KompleX Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ser Blizzard har noe Visa Electron, hvordan fungerer dette? Har denne typen kort. Tror ikke de visa electron kortene vi har her til lands funker, det gjorde i alle fall ikke mitt når jeg hadde det. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ser Blizzard har noe Visa Electron, hvordan fungerer dette? Har denne typen kort. Tror ikke de visa electron kortene vi har her til lands funker, det gjorde i alle fall ikke mitt når jeg hadde det. Har du Nordea funker det, siden Nordea har kortnummer på sine Electron kort. Bl.a Postbanken har ikke kortnummer, og derfor kan man ikke bruke det. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hørte ryket om at US har fått muligheten til å forandre sex'n på folka sine, noen som vet når EU får samme tilbudet? Veldig lei å bruke penger på noggyfoggy's ;P Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 JEG SKAL BLI FEMALE! Å som jeg har ventet på denne dagen, after all these years! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Stiv pris. Men billigere enn flere lugubre oprasjoner på bakgårdssykehus i øst- europa, kanskje Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Vi prøvde oss på Sapphiron normal en uke siden. Ble så grisebanka av all skaden som oppstod (en healer som DCer hele tiden hjalp lite).Får prøve igjen om en uke eller to en annen ting som er morsomt er jo: naxx blir som kara. kara i beynnelsen: mange var fast på moroes osv. nå: blir det Puget (rett før WOTLK!) med minimalt gear. om 1 mnd vill nok naxx bli like enkelt så kan du si i guild chaten når dere har alle instancene på farm: "husker dere da vi wipa på 1st bosses i naxx? HAHA vi sugde noen **** da !" Karazhan var mye vanskeligere enn hva Naxx hittil har vært. Vi har vært fast på to bosser hittil. Grobbulus og Sapphiron. I Karazhan, var hver boss en "milepæl". Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Vi prøvde oss på Sapphiron normal en uke siden. Ble så grisebanka av all skaden som oppstod (en healer som DCer hele tiden hjalp lite).Får prøve igjen om en uke eller to en annen ting som er morsomt er jo: naxx blir som kara. kara i beynnelsen: mange var fast på moroes osv. nå: blir det Puget (rett før WOTLK!) med minimalt gear. om 1 mnd vill nok naxx bli like enkelt så kan du si i guild chaten når dere har alle instancene på farm: "husker dere da vi wipa på 1st bosses i naxx? HAHA vi sugde noen **** da !" Karazhan var mye vanskeligere enn hva Naxx hittil har vært. Vi har vært fast på to bosser hittil. Grobbulus og Sapphiron. I Karazhan, var hver boss en "milepæl". seff er naxx lettere :S guilden min prøver naxx i dag kl.. 20.30.. gikk til helvete fordi en viss person (submit faktisk..) greide og bruke 5 min på respeccing, og kjøpte en dagger.. med int og SPELLPOWER Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 shh.. Int og Spellpower? Flinkingen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nå er ikke 5min noe mye da, snakk om utålmodighet. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gikk Naxx til helvete fordi en brukte 5 minutter på respecc? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar etter man har byttet sex? Kommer garantert til å bytte over til human female, eller kanskje en irriterende liten female gnome.. Hmmm. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 jeg skjønnte heller ikke peonget? gikk naxx til helvete pga 1 dps? hæ? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Da er det kun Sarth 3 drager oppe som er igjen av 25 man content, må vel starte på 10 man sarth med drager oppe snart også Må sia at ganske mange har kribling i fingrene nå før Uluar kommer Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar etter man har byttet sex?Kommer garantert til å bytte over til human female, eller kanskje en irriterende liten female gnome.. Hmmm. Tok 10-15min før "customize" knappen dukket opp for meg. Etter du har valgt hvordan du vil karakteren skal se ut er det bare å logge inn, ingen ventetid. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dama mi ble *** sexy ^^ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 jeg skjønnte heller ikke peonget? gikk naxx til helvete pga 1 dps? hæ? han var OT. måtte bruke 5 min på og: respecca, kjøpe pots, og finne et bra main hand wep ( noe han ikke fant og måtte kjøpe en dagger med int og spellpower) downa 2 bosser i naxx i går :D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Cleara Naxx 10 mann igår. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Lulz, Naxx blir vanskeligere når det bare er MT og èn dps som har godt nok gear Maintanken og jeg er de eneste som er mer eller mindre geara opp -.-" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå