Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, jeg har søkt overalt, men hvor kan man kjøpe gear for honorpointsene sine i Northrend?

Stormwind er fortsatt the way to go. Evt. kan også kjøpe ting i Dalaran.

Da fant jeg noe i Stormwind i alle fall, men det ser jo ut som at man må ha Arenarating/ points for å få det beste gearet, jeg som aldri har satt min fot i en arena. Og man må tydeligvis ha et team for å ende opp der også, jeg som ikke har noen venner eller noe på serveren. Jølp.

Lenke til kommentar

Har mista helt lysten til å spille wow nå. Kunne hatt mye bedre gear enn jeg har atm, men plutselig ble det til at jeg logger inn et par ganger i uka og blir pålogget i maks 20 minutter.

Jeg er 80, og er med i PvE guild, men etter DK kom fikk vi mangel på healers og ranged dps (...) så vi har bare fått tatt 4 bosser i Naxx 10 man og 10 man Sartharion uten drakes oppe.

Lenke til kommentar
Har mista helt lysten til å spille wow nå. Kunne hatt mye bedre gear enn jeg har atm, men plutselig ble det til at jeg logger inn et par ganger i uka og blir pålogget i maks 20 minutter.

Jeg er 80, og er med i PvE guild, men etter DK kom fikk vi mangel på healers og ranged dps (...) så vi har bare fått tatt 4 bosser i Naxx 10 man og 10 man Sartharion uten drakes oppe.

er akkurat på samme punktet andeby. 80, naxx epics, finner ikke upgrades lengre, camper dalaran å har null å gjøre, cleared naxx og drager flere ganger, alt er tamt. gledet meg litt til season 5 kom, men shaman i pvp = fail. vurderer gquit å selge char:P

Lenke til kommentar

Go fish :p

I går sto jeg 4-5 timer i Org med gnomen og fiska etter Old Crafty.

Så går jeg dit i dag, fisker i 2 min og den dropper, men jeg fikk ikke loota den. "You can't loot that now".

Helt fra meg jeg da så klart. Prøvde gang på gang, tok masse screenshots og spamma GM.

10 min senere dropper den faen meg igjen :p

Denne gangen fikk jeg loota.

Og de siste timene har jeg stått i IF og fiska i lavaen med et håp om at Old Ironjaw snart skal droppe også.

Lenke til kommentar
Go fish :p

I går sto jeg 4-5 timer i Org med gnomen og fiska etter Old Crafty.

Så går jeg dit i dag, fisker i 2 min og den dropper, men jeg fikk ikke loota den. "You can't loot that now".

Helt fra meg jeg da så klart. Prøvde gang på gang, tok masse screenshots og spamma GM.

10 min senere dropper den faen meg igjen :p

Denne gangen fikk jeg loota.

Og de siste timene har jeg stått i IF og fiska i lavaen med et håp om at Old Ironjaw snart skal droppe også.

Er mange ting jeg har lyst til å gjøre, men når jeg setter igang med det blir det bare kjedelig det også.

Har prøvd litt fishing og det ble bare kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...