Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Fikk to epics idag, blandt annet den itemen jeg har siklet etter jeg fant den på thott for hmm.. 9 måneder siden.

 

SHOULDERS OF MIGHT!

 

Droppet for andre gang idag.. Brukte 295 av 326 dkp på skuldrene (4 dkp per time) Så det sve litt. Men endelig!

5735229[/snapback]

75 raidtimer for shoulders of might? jeg må le.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk to epics idag, blandt annet den itemen jeg har siklet etter jeg fant den på thott for hmm.. 9 måneder siden.

 

SHOULDERS OF MIGHT!

 

Droppet for andre gang idag.. Brukte 295 av 326 dkp på skuldrene (4 dkp per time) Så det sve litt. Men endelig!

5735229[/snapback]

75 raidtimer for shoulders of might? jeg må le.

5736423[/snapback]

 

Iss, siklet på de dritlenge. Har MC på farmstatus og egen Mc dkp, så i bwl blir det litt andre prioriteringer.

Lenke til kommentar
Fikk to epics idag, blandt annet den itemen jeg har siklet etter jeg fant den på thott for hmm.. 9 måneder siden.

 

SHOULDERS OF MIGHT!

 

Droppet for andre gang idag.. Brukte 295 av 326 dkp på skuldrene (4 dkp per time) Så det sve litt. Men endelig!

 

5737289[/snapback]

 

Hehe, grats :)

 

Droppet en temmelig sweet robe av første bossen i AQ20 i dag, [Vestments of the Shifting Sands] - brukte litt av DKP'en min på den, og vant :D

 

post-60581-1142122806_thumb.jpg

 

Ja, jeg håper blizz endrer visual på den :p

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

Idag var en Warlock venn av meg i Ubrs. Den eneste grunnen til at han er der er for å få Dreadmist Robe. De dreper bossen og den dropper, men såklart er en Shadow priest dom nok til å rolle Need på den. Grunnen var tydligvis at han var shadow. Ganske domt spør du meg når det er en del av Warlock sette.

 

De hadde bestemt at det var 1 Random need og 1 set need.

 

edit: noen som vet om en bra Hunter UI? :p

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Idag var en Warlock venn av meg i Ubrs. Den eneste grunnen til at han er der er for å få Dreadmist Robe. De dreper bossen og den dropper, men såklart er en Shadow priest dom nok til å rolle Need på den. Grunnen var tydligvis at han var shadow. Ganske domt spør du meg når det er en del av Warlock sette.

 

De hadde bestemt at det var 1 Random need og 1 set need.

 

edit: noen som vet om en bra Hunter UI? :p

5739388[/snapback]

 

 

Hvorfor skulle han ikke få lov til det? Den er like bra til Shadowpriests som den er til warlocks, dessuten er ikke dreadmist et warlock set, det kan brukes av alle klasser.

Endret av Goz
Lenke til kommentar

Standard Dreadmist er, foreløpig, råttent gear til både warlocks og shadowpriester. Robe of winter night, Robe of everlasting night, det er sakene sine, det.

 

Men, nå blir jo Dreadmist-sakene en del av warlock-questene for å få Deathmist, så da burde kanskje warlocks ha første pri. Før Deathmist ble kjent syns jeg egentlig Dreadmist var fritt frem.. hvis man først har lyst til å gimpe seg, værsågod.

Lenke til kommentar
Standard Dreadmist er, foreløpig, råttent gear til både warlocks og shadowpriester. Robe of winter night, Robe of everlasting night, det er sakene sine, det.

 

Men, nå blir jo Dreadmist-sakene en del av warlock-questene for å få Deathmist, så da burde kanskje warlocks ha første pri. Før Deathmist ble kjent syns jeg egentlig Dreadmist var fritt frem.. hvis man først har lyst til å gimpe seg, værsågod.

5740224[/snapback]

 

 

Ja, men nå var det jo snakk om to personer som faktiske ville ha roben, og da synes jeg begge har like stor rett. Forøvrig synest jeg all tier 0 settene er gimp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...