Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Prøvde Stratholn for første gang i går, og fikk dragen da den droppet. Koslig.

100% droprate om du klarer på tid, anyway, har fast team som tar den hverdag sånn at alle får den ^^

Denne er nesten umulig med pugs, fitte tanks marker for shackle og alt, håpløst :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde Stratholn for første gang i går, og fikk dragen da den droppet. Koslig.

100% droprate om du klarer på tid, anyway, har fast team som tar den hverdag sånn at alle får den ^^

Denne er nesten umulig med pugs, fitte tanks marker for shackle og alt, håpløst :p

Ja, jeg vet at den alltid dropper. Det at jeg vant roll over andre som har vært der flere ganger var det morsomme.

Lenke til kommentar
Fyttehelvete. Jeg har ennå ikke fått et eneste level 80 plate item (holy) som er -bra-. Tok Obsidian Sanctum, jeg taper rollen med 1 mot en priest med gode epic gloves. Nå tok jeg 25man VoA, PvP-holy gloves dropper. Neida, der taper jeg mot en holy pala med t7 pve. Ingen holy items, ingen ret items og ingen prot items siden level 74.

/emo.

har fått totalt 65 bagdes og har enda ikke sett det droppe et eneste epic item jeg kan bruke som rogue.

Lenke til kommentar
CC har jeg enda ikke sett i heroics, hadde en mage som insisterte på å sheepe, men den ble jo breaka rett etterpå fordi jeg ville ha mere rage :p

Word, CC er bare nubbete men vi hadde engang en mage som var litt ivrig, andre boss i "UK" ser jo ut som trash, han gikk rett mot dem og skulle saue, men men :p Sjøl sier han "ffs, those are immune", hhaha.

Lenke til kommentar
Kjapt spm: Er det noen fete epic flying mounts jeg kan få tak i uten veldig mye stress? Lette litt rundt på wowhead, men fant stort sett mounts som krevde exalted med en eller annen faction. Noen som har noen tips? De "vanlige" flying mountene er så kjedelige... :p

Timed Culling of Strat for Bronze Drake, skal vist ikke være så alt for vanskelig.

Lenke til kommentar
Kjapt spm: Er det noen fete epic flying mounts jeg kan få tak i uten veldig mye stress? Lette litt rundt på wowhead, men fant stort sett mounts som krevde exalted med en eller annen faction. Noen som har noen tips? De "vanlige" flying mountene er så kjedelige... :p

Timed Culling of Strat for Bronze Drake, skal vist ikke være så alt for vanskelig.

Ikke vanskelig, men krever litt dps.

Lenke til kommentar

Har brukt halve dagen på Fishing 1-225, inkludert den kjipe "reise-overalt-questen" for å få Artisan fishing. Nå er musearmen litt nummen..og hjernen også.

Vet egentlig ikke hvorfor, fikk bare trangen til å lvl fishing etter 3 år.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Men det er bare heroic ikke sant? Er bare 77:P Så må uansett vente litt... Raider forsåvidt heller ikke. hehe. Renger med det blir exalted med wyrmrestdraken etterhvert jeg:) Får bare klare meg med den vanlige enn så lenge. Takk for svar uansett:)

Ja, exalted med Wyrmcrest Accord er veldig lett. Ba ta noen heroics hver kveld så er du det plutselig. Men koster fortsatt litt penger da.

Lenke til kommentar

Vel, hadde cooking på 225 fra før på et eller annet vis..så jeg tenkte hvorfor ikke fishing også. Kan jo cooke fiskene hvis jeg skaffer rett recipes og lvl sammen.

SÅ mens de andre i guildet har sittet og raida i hele kveld, og dinga inn den ene achievement etter den andre, har jeg slått tilbake med fiske-achieves

Se vedlagt bilde:

in your face liksom.

post-11520-1229132889_thumb.jpg

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...