Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken twink eier mest i lvl 19? Huntard?

Jeg vil tro at Rogue er best kan få mye gøy til rogue, men hunter er likke dårlige de heller.

Men nå er det vel kanskje sånn at 1/3 av alle 19 twinks er rogues :p

 

Var deilig å grisebanke Sartharion, Spider og Plague-wing i Naxxramas igår. Jeg var raid leader, og vi wipet bare 2 ganger.

Får se hvor langt vi kommer idag.

Får jeg joine? :p første gang vi var i naxx, wipa vi 4 ganger på de første før vi tok de og 6 ganger på maexxna før vi ga opp :p

Lenke til kommentar
Var deilig å grisebanke Sartharion, Spider og Plague-wing i Naxxramas igår. Jeg var raid leader, og vi wipet bare 2 ganger.

Får se hvor langt vi kommer idag.

Får jeg joine? :p første gang vi var i naxx, wipa vi 4 ganger på de første før vi tok de og 6 ganger på maexxna før vi ga opp :p

Høres ikke ut som noen jeg ville hatt i mitt raid :p

 

Neida. Bossene er enkle, om du har skikkelige healere som vet hvordan å heale. Og så må du ha dyktige tanker. Jeg har 40k liv og 30k armor (samt 40% dodge) raidbuffa, og to resto-druids samt en holy-paladin holder livet mitt på topp hele tiden. :)

Chainpulls ftw.

 

Grunnet første gang på dansebossen, måtte vi 4-manne han. Tok sin tid, men lett.

Lenke til kommentar
Grunnet første gang på dansebossen, måtte vi 4-manne han. Tok sin tid, men lett.

 

Samme her. Måtte ty til Rebirth på den ene roguen for å få opp farten - endte med at det tok 27 minutter tilsammen.

 

For min egen del vil jeg påpeke at latency skjøt i været på de første forsøkene på karen (300ms and rising - en routerrestart gjorde susen) som gjorde det vanskelig å time hvor det var trygt å gå og når.

Lenke til kommentar

Slike ting som gjør det ekstra moro. Jeg er tank, så jeg vite hvor jeg skal gå. Og alle andre følger jo meg, fordi de vet at jeg kan dette. Har ennå ikke dødd av eksplosjonen, men ble tatt av disease på plattformen hans noen ganger (gikk litt for nært).

 

Får se hvordan Death Knight-wing går idag. Four Horseman kan bli kult! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...