligne på noe, men det er forbeholdt locks.

5741106[/snapback]

Så sant, så sant...

Random blues > Tier 0

Lenke til kommentar
Er nå 46 med Roguen. Er det noen spesielle armor-sett jeg bør ta sikte på å skaffe når jeg nærmer meg 50+?

Er ikke ute etter noe som krever 34676 timer med raiding.

5741863[/snapback]

Basilisk Hide pants... Albino crocscale boots... Serpentine Sash... Deepfury Bracers

Jeg har disse og alle er yppwerlige :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...