Skurupu Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) woooot? greit nok at jeg ikke har spilt wow på 3 mnd...men finnest det seriøst folk som tar 1000dps nå? Folk gjorde 2000-2500 dps i sunwell gear. Nå har vi folk i guilden som ligger på 5,5k dps på Patchwerk. Endret 16. desember 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Åj, korleis class er det? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 På 76 ligger jeg på 1400 i instancer som retri pala. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Per no er det vel stort sett hunters og dps warr's som troner øverst på dps'en. Hørte rykter om at hunter skulle nerfast i neste patch. (i natt gjerne). Renska det meste av naxx hc idag. Med 3 hunters på topp dps, ettefulgt av 2 shadowpriests merkelig nok ^^ Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 hvordan gjør DK det da? dps messig i raid? frister ikke å måtte tanke på 80.. Og btw er serverene nede nå? kom meg ikke inn Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Serverene er nede nå ja. Rakk akkurat å bli exalted med Alliance Vanguard før serverene gikk ned. Så når jeg står opp imorgen, blir det mekking av choppa! Fett. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Prøve meg på den questen i Icecrown hvor du skal forsvare den banneren på Crusaders Pinnacle. Deljet undead i 15 minutter før alt ble resettet og jeg plutselig sto med en 80 elite på nakken og litt mindre damage delt enn hva jeg gjorde med banneren. Forøvrig må jeg si at Wotlk er litt vel buggete selv til MMO å være. Skulle fly en proto-drake og endte opp med at alle animasjonene stanset for dragen og jeg gled gjennom luften på en stiv pinne med utstrakte vinger. Har og funnet grafiske glitcher som test teamet burde fått med seg, det er ikke snakk om små glitcher heller men slike "Wow, hvordan overså de den glitchen". Spillet kunne vært mer testet før det gikk online. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja så det når jeg faktisk sjekka en annen gang og fikk med meg det som sto på siden. typisk at når jeg ikke er dødtrøtt og lyst til å spille er det maintenance, men er no bra det å Men hvordan gjør DK det dps messig i raid egentlig? er selv hovedsaklig Unholy, så er vel kjekt for meg å være eneste der, siden man bare kan ha en Ebon Plague? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Har sett Unholy DK DPS i blue-gear med 2200dps Edit: i 5-man Gundrak Heroic. Endret 17. desember 2008 av JohnRichard Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 woooot? greit nok at jeg ikke har spilt wow på 3 mnd...men finnest det seriøst folk som tar 1000dps nå? De fleste kom jo greit over 1000dps litt ute i TBC. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg holder på og lvl'e opp en shadow-priest nå.. Spellpower + Crit er det absolutt viktigste vil jeg si så kommer spellhaste... Er lvl 72 har kun lvl 70 gear. rundt 1350spell dmg, tar typ 1500dps på bosser uten buffs, og etter 10timer med questing lå jeg på 1000dps, og dette kun med 70 gear. mid gear: ( MH, ZA, Crafted og BT ) Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hm.. Hm.. Jeg har et lite problem.. Jeg starta å grinde rep med bloodsail folka for den titelen. Men så fant jeg ut at jeg skal lvle cooking, for å få Artisan Cooking skill må man gjøre et quest i Gadgetzan.. Det går ikke når jeg er hated.. What do i do ? Noen annen måte å skaffe Artisan Cooking skill på ? Hadde det problemet jeg og, den letteste måten å få rep tilbake på er å turne inn cloth til forsjellige npc's utenfor hver av steemwheedle cartel byene, du får 500 rep med den byen, + 250 spillover med de andre tre for hver turn in. http://www.wowwiki.com/Bloodsail_Buccaneer...mwheedle_Cartel her er mer info Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Prøve meg på den questen i Icecrown hvor du skal forsvare den banneren på Crusaders Pinnacle. Deljet undead i 15 minutter før alt ble resettet og jeg plutselig sto med en 80 elite på nakken og litt mindre damage delt enn hva jeg gjorde med banneren. Forøvrig må jeg si at Wotlk er litt vel buggete selv til MMO å være. Skulle fly en proto-drake og endte opp med at alle animasjonene stanset for dragen og jeg gled gjennom luften på en stiv pinne med utstrakte vinger. Har og funnet grafiske glitcher som test teamet burde fått med seg, det er ikke snakk om små glitcher heller men slike "Wow, hvordan overså de den glitchen". Spillet kunne vært mer testet før det gikk online. Ang. banneren vet jeg ikke, men dragen og animasjoner på flying mounts som har låst seg har skjedd soft siden tbc. Protip: Stå stille i luften, fly opp i 0,5sekunder, fly videre, og animasjonen er igang igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg fikk 2.7k DPS som feral druid med tank-spec. Hadde sikkert fått mye mer på Patchwerk med skikkelig DPS-spec samt mer +hit. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Stanger selv på 3.5k dps på Naxx10 Patchwerk som unholy DK. Endret 17. desember 2008 av flakken Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Åj, korleis class er det? Akuratt nå, hunters, mages, warriors. Rogues ligger pårundt 5k. Laveste DPS i hele raidet er 3,5k DPS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 hvor lenge er wow nede til ca? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Prøve meg på den questen i Icecrown hvor du skal forsvare den banneren på Crusaders Pinnacle. Deljet undead i 15 minutter før alt ble resettet og jeg plutselig sto med en 80 elite på nakken og litt mindre damage delt enn hva jeg gjorde med banneren. Gjorde den i forrige uke, den virka bugga, det dukka opp noen folk som sto nedenfor bakken og konstant spawna, men det skjedde ikke noe annet, en druid kom fra intet og sa den var bugga, så jeg snudde meg for å gå opp bakken igjen etter å ha stått nedenfor og pewpewa captains og mindreverdige og plutselig var det en elite de som dælja løs på banneret som jeg pewpewa i siste liten og vips, complete ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå