Petter Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvilken twink eier mest i lvl 19? Huntard? Jeg vil tro at Rogue er best kan få mye gøy til rogue, men hunter er likke dårlige de heller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Var deilig å grisebanke Sartharion, Spider og Plague-wing i Naxxramas igår. Jeg var raid leader, og vi wipet bare 2 ganger. Får se hvor langt vi kommer idag. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ah, 12500 gull fattigere - men gud så kul den er. http://www.wowhead.com/?item=44413 mvh. LyleScott, your friendly neighbourhood taxi-service. /bragpost Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har enda tilgode å se noen på motorisert landkjøretøy i WoW. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har sett flere motorsykler, samt traveler's tundra mammoth (den til 20k?). Gærne folk. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Mammuter har jeg sett, men på Executus har jeg enda ikke sett noen på sykkel Det kommer nok med tiden det også.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvilken twink eier mest i lvl 19? Huntard? Jeg vil tro at Rogue er best kan få mye gøy til rogue, men hunter er likke dårlige de heller. Men nå er det vel kanskje sånn at 1/3 av alle 19 twinks er rogues Var deilig å grisebanke Sartharion, Spider og Plague-wing i Naxxramas igår. Jeg var raid leader, og vi wipet bare 2 ganger.Får se hvor langt vi kommer idag. Får jeg joine? første gang vi var i naxx, wipa vi 4 ganger på de første før vi tok de og 6 ganger på maexxna før vi ga opp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Var deilig å grisebanke Sartharion, Spider og Plague-wing i Naxxramas igår. Jeg var raid leader, og vi wipet bare 2 ganger.Får se hvor langt vi kommer idag. Får jeg joine? første gang vi var i naxx, wipa vi 4 ganger på de første før vi tok de og 6 ganger på maexxna før vi ga opp Høres ikke ut som noen jeg ville hatt i mitt raid Neida. Bossene er enkle, om du har skikkelige healere som vet hvordan å heale. Og så må du ha dyktige tanker. Jeg har 40k liv og 30k armor (samt 40% dodge) raidbuffa, og to resto-druids samt en holy-paladin holder livet mitt på topp hele tiden. Chainpulls ftw. Grunnet første gang på dansebossen, måtte vi 4-manne han. Tok sin tid, men lett. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hehe ja det er vel sant. Vi hadde 3 healere som hadde aldri vært resto/holy før. med fullt grønt/blått gear På dancebossen var det igjen meg(healer), en lock pluss tanken, men vi greide det Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvilken lvl burde jeg være før jeg forlater The Barrens? og hvor burde jeg dra etter The Barrens? Jeg er lvl 19 nå har en del quests jeg ikke er ferdig med rundt om The Barrens. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ta deg en tur innom Stonetalon Mountains. Et par koselige quests der. Evt stikk innom Ashenvales vestkyst. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Grunnet første gang på dansebossen, måtte vi 4-manne han. Tok sin tid, men lett. Samme her. Måtte ty til Rebirth på den ene roguen for å få opp farten - endte med at det tok 27 minutter tilsammen. For min egen del vil jeg påpeke at latency skjøt i været på de første forsøkene på karen (300ms and rising - en routerrestart gjorde susen) som gjorde det vanskelig å time hvor det var trygt å gå og når. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Slike ting som gjør det ekstra moro. Jeg er tank, så jeg må vite hvor jeg skal gå. Og alle andre følger jo meg, fordi de vet at jeg kan dette. Har ennå ikke dødd av eksplosjonen, men ble tatt av disease på plattformen hans noen ganger (gikk litt for nært). Får se hvordan Death Knight-wing går idag. Four Horseman kan bli kult! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sliter som f* med server lag på aggramar, 1sec før du begynner å heale, så cast time, så 1sec før serveren registrerer at target er heala.... vært i litt over 2 uker nå... Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hva er det du spiller BrAtTeRn ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Draenei Resto Shaman. sjekk "er litt WoW geek også " i signaturen hans. Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Trodde nesten at det var link til noe nasty stuff Men om det plager deg mye BrAtTeRn, kan du jo alltids komme til Kilrogg og eventuellt apply til mitt guild. Har noen nordmenn her og har ivertfall en resto shaman jeg kunne tenkt å bli kvitt med Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 haha, skjer ikke, er for trofast mot guild, og er så mange ex-guildies jeg har daglig kontakt med, WoW er ikke bare raiding, er jo en über IM klient også Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er bare å jukse litt på dansenbossen heigan, stå i et hjørne uten å danse med tanken Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er bare å jukse litt på dansenbossen heigan, stå i et hjørne uten å danse med tanken Hvilket "hjørne" er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå