Foxboron Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 er du dk tank specca tar du onyxia og andre lvl 60 raid bosser. 150g på onyxia pr gang ^^ ligger på 100-200 pr boss i andre raid instancer Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvor lang tid bruker på Onyxia da? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvor lang tid bruker på Onyxia da? tar omkring 10-20 min etter gear Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Evt. 2-man onyxia på 5 min. Fikk over 100g med pengeloot og items. Endret 14. desember 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Tok Onyxia i går på 11 minutt solo som unholy specca Death Knight og var aldri under 50% hp. 138G + helm of wrath og Dragonstalker's Helmet Ikke akkurat tungt. Endret 14. desember 2008 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tok Onyxia i går på 11 minutt solo som unholy specca Death Knight og var aldri under 50% hp. 138G + helm of wrath og Dragonstalker's Helmet Ikke akkurat tungt. det er lite stress, du tjener en del på det ^^ driver med ukeli Onyxia farming XD. tar evt betalt for boosting av lvl 60 i onyxia også ^^ Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nå er jo gearet heller lite verdt derfra da, 3-5g per epic. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som har prøvd og soloe onyxia som BM hunter? Spekulerer på og prøve det men lang tur og ta hvis det ikke går Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg og en kompis farmer onyxia sammen Han er BM, og jeg (som holydin) er med bare for ekstra DPS. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 lang tur? Portal fra Dalaran til Caverns of Time og fly fra gadget? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Heisann, har ikke spilt wow på en stund nå men tenkte å starte på igjen etter nyttår. Jeg har en lvl 70 retri palla. bare lurer på åssn retri paladins ligger an i næringskjeden Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 vil si Paladin kanskje er en av de mest OP klassene nå for tiden. Det er I hvert fall sånn jeg føler det. spiller selv Paladin nå og storkoser meg. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) For å være ærlig så føler jeg meg som en skam for paladin klassen. Jeg klarer ikke helt å mestre selve det å være en paladin. Jeg blir konstant eid i BG selv med nesten full merciless armor... jeg vil ikke påstå jeg gjør noen forskjell i instance/raid heller, selv om jeg kan være en god medspiller. Finnes det en slaks paladin guide en plass på nettet? hmmm...får vel søke på google da:) Edit: Our class combat system is based mainly on four elements: aura, blessings, seals and judgements. Combining efficiently these elements a paladin can face efficiently quite every situation. Vel det er vel egentlig der problemet mitt ligger...jeg mestrer ikke paladins fire elementer. Endret 14. desember 2008 av xitto Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg vil si at Retri pala har nokså grei dps Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Alltid elsk å ha retri pala i heroics, de ligger som oftest på topp, de er også veldig flink til å overaggro, det skal de ha Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som veit om man kan lage en macro som spammer trade channel med proffesion-linken din? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som veit om man kan lage en macro som spammer trade channel med proffesion-linken din? Prøv dette: /script CastSpellByName(#prof#);SendChatMessage("I'll create items against mats, look out: "..GetTradeSkillListLink(),"CHANNEL",nil,GetChannelName("Trade - City"));CloseTradeSkill(); Bytt ut #prof# med din profession. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 lang tur? Portal fra Dalaran til Caverns of Time og fly fra gadget? Kan vel egentlig ta portal fra Dalaran til Org og fly til Mudsprocket derfra også Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Eventuelt teleport til Theramore for alliance. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Finnes det noen flasker tilsvarende Shattrath flasks i BC, som man får fra raidingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå