Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

10man = 2 ice blocks.

 

 

Huff så flaut. Her skal jeg heale Loken på heroic mode med ganske så shitty gear som priest, så klarer jeg gang på gang å daue av aoe, helt til jeg blir kicket ut av teamet.

 

Ser først nå etterpå at jeg ble fortalt litt feil taktikk, men jeg burde nå klart å løpe vekk i tide.

 

Blah. Jeg som vanligvis gjør det veldig bra som healer, så failer helt når jeg først havner sammen med gode spillere.

 

Bare satse på den nyjoinede guilden ikke hører om dette.. hm hm.

 

Tru meg, du er ikke den første som dummer seg ut her. Om du har deadly boss mod så kommer det opp raidwarining at han bruker XXX skill, og da må du bare springe vekk noen meter og så tilbake til bossen.

Taktikk er forskjellige fra pug til pug så jeg bruker selv å spørre hva deres taktikk på denne bossen er nå.

 

Beste taktikk jeg har vært borti så langt er å huge tanken, vente til man får warning så løpe ned langst ned lysestreken og så tilbake til bossen å hug'e tanken.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei kan noen linken hvor jeg kan prøve å sende en mail til blizz så jeg kan prøve å få unbannet accounten min? takk for alle svar=)

 

Tror ikke sjansen er så frytkelig stor å bli unbannet om du er permanent utestengt. Dersom du bare er suspended i x lang tid, er vel sjansen lik 0 å få tilbake accounten, da den blir åpnet uansett etter en stund.

Lenke til kommentar

Ååååå jeg elsker alle de noobsa som har starta DK, jeg dreiv å AOE farma med DK-en min får å sjekke ut hvordan det funka, rett før jeg skulle putte ut death and decay så kommer det en smart dk som skal ganke meg. Jeg hadde 4 mobs på meg, og rett foran trynet mitt putter han ut death and decay. Det som skjer det er at han får agro fra alle mobsa og dør :p Jeg har sett mange dårlige ganke forsøk, men dette må være det beste jeg har sett ... :)

Lenke til kommentar
Ikke bruk frost resistance, er totalt unødvendig og vil bare ødelegge fighten.

Sorry, men dette høres ut som en tåpelig kommentar. Det er en grunn til at det er en achievement for å klare kampen uten resistance.

 

Du har kanskje en ypperlig guild med ypperlige healere som alle kan fighten utennatt, men ikke alle har slike fordeler. Vi mekka opp utstyr alle i raidet, så banket vi sapphiron med frost-resistance-chest. Det du mister i stats, får du igjen med lengre levetid.

Lenke til kommentar
Ikke bruk frost resistance, er totalt unødvendig og vil bare ødelegge fighten.

Sorry, men dette høres ut som en tåpelig kommentar. Det er en grunn til at det er en achievement for å klare kampen uten resistance.

 

Du har kanskje en ypperlig guild med ypperlige healere som alle kan fighten utennatt, men ikke alle har slike fordeler. Vi mekka opp utstyr alle i raidet, så banket vi sapphiron med frost-resistance-chest. Det du mister i stats, får du igjen med lengre levetid.

 

Yepp, er nok vi som er ypperlige, det er derfor taktikker sier at frost resistance gear ikke er nødvendig på den fighten :p Hehe, vi er tross alt så pro at vi har tatt ham to - tre ganger i 10 mann. Ingen av oss som hadde erfaring så langt inn i 40 manns naxx heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...