ArcticMonkey^ Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er jo latterlig hvor kjapt recruit a friend er. I tillegg til at du da får 2 level 60 characters isteden for en. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Gidder ikke recruit enda en gang Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva blir total costs hvis jeg velger å starte med recruit a friend? Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva blir total costs hvis jeg velger å starte med recruit a friend? RAF til 60 vil vera ca 150 spenn for WoW konto, og ein hundrings i play time. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Raf til 60 = 120 kroner, trenger ikke playtime da det følger med en måned. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Men hvis du skal ha den level 60en på den nye kontoen må du betale ~150kr for å migrere den over også. Dog du kan jo gi bort den kontoen til en venn/la den råtne. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva er den beste addonen for mining? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg lar den råtne frem til kompisen min vil begynne å spille Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som er gira på å gi meg en Scroll of Resseruction? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg kan gjøre det. Send PM. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva er den beste addonen for mining? Kansje ikke den beste, men ganske god. "gatherer" Når du finner en ny vein eller blomst eller hva det nå skal være så kommer den på mappen...pluss at folk i guilden som også finner veins osv deler sine oppdagelser slik at du ser hvor de har vært for å farme...du ser hvor veins er på kartet pluss litt info som f.eks sist den ble minet osv osv Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Prøver igjen: Noen som har en Scroll of Resurrection til meg? Skurupu gikk tom for spilletid etc Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 CT_MapMod fungerer på samme måte, om den snakker med gatherer er jeg usikker på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Prøver igjen: Noen som har en Scroll of Resurrection til meg? Skurupu gikk tom for spilletid etc send meg en PM med kontonavn så kan jeg sende en. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg skal ta å lese litt på begge dem to mining addonsa:) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Heisann sveisann Vurderer å starte på Blizzard sine servere (har spilt på diverse privatservere en stund, men er lei av at de er så fulle av bugs og sånn). Spiller trial nå, og har 2 spørsmål. På et PVP realm, er det sånn at guildene der kun driver med pvp, eller er det mange som driver med både raiding og pvp? Og det andre spørsmålet glemte jeg, har prøvd å huske hva det var ganske lenge nå Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Heisann sveisann Vurderer å starte på Blizzard sine servere (har spilt på diverse privatservere en stund, men er lei av at de er så fulle av bugs og sånn). Spiller trial nå, og har 2 spørsmål. På et PVP realm, er det sånn at guildene der kun driver med pvp, eller er det mange som driver med både raiding og pvp? Og det andre spørsmålet glemte jeg, har prøvd å huske hva det var ganske lenge nå Både raiding og pvp på begge serverne. Spørsmålet er egentlig om du er veik (pve) eller kul (pvp) xD Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 hvis du er på PvE relm så kan ikek horder angripe deg eller du angripe dem i eks. tanaris men på PvP så kan du det Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvor mye vil 0-400 Inscription koste sånn cirka? Orker rett og slett å grinde rep i sons of hodir for å få shoulder enchant. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Trenger ikke grinde rep med de lenger etter neste patch, kan turne inn 10 relics of ulduar for 250 rep. Tar vel et par timer totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå