nagina Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har en relativt ''gammel'' PC, jeg merker ingenting på tredje boss i Utgarde Pinnacle, hva er egentlig problemet? Har stabil FPS på 60. Vel kanskje jeg også har gammel maskin, 3870x2, amd 5000+, men sykt til fps drop. Enten så er det ATI som sug eller så er CPU som er helt på jorda. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har P4 3.4ghz, 2gb ram og 8800gt om det spiller noen rolle. Er vel 3 år gammel eller noe slikt nå med unntak av skjermkortet. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har Athlon 3000+, 7800GS, 26fps på en god dag Mulig det er tid for en opprenskning, men føler ytelsen gikk en del ned etter WotLK. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ta av vertical sync så kan du få mer, men tviler på at du merker forskjell på 60 og over 60. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg driver å sparer til denna mammuten med repair folkz og sånn på, driver å grinder Rhino meat i Borean Tundra pluss at jeg får skinning av dem, men noen som vet om noen bedre måte å skaffe spenn på så fort som mulig? Er elemental shaman hvis det har noe å si på hvor lett det er å grinde osv. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Mammuten er waiste......... Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg driver å sparer til denna mammuten med repair folkz og sånn på, driver å grinder Rhino meat i Borean Tundra pluss at jeg får skinning av dem, men noen som vet om noen bedre måte å skaffe spenn på så fort som mulig? Er elemental shaman hvis det har noe å si på hvor lett det er å grinde osv. vel, det jeg gjorde når jeg skulle skaffe penger til epic flyer i outland, var å gjøre ALLE questa jeg kom over. tror jeg skaffet 700g på en dag. du får gull istedenfor xp og du kan selge en del rewards ganske bra Mammuten er waiste......... waste* //Blarcky Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ser ikke noe poeng med slik mammut, er jo repairs overalt, uansett hvor dere wiper. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 For fun, kanskje? Jeg driver å sparer til denna mammuten med repair folkz og sånn på, driver å grinder Rhino meat i Borean Tundra pluss at jeg får skinning av dem, men noen som vet om noen bedre måte å skaffe spenn på så fort som mulig? Er elemental shaman hvis det har noe å si på hvor lett det er å grinde osv. Om dere har WG kan du farme crystalized fire. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hadde tydeligvis over 400 stone keeper shards, hentet Black War Mammoth Morsomt å irritere andre, ved å stoppe ved mailbox Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Samma hvor mye waste det er med mammuten, jeg skal ha den fordi jeg elsker å skaffe litt vanskelige og ikke så mange som har mounter, og jeg vil ha fete mounter. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Samma hvor mye waste det er med mammuten, jeg skal ha den fordi jeg elsker å skaffe litt vanskelige og ikke så mange som har mounter, og jeg vil ha fete mounter. Skaff deg en helt vanlig epic mount til din rase...er vel ikke så mange som bruker de lengere, så du vil nok merke litt ekstra oppmerksomhet...for det er jo det du ville ha, right? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 pff vil du ha opmerksomhet så går du på ebay og handler Spectral tiger Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Samma hvor mye waste det er med mammuten, jeg skal ha den fordi jeg elsker å skaffe litt vanskelige og ikke så mange som har mounter, og jeg vil ha fete mounter. Skaff deg motorsykkel mounten, den er det ikke så mange som har også er den mye tøffere enn mammut mounten. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fornøyd med min Mechano-hog jeg^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Spectral Tiger-kortet ligger på ebay for 800-1000 USD når jeg sjekket nå. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kjøpte jeg mammut jeg. Tok meg cirka en halvtime før jeg slutta å bruke den fordi Black War Bear bare ser så utrolig mye bedre ut til kua mi. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Haha, samma hvor mye waste det er, jeg driter i hvor mye dere syns det, jeg vil ha den Spørsmålet mitt var om dere visste om noen bra grinde måter.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er vel bare en måte å skaffe så mye penger på. Queste og ha gathering-professions. Altså ikke crafting som f.kes. blacksmithing eller leatherworking. Bare selge alt fra 2 gathering-profs på AH. Da ryr pengene inn hvis du er aktiv med slakting/mining/plukke blomster. Prisen er selvsagt helt relativ etter servern din, men hos meg er det 200G for en 20-stack goldclover, og rundt 20G for en stack borean leather. Folk får 200G pr stack for cobalt ore også. Det er fordi folk som leveler en profession bare for å lage spesielle ting for guildet, ikke gidder å skinne eller mine selv, bare kjøper alle ingredienser til leveling på AH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå