zypher_ut Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Akuratt nå, hunters, mages, warriors. Rogues ligger pårundt 5k. Laveste DPS i hele raidet er 3,5k DPS. Regner med at dette er i 25 man med flasks og alle buffs. Hvordan ligger DK'ene deres an, og hvilken spec er de? Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Altså, jeg har søkt overalt, men hvor kan man kjøpe gear for honorpointsene sine i Northrend? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Altså, jeg har søkt overalt, men hvor kan man kjøpe gear for honorpointsene sine i Northrend? Stormwind er fortsatt the way to go. Evt. kan også kjøpe ting i Dalaran. Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Altså, jeg har søkt overalt, men hvor kan man kjøpe gear for honorpointsene sine i Northrend? Stormwind er fortsatt the way to go. Evt. kan også kjøpe ting i Dalaran. Da fant jeg noe i Stormwind i alle fall, men det ser jo ut som at man må ha Arenarating/ points for å få det beste gearet, jeg som aldri har satt min fot i en arena. Og man må tydeligvis ha et team for å ende opp der også, jeg som ikke har noen venner eller noe på serveren. Jølp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Du kan lett spille i arena med andre folk på nettet. Det er ikke farlig, de biter ikke. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Da fant jeg noe i Stormwind i alle fall, men det ser jo ut som at man må ha Arenarating/ points for å få det beste gearet, jeg som aldri har satt min fot i en arena. Og man må tydeligvis ha et team for å ende opp der også, jeg som ikke har noen venner eller noe på serveren. Jølp. http://www.wowhead.com/?forums&topic=60347 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Deilig for meg som kun er interessert i PvE å se at season 5 har ingenting å tilby meg av oppgraderinger som ikke krever rating. Da slipper jeg å gå bg/arena overhodet. Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvordan få sånn tittel bak navnet nå jeg er i pvp? Ser at mange har det som f.eks: "Darksorrow" bak navnet. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Trykk på C, så kan du velge tittel under navnet ditt øverst. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er navnet på servern de kommer fra Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Oi, detta går ikke vett.. Trenger 30k xp til Hostile med Gadgetzan.. Blir nok aldri grand master i cooking Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Deathknight med Thunderfury: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Dragoth Hvor mange resets kan han egentlig ha hatt i mc?! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Deathknight med Thunderfury:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Dragoth Hvor mange resets kan han egentlig ha hatt i mc?! 1 eller 2? 1200 rep ut på friendly, går raskt opp til revered. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har 400 rep og tok bare 2 bosser. Det er ikke mer enn 2 ganger. Han har vært veldig helding med drops. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har mista helt lysten til å spille wow nå. Kunne hatt mye bedre gear enn jeg har atm, men plutselig ble det til at jeg logger inn et par ganger i uka og blir pålogget i maks 20 minutter. Jeg er 80, og er med i PvE guild, men etter DK kom fikk vi mangel på healers og ranged dps (...) så vi har bare fått tatt 4 bosser i Naxx 10 man og 10 man Sartharion uten drakes oppe. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har mista helt lysten til å spille wow nå. Kunne hatt mye bedre gear enn jeg har atm, men plutselig ble det til at jeg logger inn et par ganger i uka og blir pålogget i maks 20 minutter.Jeg er 80, og er med i PvE guild, men etter DK kom fikk vi mangel på healers og ranged dps (...) så vi har bare fått tatt 4 bosser i Naxx 10 man og 10 man Sartharion uten drakes oppe. er akkurat på samme punktet andeby. 80, naxx epics, finner ikke upgrades lengre, camper dalaran å har null å gjøre, cleared naxx og drager flere ganger, alt er tamt. gledet meg litt til season 5 kom, men shaman i pvp = fail. vurderer gquit å selge char:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Go fish I går sto jeg 4-5 timer i Org med gnomen og fiska etter Old Crafty. Så går jeg dit i dag, fisker i 2 min og den dropper, men jeg fikk ikke loota den. "You can't loot that now". Helt fra meg jeg da så klart. Prøvde gang på gang, tok masse screenshots og spamma GM. 10 min senere dropper den faen meg igjen Denne gangen fikk jeg loota. Og de siste timene har jeg stått i IF og fiska i lavaen med et håp om at Old Ironjaw snart skal droppe også. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Go fish I går sto jeg 4-5 timer i Org med gnomen og fiska etter Old Crafty. Så går jeg dit i dag, fisker i 2 min og den dropper, men jeg fikk ikke loota den. "You can't loot that now". Helt fra meg jeg da så klart. Prøvde gang på gang, tok masse screenshots og spamma GM. 10 min senere dropper den faen meg igjen Denne gangen fikk jeg loota. Og de siste timene har jeg stått i IF og fiska i lavaen med et håp om at Old Ironjaw snart skal droppe også. Er mange ting jeg har lyst til å gjøre, men når jeg setter igang med det blir det bare kjedelig det også. Har prøvd litt fishing og det ble bare kjedelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er kjedelig, men samtidig chill og avhengighetsskapende. Du sier til deg selv at du kan slutte når som helst, men bare et skillpoint til, bare en fisk til og vips så har det gått noen eller mange timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå