Gnimmels Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Driver å quester i Zul'Drak nå, og har gjort ferdig 55 (av 100 i følge achievement) quester, men nå finner jeg ikke flere? har hvertfall ikke blitt sendt videre til noe nytt sted. ble ferdig med hele den vestre delen, og ble sendt til Zim'Torga, for å bare få ett quest, og ble sendt videre et annet sted jeg fikk 2 Gundrak quests, og der mista jeg liksom "tråden"... Er det et eller annet sted i den hvite (østre) delen av Zul'Drak jeg ikke finner? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Da går du på http://www.wowhead.com, skriver Zul'drak, trykker på Zone og Quests så får du opp alle sammen i hele sonen for horde og alliance. Endret 13. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kjapt spm: Er det noen fete epic flying mounts jeg kan få tak i uten veldig mye stress? Lette litt rundt på wowhead, men fant stort sett mounts som krevde exalted med en eller annen faction. Noen som har noen tips? De "vanlige" flying mountene er så kjedelige... No veit eg om det funker enda, men eg rekner vel med det, så kan du jo grinde deg til exalted med netherwing. Skulle vere kjeks og lite folk, bråte med egg etc. Og en av tøffaste mountane imo. (Iallefall som shadowpriest =P ) Men klart..det er jo ikkje noke nytt. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Du kanjo grinde exalted med Wyrmrest og kjøpe mount til 1600g Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Black Blood of Yogg-Saron har gitt meg "gratis" Mining skill til 75. Gøyalt! Skal sjekke om jeg får mer skill når jeg har kjøpt neste nivå. Greit å slippe å fly rundt i Durotar og Barrens i timesvis! Edit: Går visstnok opp til 100. Men det er jo mer enn nok! Endret 13. desember 2008 av StorPeder Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Fikk akkurat nå achivementen "Veteran of the wrathgate". Må bare si, Blizzard har ikke glemt gamle Warcraft 3 kunster, den in-game filmen var virkelig, virkelig, noe av det mest råeste, stemningsskapende, velkorigraferte stykket kunst jeg har sett. Vet du om det finnes liste over filmer til achievements? Jeg har ikke sett noen filmsnutter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Wrathgate er en questlinje som sprer seg gjennom hele Dragonblight. Du må ha gjort alle delene i linja (som er i forskjellige steder) for å komme til siste delen. Alt er solo-quester. Med det samme du trykke "Complete" på den siste questen, kommer en lang cinematic. Så må du hjelpe Thrall og Lady Sylvanas med å forsvare Undercity mot masse scourge. Her er hele lista http://www.wowhead.com/?achievement=547 Folk burde virkelig lære seg å bruke wowhead. Endret 13. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Great... PSU`n på den stasjonære gikk til faens 5min før raidet startet. 18.00 Nå sitter jeg på en laptop og raider naxx 10man med 7-10 fps.. Veldig phun Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Har dere også kraftig FPS drop på "UP" tredje boss, når bossen ... skyter ice greia elns? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Wrathgate er en questlinje som sprer seg gjennom hele Dragonblight. Du må ha gjort alle delene i linja (som er i forskjellige steder) for å komme til siste delen. Alt er solo-quester. Med det samme du trykke "Complete" på den siste questen, kommer en lang cinematic. Spoiler tags, kanskje? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Great... PSU`n på den stasjonære gikk til faens 5min før raidet startet. 18.00 Nå sitter jeg på en laptop og raider naxx 10man med 7-10 fps.. Veldig phun Jeg har lavere FPS enn det på min stasjonære spillpc i raids. Er ikke akkuratt moro. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Fatter ikke at dere gidder å spille i det hele tatt, low fps gir mega hodepine! :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Har dere også kraftig FPS drop på "UP" tredje boss, når bossen ... skyter ice greia elns? Ja =/ Og generelt når et eller annet fancy skjer Hardwaren min begynner å ta kvelden, venter bare på nyttår og masse stæsj å kjøpe. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Spell detail på low da? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Noen som vet om noen bra tanking trinkets du kan skaffe deg mens du levler 70-80? Har liksom de samme dårlige 70 trinketene enda på lvl 77 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det er ingen. Såfremt du ikke er alchemist, jewelcrafter eller engineer. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Anger ikke et sekund på at jeg blåste vekk 10.000 kr på ny PC. 75 FPS hvor enn jeg er er bare fantastisk, i forhold til de 11 jeg var vandt til. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Anger ikke et sekund på at jeg blåste vekk 10.000 kr på ny PC. 75 FPS hvor enn jeg er er bare fantastisk, i forhold til de 11 jeg var vandt til. Test Utgarde Pinnacle trdje boss for fun, sjekk om FPS dropper noe Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har en relativt ''gammel'' PC, jeg merker ingenting på tredje boss i Utgarde Pinnacle, hva er egentlig problemet? Har stabil FPS på 60. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Anger ikke et sekund på at jeg blåste vekk 10.000 kr på ny PC. 75 FPS hvor enn jeg er er bare fantastisk, i forhold til de 11 jeg var vandt til. Blåst vekk 10k ? Har tenkt å blåse vekk 14-16k i nedgangstidene Endret 14. desember 2008 av Existence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå